دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

گزارش کار در شرکت آب و فاضلاب

گزارش کار در شرکت آب و فاضلاب
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 65 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75
گزارش کار در شرکت آب و فاضلاب

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

تاریخچه فعالیت شرکت :

شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران در تاریخ 31/3/71 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده و شماره 91000 مورخ 31/3/1371 در اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی شهرستان کرج به ثبت رسیده است شرکت در تاریخ 31/3/71 با انتقال اموال و دارایی ها و تأسیسات آب مشروب از شرکت ها و دستگاههای قلبی و چهارچوب قانون نشان شرکت های آب و فاضلاب و قانون تجارت آغاز به کار کرد.

2) فعالیت اصلی شرکت :

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه ایجاد و بهره برداری از تاسیسات مربوط به توزیع آب شهری و همچنین جمع آوری و انتقال و تصفیه فاضلاب در داخل محدوده قانونی شهرها و امورات تابعه است .

3) وضعیت اشتغال :

تعداد کارکنان دائم و موقت با شرح ذیل می باشد :

شرح 30/12/83 29/12/82

کارکنان دائم 686 نفر 708 نفر

کارکنان شرکت خدماتی 50 نفر 193 نفر

2) مبنای تهیه صورتهای مالی :

بر اساس قانون تشکیل شرکتهای آب و فاضلاب یکبار به تاریخ 29/12/71 و بعداً تحویل آبرسانیها در خصوص کلیه دارائیها تجدید ارزیابی شده و صورتهای مالی از آن تاریخ اساساً بر بهای تمام شده تاریخی تهیه و در موارد تخصصی از ارزش های جاری نیز استفاده شده است .

3) خلاصه اهم رویه های حسابداری :

1-3 موجودی مواد و کالا = موجودی مواد و کالا به اقل بهای تمام شده و خالص ارزش فروش گروه های اقلام مشابه ارزشیابی در صورت فزونی بهای تمام شده نسبت به خالص ارزش فروش مابه التفاوت به عنوان ذخیره کاهش ارزش موجودی شناسایی می شود بهای تمام شده موجودیها با به کارگیری روش میانگین تعیین می گردد.

2-3 سرمایه گذاریها = سرمایه گذاری های بلند مدت به بهای تمام شده پس از کسر هر گونه ذخیره بابت کاهش دائمی در ارزش هر یک از سرمایه گذاریها ارزشیابی می شود در آمد حاصل از سرمایه گذاریها در زمان تصویب سود توسط مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت سرمایه پذیر ( تا تاریخ ترازنامه ) شناسایی می شود .


پرسشنامه سنجش میزان اشباعیت بازار (صنعت) مواد غذایی

پرسشنامه سنجش میزان اشباعیت بازار(صنعت) مواد غذایی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
پرسشنامه سنجش میزان اشباعیت بازار (صنعت) مواد غذایی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه سنجش میزان اشباعیت بازار(صنعت) مواد غذایی

هر مخلوقی در این جهان روزی زاده می­شود، رشد می­یابد، اوج می­گیرد و سرانجام به مرحله پایان عمر خویش می­رسد. از اشرف مخلوقات تا تمامی جانداران، محصولات و خدمات،حتی بازارها و صنایع این گذر عمر را طی خواهند کرد. از طرفی دیگر با پیشرفت فناوری و امکان عبور ساده تر از مرزهای جغرافیایی، بازارها بیش از پیش متنوع و گسترده­ شده­اند. دیگر رقبا از لحاظ کیفیت و قیمت محصولات و خدمات تمایزی باهم ندارند، در نتیجه نفوذ در بازارها برای کسب سهم بیشتر نیازمند تدبیری خردمندانه است. با ظهور عصر سوم بازاریابی، تمرکز بر شیوه­های نفوذ در این بازارها گسترده­تر شده­است. یکی از این روش­ها "مسئولیت اجتماعی شرکت­ها" می­باشد، که موضوع اصلی پژوهشی است که در دست داریم. لذا خواهشمندم در این راه با دانش عمیقتان، با ارائه نظرات خود و انتخاب یکی از گزینه­ها در خصوص هریک از عبارات ارائه شده ما را یاری فرمایید. لازم به ذکر است که هدف از این پرسشنامه آگاهی از میزان اشباعیت و بلوغ بازار موادغذایی است.

بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش

یک آزمون خوب باید از تعدادی ویژگی مطلوب مانند عینیت، سهولت اجرا، عملی بودن، سهولت تعبیر و تفسیر، روایی و پایایی برخوردار باشد. مهم‌ترین موارد ذکرشده در این ویژگی­ها، روایی و پایایی است. (مؤمنی، 1386) که در اینجا به بررسی این دو مورد پرداخته می­شود. اگر پرسشنامه دارای این دو معیار باشد این بدان معنی است که میزان یا درصد اشتباه محقق در اندازه­گیری ملاک­ها و عوامل مورد نظر، اگر صفر نباشد به حداقل ممکن می­رسد. به طوری که هر چه میزان اشتباه محقق در مورد ملاک­ها و عوامل اندازه­گیری کمتر باشد اعتبار و قابلیت آن در اندازه­گیری بیشتر می­باشد. اعتبار در اندازه­گیری را روایی و قابلیت اعتماد را پایایی می­گویند. ابزار سنجش باید از روایی و پایایی برخوردار باشد تا محقق بتواند داده­های مناسب با تحقیق را گردآوری نماید، ابزار سنجش و آزمون­های استاندارد و میزان شده معمولاً از روایی و پایایی مناسبی برخوردارند(سرمد و همکاران، ص 169، 1385).


گزارش کار کارگاه ماشین ابزار 2

گزارش کار کارگاه ماشین ابزار 2
دسته بندی ساخت و تولید
بازدید ها 5
فرمت فایل doc
حجم فایل 1130 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
گزارش کار کارگاه ماشین ابزار 2

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

مراحل ساخت قسمت پیچ:

1)ابتدا میله ای با جنس آلومنیوم و قطرMM 20 انتخاب می کنیم سپس دو طرف آن را به وسیله دستگاه ماشین تراش، تراشیده و طول آن را بهMM 115 می رسانیم.

2)به وسیله دستگاه ماشینِ تراش، پله تراشی با عمق MM2 وطول MM42 را، در قطعه شروع می کنیم. این کار را تا زمان رساندن قطر میله به اندازه MM16 وطول MM42 ادامه می دهیم.

3)به اندازه قطر تیغه کوچک، شیاری از لبه پله زده تا فاصله ای میان آجهای پیچ و پله که در مراحل بعد، در کار ایجاد می کنیم، بوجود آید.

4)قطعه کار را به روی دستگاه محکم کرده با استفاده از تیغه مخصوص پیچ تراش بر روی قطعه، زوه های پیچ را تعبیه می کنیم.

5)سر قسمت A پیچ را با استفاده از مته خزینه سوراخ

6)قطعه کار را باز کرده آن را با کمک کهنه و پارچه، برای جلوی گیری از زخمی شدن کار بر روی گیره می بندیم.

7)با کمک حدیده پیچ ایجاد شده در میله را هموار و صیغلی می کنیم. توجه شود در همین کار حتما اولا حدیده کاری باید همراه با روغن کاری انجام پذیرد، ثانیا حدیده هنگام سوار سدن بر روی سر پیچ، با افق زاویه صفر درجه بسازد تا از ایجاد راه دیگری در پیچ جلو گیری شود، ثالثا حدیده کاری باید به صورت 180 درجه به سمت راستگرد و 90 درجه به سمت چپ گرد به (صورت عکس) انجام پذیرد.

8)قطعه کار را باز کرده و دوباره بر روی دستگاه تراش می بندیم، این بار شیاری به فاصله MM30 از کف قسمت B به طولMM 30 به عمق MM1 بر می داریم.


پرسشنامه پرخاشگری

پرسشنامه پرخاشگری
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
پرسشنامه پرخاشگری

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه پرخاشگری

نسخه جدید پرسشنامه پرخاشگری که نسخه قبلی آن تحت عنوان پرسشنامه خصومت بود، توسط باس و پری (1992)، مورد بازنگری قرار گرفت. این پرسشنامه یک ابزار خودگزارشی است که شامل 29 عبارت و چهار زیر مقیاس است، که عبارتست از پرخاشگری بدنی، پرخاشگری کلامی، خشم و خصومت آزمودنی ها به هر یک از عبارات در یک طیف 5 درجه ای از کاملاً شبیه من است (5)، تا حدودی شبیه من است (4)، نه شبیه من است نه شبیه من نیست (3)، تا حدودی شبیه من نیست (2)، کاملاً شبیه من نیست (1). دو عبارت 9 و 16 بطور معکوس نمره گذاری می شود. نمره کل برای پرخاشگری با مجموع نمرات زیر مقیاس ها به دست می آید.

روش نمره گذاری و تفسیر

پرخاشگری بدنی (9 عبارت): 2-5-8-11-13-16-22-25-29

پرخاشگری کلامی (5 عبارت): 4-6-14-21-27

خشم (7عبارت): 1-9-12-18-19-23-28

خصومت (8 عبارت): 3-7-10-15-17-20-24-26


آزمون روزنبرگ (1965)

آزمون روزنبرگ (1965)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 9 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
آزمون روزنبرگ (1965)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

آزمون روزنبرگ (1965)

روزنبرگ (1965)، نخستین مطالعات علمی را در زمینة عزت نفس انجام داد. وی تأثیر متغیرهای اجتماعی، نژاد، مذهب، ترتیب تولد و ارتباط بین والدین را بر عزت نفس گروه زیادی از نوجوانان مورد بررسی قرار داد و با انجام این کار موجب رواج یافتن مقیاس های اندازه گیری عزت نفس شد. مقیاس عزت نفس روزنبرگ برای اندازه گیری عزت نفس تهیه شده که یکی از پر استفاده ترین ابزار ها در این زمینه بوده و دارای اعتبار و روایی بالایی است و شامل 10 عبارت است که 5 عبارت آن به شکل مثبت (گویه های شماره 1 تا 5) و 5 عبارت دیگر به صورت منفی (گویه های شماره 6 تا 10) ارائه شده است.

روش نمره گذاری و تفسیر

شیوه نمره گذاری این مقیاس به این ترتیب است: سوالات 1 الی 5، کاملاً مخالفم = صفر، مخالفم= 1، موافقم=2 و کاملاً موافقم دارای نمره 3 می باشد. همچنین در سؤالات 6 الی 10، کاملاً موافقم = صفر، موافقم= یک، مخالفم=2 و کاملاً مخالفم دارای نمره 3 می باشد.