دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پرسشنامه تئوری خاکستری جهت پالایش مؤلفه ها

پرسشنامه تئوری خاکستری جهت پالایش مؤلفه¬ها
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
پرسشنامه تئوری خاکستری جهت پالایش مؤلفه ها

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه تئوری خاکستری جهت پالایش مؤلفه­ ها

پرسشنامه یکی از ابزار­های رایج تحقیق و روشی مستقیم برای کسب داده­های تحقیق است. پرسشنامه مجموعه­ای از سؤال­ها (گویه­ها) است که پاسخ­دهنده با ملاحظه آن­ها پاسخ لازم را ارائه می­دهد. این پاسخ­ها، داده­های مورد نیاز پژوهش­گر را تشکیل می­دهد. به­منظور طراحی پرسشنامه پژوهش، پس از بررسی مطالعات کتابخانه­ای و مصاحبه با خبرگان، 26عامل مؤثر بر رضایت مشتری شرکت­های بیمه تعیین گردید. در این پژوهش 2 نوع پرسشنامه تهیه گردیده است.

پرسشنامه در خصوص وضعیت عملکرد موجود می­باشد. در این پرسشنامه مجموعه­ای از 26 گویه در قالب مقیاس لیکرت که دارای هفت گزینه "کاملا موافقم، موافقم، تاحدودی موافقم، نظری ندارم، تا حدودی مخالفم، مخالفم، کاملا مخالفم" می­باشد، استفاده شده است. مقیاس­ها عبارت­هایی هستند که تحت قوانینی امکان تخصیص حرف یا نمره را برای افراد، نگرش و رفتار­های آن­ها فراهم می­اورد. هر حرف یا نمره­ای که منظور می­شود نماینده میزان مالکیت فرد از آن چیزی است که مقیاس برای اندازه­گیری آن است. مقیاس­ها انواع گوناگونی دارند که برخی از آن­ها عبارتند از :مقیاس لیکرت، مقیاس ترستون (فواصل برابرنما)، مقیاس گاتمن (تجمعی)، مقیاس بوگاردوس، مقیاس اوزگود، که همانطور که اشاره شد مقیاس لیکرت در این پرسشنامه مورد استفاده قرار گرفته است. در مقیاس لیکرت پاسخگو مقیاسی را که بین دو حد نهایی محصور است را بر حسب شدت یا ضعف نگرش خود بر­میگزیند.

در تعیین ارجحیت وزنی گزینه­ها می­توان از بازه­ای بین 0-1 با استفاده از اعداد خاکستری در یک مقیاس هفت­گانه بهره گرفت که در این حالت نیز، گزینه­ای که خیلی ضعیف ارزیابی می­شود متناظر عدد خاکستری [1/0،0] و گزینه­ای که خیلی خوب باشد با عدد خاکستری [0/1، 9/0] تعریف می­شود.



مقیاس استراتژی های ارزیابی عملکرد

مقیاس استراتژی های ارزیابی عملکرد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8
مقیاس استراتژی های ارزیابی عملکرد

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

مقیاس استراتژی های ارزیابی عملکرد

ابزار مهم دیگری که برای جمع آوری اطلاعات بکار گرفته شده، پرسشنامه است. پرسشنامه‌ یکی از ابزارهای رایج تحقیق و روش مستقیم برای کسب‌داده‌های تحقیق است. پرسشنامه مجموعه‌ای از سؤال‌ها (گویه‌ها) است که پاسخ‌دهنده با ملاحظه آنها پاسخ لازم را می‌دهد. این پاسخ، داده مورد نظر پژوهشگر را تشکیل می‌دهد. سؤال‌های پرسشنامه را نوعی محرک ـ پاسخ می‌توان محسوب کرد. از طریق سؤال‌های پرسشنامه می‌توان دانش، علایق، نگرش و عقاید فرد را مورد ارزیابی قرار داد(بازرگان و سرمد، 1376؛ فرهی،1381؛350). در این تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است.

این پرسشنامه شامل دو قسمت بود که عبارتند از:

الف) پرسشنامه مربوط به استراتژی های ارزیابی عملکرد : این پرسشنامه را کارکنان و مدیران پاسخ گفته اند و توسط محققان طراحی شده است و 4 استراتژی انسان محور(8 گویه)، استراتژی فرآیند محور(8 گویه)، استراتژی نتیجه محور(6 گویه) و استراتژی بستر محور(6 گویه) را می سنجد.

ب) پرسشنامه مربوط به عملکرد سازمانی: این پرسشنامه را کارکنان و مدیران پاسخ گفته اند. این پرسشنامه توسط محققان طراحی شده است که چهار بعد رشد و یادگیری(2 گویه)، مشتریان(2 گویه)، فرآیندهای داخلی(3 گویه) و مالی(2 گویه) را می سنجد.

پرسشنامه های مذکور شامل 2 بخش عمده می‌باشند:

1) نامه همراه : در این قسمت هدف از گردآوری داده‌ها به وسیلة پرسشنامه و ضرورت همکاری پاسخ دهنده در عرضة داده‌های مورد نیاز ، بیان شده است. برای این منظور بر با ارزش بودن داده‌های حاصل از پرسشنامه تأکید گردیده تا پاسخ دهنده به طور مناسب پاسخ سوالها را عرضه کند.

2) سوال‌های(گویه‌ها) پرسشنامه: این بخش از پرسشنامه شامل 2 قسمت است:

الف) سوالات عمومی(جمعیت‌شناختی):

در سوالات عمومی سعی شده است که اطلاعات کلی و جمعیت شناختی در رابطه با پاسخ دهندگان جمع‌آوری گردد.



گزارش از پالایشگاه بندر عباس

گزارش از پالایشگاه بندر عباس
دسته بندی فنی و مهندسی
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
گزارش از پالایشگاه بندر عباس

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

مقدمه

قبل از آنکه به نقاط ضعف سیستم حفاظتی پالایشگاه بندرعباس بتفکیک سطوح ولتاژی و نواحی حفاظتی آنان بپردازیم، بهتر است که لا اقل یکی از حوادث اتفاق افتاده در مجتمع را با استفاده از ابزار شبیه سازی و با توجه به تمامی اطلاعات شبکه برق رسانی پیاده شده بررسی و مرور نمائیم. زیرا بسیاری از نقاط ضعف شبکه های حفاظتی با مرور حوادث قبلی مشخص تر می گردند. ضمناً صحت نتایج شبیه سازی و اطلاعات ورودی به اثبات می رسد. بدین منظور حادثة اتصالی در سرکابل خط 20KV ورودی به پست SS04 در ساعت 02:24:03 روز 25 Jul 2004 در زیر مورد بررسی قرار می گیرد.

2-گزارش حادثه

کپی برگه های گزارش حادثه که توسط مهندسی برق پالایشگاه در تاریخ 7/4/83 صادر گردیده است در ضمیمة 1 آورده شده است.

3-شبیه سازی حادثه

شبیه سازی حادثه توسط مدول Frequency Dynamic که از مدول T/S یا پایداری گذرای نرم افزار پاشا نشأت می گیرد صورت گرفته است.

3-1-شرائط شبکه

شبکة برق رسانی پالایشگاه بندرعباس با درنظرگیری معادل شبکة سرتاسری ایران در سطوح ولتاژی 230KV، 63KV، 20KV، 11KV، 1KV و 380 ولت بصورتی که در دایاگرام تک خطی شماره 0101-1 آمده است جهت انجام محاسبات مورد استفاده قرار گرفته است.

جدول شماره I تعداد عناصر پیاده سازی شده را در دیاگرام تک خطی مذکور و همچنین در نواحی LMC، LAP و LEP نشلان می دهد. در سطح 380 ولت از تکنیک معادل سازی جهت درنظرگیری رفتار نواحی فوق استفاده گردیده است. بنابراین شبکة اصلی در حال شبیه سازی دارای 1390 باس بار یا گره می باشد.

بانک اطلاعاتی مودر استفاده در گزارش 0201-1 ارائه گردیده است. شرائط تنظیم حدود 2700 عدد وسایل حفاظتی که در شبیه سازی حاضر نقش خود را ایفا نموده اند در گزارش 0202-2 آورده شده است. مابقی وسائل حفاظتی (حدود 5460 عدد) شامل فیوزها و رله های حرارتی در سطح 380 ولت، به علت انجام عملیات معادل سازی در شبیه سازی موجود نقشی را ایفا نمی نمایند مگر اینکه بزرگترین فیلر خروجی هر قسمت با فیوز و رله حرارتی مربوطه در دیاگرام اصلی شبکه جایگذاری شده است و این وسایل در شبیه سازی حاضر نقش پیدا می نمایند.


گزارش از ایستگاه هواشناسی اقدسیه و سازمان هواشناسی

گزارش از ایستگاه هواشناسی اقدسیه و سازمان هواشناسی
دسته بندی جغرافیا
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
گزارش از ایستگاه هواشناسی اقدسیه و سازمان هواشناسی

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

فهرست

عنوان

صفحه

گزارش بازدید از ایستگاه هواشناسی اقدسیه

1

اندازه گیری دما

2

دماسنج معمولی

3

دماسنج حداقل

4

دماسنج ماکزیمم

5

دماسنج خشک

6

دماسنج تر

6

دماسنج های عمق خاک

7

انواع دمانگار

8

دماسنج حداقل زمین

8

دمانگار

9

اندازه گیری تابش خورشید

10

دستگاه آفتاب نگار

11

واحدهای اندازه گیری میزان بارندگی

12

دستگاه اندازه گیری باران یا باران سنج

12

دستگاههای باران نگار

13

نحوة کار و طریقه اندازه گیری مقدار بارش

14

اندازه گیری مقدار تبخیر

15

تبخیر سنج نوع پیچ

15

تشت تبخیر کلاس A

16

رطوبت و اندازه گیری آن

17

ظرفیت و درجة اشباع

17

ادوات رطوبت سنجی

17

سایکرومتر

18

رطوبت نگار

21

رطوبت – دمانگار

21

باد سطح زمین

22

چگونگی وضعیت باد سطح زمین

22

طریقه نصب بادنمای استاندارد

23

واحدهای جهت و سرعت باد

24

دستگاههای اندازه گیری سرعت باد

24

مفاهیم و واژه های مورد استفاده در باد سطح زمین

25

رژیم شبانه روزی باد سطح زمین

25

دستگاههای اندازه گیری فشار هوا

26

فشارسنج های جیوه ای

26

فشارنگار یا باروگراف

28

تصحیحات فشارسنج جیوه ای

29

گزارش بازدید از سازمان هواشناسی

30


پرسشنامه جمع آوری اطلاعات

پرسشنامه جمع آوری اطلاعات
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
پرسشنامه جمع آوری اطلاعات

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه جمع آوری اطلاعات

پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات، از منابع متعددی می توان استفاده نمود، روشهای مختلفی نیز وجود دارد که با توجه به نوع و هدف تحقیق، موضوع مورد تحقیق و خصوصیات جامعه آماری انتخاب می شوند. بطور کلی روش های جمع آوری داده ها به دو دسته تقسیم می شود:

الف ) روش های مستقیم: مانند مشاهده، مصاحبه، پرسشنامه و غیره.

ب) روش های غیر مستقیم: نظیر استفاده از اسناد و مدارک.

یک تحقیق باید هر دو روش را بکار گیرد، یعنی هم خود پدیده را مستقیماً ببیند و تحلیل کند و هم از طریق داده های جمع آوری شده توسط دیگران (کتاب­ها، اسناد و...) آن را مورد شناسایی قرار دهد (ساروخانی، 1381). داده ها و اطلاعات مربوط به این تحقیق به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اوّل اطلاعات مربوط به ادبیّات موضوعی و تحقیقات انجام شده در حوزه مربوطه می باشد. در این خصوص محقق با مراجعه به منابع کتابخانه ای شامل کتب، انتشارات مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، پایان نامه های تحصیلی و رساله های تحقیقی مرتبط و مقالات لاتین، بخش نظری و ادبیات تحقیق را، جمع آوری، بررسی و تدوین نمود. دسته دوّم شامل اطّلاعات مربوط به فرضیات و متغیرهای تحقیق بوده است که علاوه بر منابع ادبیاتی، با استفاده از ابزار پرسشنامه جمع آوری گردید. پرسشنامه مورد نظر ترکیبی از سه پرسشنامه مشتری مداری و رضایت مشتری (محقق ساخته) و وفاداری مشتری زهیر و همکارانش (2011) حاوی 38 گویه یا سوال است که سئوالات آن در 4 بخش به شرح زیر تقسیم بندی شده است: