دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 65 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 75 |
تاریخچه فعالیت شرکت :
شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران در تاریخ 31/3/71 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده و شماره 91000 مورخ 31/3/1371 در اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی شهرستان کرج به ثبت رسیده است شرکت در تاریخ 31/3/71 با انتقال اموال و دارایی ها و تأسیسات آب مشروب از شرکت ها و دستگاههای قلبی و چهارچوب قانون نشان شرکت های آب و فاضلاب و قانون تجارت آغاز به کار کرد.
2) فعالیت اصلی شرکت :
موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه ایجاد و بهره برداری از تاسیسات مربوط به توزیع آب شهری و همچنین جمع آوری و انتقال و تصفیه فاضلاب در داخل محدوده قانونی شهرها و امورات تابعه است .
3) وضعیت اشتغال :
تعداد کارکنان دائم و موقت با شرح ذیل می باشد :
شرح 30/12/83 29/12/82
کارکنان دائم 686 نفر 708 نفر
کارکنان شرکت خدماتی 50 نفر 193 نفر
2) مبنای تهیه صورتهای مالی :
بر اساس قانون تشکیل شرکتهای آب و فاضلاب یکبار به تاریخ 29/12/71 و بعداً تحویل آبرسانیها در خصوص کلیه دارائیها تجدید ارزیابی شده و صورتهای مالی از آن تاریخ اساساً بر بهای تمام شده تاریخی تهیه و در موارد تخصصی از ارزش های جاری نیز استفاده شده است .
3) خلاصه اهم رویه های حسابداری :
1-3 موجودی مواد و کالا = موجودی مواد و کالا به اقل بهای تمام شده و خالص ارزش فروش گروه های اقلام مشابه ارزشیابی در صورت فزونی بهای تمام شده نسبت به خالص ارزش فروش مابه التفاوت به عنوان ذخیره کاهش ارزش موجودی شناسایی می شود بهای تمام شده موجودیها با به کارگیری روش میانگین تعیین می گردد.
2-3 سرمایه گذاریها = سرمایه گذاری های بلند مدت به بهای تمام شده پس از کسر هر گونه ذخیره بابت کاهش دائمی در ارزش هر یک از سرمایه گذاریها ارزشیابی می شود در آمد حاصل از سرمایه گذاریها در زمان تصویب سود توسط مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت سرمایه پذیر ( تا تاریخ ترازنامه ) شناسایی می شود .
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 24 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 9 |
پرسشنامه سنجش میزان اشباعیت بازار(صنعت) مواد غذایی
هر مخلوقی در این جهان روزی زاده میشود، رشد مییابد، اوج میگیرد و سرانجام به مرحله پایان عمر خویش میرسد. از اشرف مخلوقات تا تمامی جانداران، محصولات و خدمات،حتی بازارها و صنایع این گذر عمر را طی خواهند کرد. از طرفی دیگر با پیشرفت فناوری و امکان عبور ساده تر از مرزهای جغرافیایی، بازارها بیش از پیش متنوع و گسترده شدهاند. دیگر رقبا از لحاظ کیفیت و قیمت محصولات و خدمات تمایزی باهم ندارند، در نتیجه نفوذ در بازارها برای کسب سهم بیشتر نیازمند تدبیری خردمندانه است. با ظهور عصر سوم بازاریابی، تمرکز بر شیوههای نفوذ در این بازارها گستردهتر شدهاست. یکی از این روشها "مسئولیت اجتماعی شرکتها" میباشد، که موضوع اصلی پژوهشی است که در دست داریم. لذا خواهشمندم در این راه با دانش عمیقتان، با ارائه نظرات خود و انتخاب یکی از گزینهها در خصوص هریک از عبارات ارائه شده ما را یاری فرمایید. لازم به ذکر است که هدف از این پرسشنامه آگاهی از میزان اشباعیت و بلوغ بازار موادغذایی است.
بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش
یک آزمون خوب باید از تعدادی ویژگی مطلوب مانند عینیت، سهولت اجرا، عملی بودن، سهولت تعبیر و تفسیر، روایی و پایایی برخوردار باشد. مهمترین موارد ذکرشده در این ویژگیها، روایی و پایایی است. (مؤمنی، 1386) که در اینجا به بررسی این دو مورد پرداخته میشود. اگر پرسشنامه دارای این دو معیار باشد این بدان معنی است که میزان یا درصد اشتباه محقق در اندازهگیری ملاکها و عوامل مورد نظر، اگر صفر نباشد به حداقل ممکن میرسد. به طوری که هر چه میزان اشتباه محقق در مورد ملاکها و عوامل اندازهگیری کمتر باشد اعتبار و قابلیت آن در اندازهگیری بیشتر میباشد. اعتبار در اندازهگیری را روایی و قابلیت اعتماد را پایایی میگویند. ابزار سنجش باید از روایی و پایایی برخوردار باشد تا محقق بتواند دادههای مناسب با تحقیق را گردآوری نماید، ابزار سنجش و آزمونهای استاندارد و میزان شده معمولاً از روایی و پایایی مناسبی برخوردارند(سرمد و همکاران، ص 169، 1385).
دسته بندی | ساخت و تولید |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 1130 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 7 |
مراحل ساخت قسمت پیچ:
1)ابتدا میله ای با جنس آلومنیوم و قطرMM 20 انتخاب می کنیم سپس دو طرف آن را به وسیله دستگاه ماشین تراش، تراشیده و طول آن را بهMM 115 می رسانیم.
2)به وسیله دستگاه ماشینِ تراش، پله تراشی با عمق MM2 وطول MM42 را، در قطعه شروع می کنیم. این کار را تا زمان رساندن قطر میله به اندازه MM16 وطول MM42 ادامه می دهیم.
3)به اندازه قطر تیغه کوچک، شیاری از لبه پله زده تا فاصله ای میان آجهای پیچ و پله که در مراحل بعد، در کار ایجاد می کنیم، بوجود آید.
4)قطعه کار را به روی دستگاه محکم کرده با استفاده از تیغه مخصوص پیچ تراش بر روی قطعه، زوه های پیچ را تعبیه می کنیم.
5)سر قسمت A پیچ را با استفاده از مته خزینه سوراخ
6)قطعه کار را باز کرده آن را با کمک کهنه و پارچه، برای جلوی گیری از زخمی شدن کار بر روی گیره می بندیم.
7)با کمک حدیده پیچ ایجاد شده در میله را هموار و صیغلی می کنیم. توجه شود در همین کار حتما اولا حدیده کاری باید همراه با روغن کاری انجام پذیرد، ثانیا حدیده هنگام سوار سدن بر روی سر پیچ، با افق زاویه صفر درجه بسازد تا از ایجاد راه دیگری در پیچ جلو گیری شود، ثالثا حدیده کاری باید به صورت 180 درجه به سمت راستگرد و 90 درجه به سمت چپ گرد به (صورت عکس) انجام پذیرد.
8)قطعه کار را باز کرده و دوباره بر روی دستگاه تراش می بندیم، این بار شیاری به فاصله MM30 از کف قسمت B به طولMM 30 به عمق MM1 بر می داریم.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 13 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 4 |
پرسشنامه پرخاشگری
نسخه جدید پرسشنامه پرخاشگری که نسخه قبلی آن تحت عنوان پرسشنامه خصومت بود، توسط باس و پری (1992)، مورد بازنگری قرار گرفت. این پرسشنامه یک ابزار خودگزارشی است که شامل 29 عبارت و چهار زیر مقیاس است، که عبارتست از پرخاشگری بدنی، پرخاشگری کلامی، خشم و خصومت آزمودنی ها به هر یک از عبارات در یک طیف 5 درجه ای از کاملاً شبیه من است (5)، تا حدودی شبیه من است (4)، نه شبیه من است نه شبیه من نیست (3)، تا حدودی شبیه من نیست (2)، کاملاً شبیه من نیست (1). دو عبارت 9 و 16 بطور معکوس نمره گذاری می شود. نمره کل برای پرخاشگری با مجموع نمرات زیر مقیاس ها به دست می آید.
روش نمره گذاری و تفسیر
پرخاشگری بدنی (9 عبارت): 2-5-8-11-13-16-22-25-29
پرخاشگری کلامی (5 عبارت): 4-6-14-21-27
خشم (7عبارت): 1-9-12-18-19-23-28
خصومت (8 عبارت): 3-7-10-15-17-20-24-26
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 9 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 3 |
آزمون روزنبرگ (1965)
روزنبرگ (1965)، نخستین مطالعات علمی را در زمینة عزت نفس انجام داد. وی تأثیر متغیرهای اجتماعی، نژاد، مذهب، ترتیب تولد و ارتباط بین والدین را بر عزت نفس گروه زیادی از نوجوانان مورد بررسی قرار داد و با انجام این کار موجب رواج یافتن مقیاس های اندازه گیری عزت نفس شد. مقیاس عزت نفس روزنبرگ برای اندازه گیری عزت نفس تهیه شده که یکی از پر استفاده ترین ابزار ها در این زمینه بوده و دارای اعتبار و روایی بالایی است و شامل 10 عبارت است که 5 عبارت آن به شکل مثبت (گویه های شماره 1 تا 5) و 5 عبارت دیگر به صورت منفی (گویه های شماره 6 تا 10) ارائه شده است.
روش نمره گذاری و تفسیر
شیوه نمره گذاری این مقیاس به این ترتیب است: سوالات 1 الی 5، کاملاً مخالفم = صفر، مخالفم= 1، موافقم=2 و کاملاً موافقم دارای نمره 3 می باشد. همچنین در سؤالات 6 الی 10، کاملاً موافقم = صفر، موافقم= یک، مخالفم=2 و کاملاً مخالفم دارای نمره 3 می باشد.