دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پرسشنامه اخلاقکاری پتی (1995)

پرسشنامه اخلاق‬کاری پتی (1995)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8
پرسشنامه اخلاقکاری پتی (1995)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه اخلاقکاری پتی (1995)

در این تحقیق برای جمع­آوری داده­های مرتبط با تحقیق از ابزار پرسشنامه استفاده گردید و با استفاده از اطلاعات حاصل از پرسشنامه مذکور فرضیه­های تحقیق مورد سنجش و آزمون قرار گرفتند. یکی از روش­های بسیار متداول در گردآوری اطلاعات میدانی روش پرسشنامه­ای است که امر گردآوری اطلاعـات را در سطح وسیع امکان پذیر میسازد (حافظنیا،1386: 179). پرسشنامه بکار گرفته شده در تحقیق حاضر از سه قسمت اصلی (شامل سؤالهای مربوط به اخلاق­کار، هوش سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی) و قسمت مربوط به سؤالهای جمعیت­شناختی تشکیل شده است. سؤالهای مربوط به متغیرهای اصلی با الگو قرار دادن پرسشنامه­های استاندارد اخلاق­کار پتی (1995)، هوش سازمانی آلبرخت (2003) و رفتار شهروندی سازمانی پودساکف (2000) و پس از تغییرات مربوط به بومی­سازی طراحی گردید. به جهت بومی­سازی پرسشنامه مراحل زیر طی شد:

1- حذف سؤال­های مشابه و متضاد؛ و سؤال­هایی که هم پوشی معنایی داشتند.

2- تغییر خصوصیات در نظر گرفته شده برای ابعاد به جملات توصیفی قابل درک.

بر همین اساس پرسشنامه مزبور در مجموع شامل 68 سؤال است که به تفکیک عبارتند از 3 سؤال جمعیت شناختی (جنسیت، گروه سنی و سطح تحصیلات)، 30 سؤال مربوط به اخلاقکار، 25 سؤال مربوط به هوش سازمانی و 10 سؤال مربوط به حیطه رفتار شهروندی سازمانی. تفکیک تعداد سؤالهای به کار برده شده در پرسشنامه بر اساس ابعاد مورد نظر متغیرهای اصلی به قرار زیر است


پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار (ojt)

پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار (ojt)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt)

به استحضار می­رساند، پرسشنامه حاضر به منظور اجرای یک طرح پژوهشی به عنوان" ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو طراحی و ارائه گردیده است. از آنجایی که دستیابی به نتایج صحیح و علمی بستگی به اظهار نظرهای حضرتعالی دارد. خواهشمند است با ارائه پاسخ­های دقیق خود به پرسش­های مطرح شده پژوهشگر را در گرد آوری داده ها مور نیاز یاری فرمایید. لازم به ذکر است پرسشنامه بدون نام و داده ها آن فقط جهت انجام پژوهش به کار گرفته شده و کاملا محرمانه تلقی خواهد شد و پیشاپیش از همکاری و دقت نظر شما و سپاسگذارم.

الف: مشخصات فردی

سن: کمتر از 25 سال□ 25 الی 35 سال □ 35 الی 44 سال □ 45 الی 54□ بیشتر از 55 سال □

جنسیت: مرد □ زن□

تحصیلات: زیر دیپلم □ دیپلم□ فوق دیپلم□ لیسانس□ فوق لیسانس□ دکترا□

سابقه خدمت: 1 الی 5 سال □ 6 الی 10 سال□ 11 الی 15 سال□ 16 الی 20 □ □ 21 الی 25 □ □ 26 الی 30 □

نوع استخدام: رسمی□ قرار دادی□ پیمانی□


پرسشنامه هوش فرهنگی

پرسشنامه هوش فرهنگی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
پرسشنامه هوش فرهنگی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه هوش فرهنگی

پرسشنامه شامل 40 سوال است. درطراحی این قسمت سعی گردیده است که سوالات پرسشنامه تا حد ممکن قابل فهم باشد. برای طراحی این بخش ازطیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده گردیده است که یکی از رایج ترین مقیاسهای اندازه گیری به شمار می رود در پایان پرسشنامه یک سوال باز نیز ارائه شده است.

پس از تدوین طرح مقدماتی پرسشنامه تلاش گردید تا میزان روایی و پایانی پرسشنامه تعیین شود. شکل کلی و امتیازبندی طیف لیکرت در این پرسشنامه به صورت زیر است؛


پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران

پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 40 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران

ابزار استفاده‌شده برای ارزیابی آمادگی کارکنان واعضای هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی منطقه 17 برای تغییر، پرسش‌نامه استاندارد ۸ ۱ سئوالی گرایش به سوی تغییردونهام و همکاران (۱۹۸۹) هست. این ابزار ترکیبی از سه مؤلفه است: مؤلفه شناختی، مؤلفه احساسی و مؤلفه رفتاری. مؤلفه شناختی یک گرایش، اطلاعاتی است که یک شخص درباره شخص یا چیزی دارد. این اطلاعات منجر به شکل‌گیری مؤلفه احساسی می‌شود. مؤلفه احساسی، احساسی است که شخص در برخورد با یک موضوع پس از ارز یایی آن دارد و اغلب به صورت تمایل یا عدم تمایل به آن موضوع بیان می‌شود. مؤلفه رفتاری، رفتار و منشی است که شخص در برابر موضوع گرایش برمی‌گزیند. هر یک از این مؤلفه‌ها در این ابزار، شامل شش سئوال است و در این پرسش‌نامه دربرگیرنده ۱۸ سئوال باشد. هر کدام از سئوالات، با مقیاس هفت امتیازی از طیف لیکرت ارزیابی شده است ( ۱-کاملا مخالف، ...، 7-کاملا موافق). امتیازات در هر یک از این سه مؤلفه، با یکدیگر جمع شده و سپس تقسیم بر شش می‌گردد. بدین ترتیب میانگین امتیازات در هر مؤلفه به دست می‌آید. برای به دست آوردن امتیاز کلی این متغیر، امتیازات میانگین سه مؤلفه بایکدیگر جمع شده و سپس تقسیم بر سه می‌گردد. ضریب اعتبار آلفای نسخة اصلی این ابزار، 88/۰ به دست آمده است.(پاک نژاد و همکاران،1390) جدول (3-1)به بعدهاوسطوح پرسشنامه ابعاد سازمان یادگیرنده ونگرش نسبت به تغییر می‌پردازد .


پرسشنامه کانو فازی به منظور طبقه بندی مؤلفه ها

پرسشنامه کانو فازی به منظور طبقه بندی مؤلفه ها
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
پرسشنامه کانو فازی به منظور طبقه بندی مؤلفه ها

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه کانو فازی به منظور طبقه بندی مؤلفه­ ها

پرسش­نامه­ی کانو، به دلیل عدم اطمینان پاسخ­های مشتریان، به­طور دقیق نمی­تواند خواسته­های مشتریان را در مورد ویژگی­های محصول بیان کند. در پرسش­نامه­ی سنتی کانو، افراد مجبور می­شوند که از میان گزینه­های موجود، تنها یک گزینه را انتخاب کنند که این مطلب، مسئله­ی عدم اطمینان در تفکر افراد را نادیده می­گیرد. (چن و سو، 2006)

در هر دو پرسشنامه­های کانو فازی و سنتی از مدل عملکردی و غیرعملکردی برای پاسخ دادن به احساسات مشتریان درباره محصول، استفاده می­شود. اما، بزرگترین تفاوت در این است که در پرسشنامه کانو سنتی جواب­دهنده، تنها مجاز به دادن یک پاسخ است و تنها می­تواند احساسات سطحی درباره آن محصول را بیان کند. (آذر و شریعتی­راد، 1391) برای نمونه، از مشتریان خواسته می­شود که با انتخاب یکی از گزینه­های «من این ویژگی را دوست دارم» ، «این ویژگی باید باشد» ، «برای من فرقی نمی­کند» ، «می­توانم با آن کنار بیایم» ، «ترجیح می­دهم این ویژگی نباشد» نظر خود را در مورد ویژگی ذکر شده، بیان کنند. اما انتخاب تنها یک گزینه می­تواند برای مشتریان مشکل باشد. در­حالی­که پرسشنامه کانو فازی دارای انعطاف­پذیری بیشتری است و می­توان بیش از یک گزینه پاسخ داد و از این راه می­توان اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست آورد. چنانچه پاسخ­دهندگان بتوانند در بیان احساسات خود، هر یک از گزینه­ها را بر اساس تابع عضویت فازی امتیاز دهند، پاسخ­های بیان شده­ی آن­ها به تفکرات انسانی نزدیک­تر خواهد بود. بنابراین استفاده از منطق فازی منطقی­تر به­نظر می­رسد. (لی و همکاران، 2008)


e