دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش ظرفیت سنجی یا مدیریت ظرفیت

چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش ظرفیت سنجی یا مدیریت ظرفیت
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 54 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش ظرفیت سنجی یا مدیریت ظرفیت

فروشنده فایل

کد کاربری 7901

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: 20صفحه

نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

ظرفیت سنجی یا مدیریت ظرفیت

محاسبه و سنجش میزان واندازه مناسب و مورد نیاز هر چیز را برنامه ریزی ظرفیت گویند (جهان،ص1).تقریبا مفهوم برنامه ریزی ظرفیت وظرفیت سنجی به یک معناست و از نظر لغوی تفاوتی بین انها نیست ولیکن انچه بیشتر در رشته مدیریت (بویژه مدیریت تولید) بکار می رود. برنامه ریزی ظرفیت است .در صنایع تولیدی برای تعیین مقدار مواد ، نیروی انسانی و...از برنامه ریزی ظرفیت مورد نیاز هر یک استفاده می شود.در واقع در این تحقیق قصد ما شناخت ظرفیتهای بانک ملت برای تعیین درامد ،از محل ارائه خدمات غیر مشاع ودریافت انواع کارمزد می باشد . مسلما در سیستم بانکی و بویژه بانک ملت نیز باید انواع ظرفیتهای بانکی شناسایی و براورد گردد.حجم وسیع خدمات نوین بانکداری،ارائه متدهای جدید بانکداری جهانی و اسلامی،توانمند سازی نیروی انسانی و بسیاری از اقدامات دیگر، با شعار "تغییر را احساس کنید "می تواند گویای بخش کوچکی از پتانسیل ها و ظرفیت های بانک ملت باشد.این بانک جهت رهبری در سود اوری نه تنها فقط به فکر کسب درامد از محل واسطه گری پولی بوده است بلکه سعی کرده با ایجاد شرکتهای جدید سرمایه گذاری، بیمه و... بیشترین سود را بین سهامداران تقسیم کند.بی شک تغییر مدل کسب و کار در این بانک وراه اندازی بانکداری جامع درقالب بانکداری خرد ، بانکداری اختصاصی ، بانکداری شرکتی-تجاری یک گام دیگری است که بانک ملت را به عرصه بانکداری نوین جهانی نزدیک ترکرده است

منابع و ماخذ

منابع فارسی

1-خاکی، غلامرضا(1382).روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی،انتشارات بازتاب ،تهران

2-طوسی، بهرام (1383).هنر نوشتن و مهارتهای مقاله نویسی:طرزنوشتن مقاله های پژوهشی علمی ادبی، انتشارات ترانه، مشهد

3-عادل اذر، رجب زاده علی (1389).تصمیم گیری کاربردی رویکردMADM،انتشارات نگاه دانش، تهران،چاپ چهارم

4-قدسی پور، سید حسن(1389).فرایند تحلیل سلسله مراتبیAHP،انتشارات دانشگاه صنعتی امیر کبیر،تهران،چاپ هشتم

5-مهرگان، محمد رضا(1386).مدلهای تصمیم گیری با چندین هدف،انتشارات شابک،تهران

6-میرسپاسی، ناصر(1389).مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار، انتشارات میر، تهران

7-جهان، علی (1391).جزوه درسی مدیریت تولیدپیشرفته،دانشگاه ازاد واحد سمنان، مدیریت صنعتی

8-کیقبادی،علی محمد(1391)«ارزیابی سنجش چابکی زنجیره تامین با استفاده از منطق فازی:مطالعه موردی شرکت کابل مغان »پایان نامه کارشناسی ارشد به راهنمایی دکتر محمد عبد الشاه، دانشگاه ازاد اسلامی واحد سمنان ،مدیریت صنعتی

9-ملایی، نجمه(1389).«شناسایی و تحلیل استراتژی های بانک ملت »پایان نامه کارشناسی ارشد به راهنمایی دکتر حجاریان دانشگاه ازاد تهران مرکز،مدیریت صنعتی

10-ناظمی ،شمس الدین و همکاران (1389).«نقش شیوه های نوین ارائه خدمت بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی با تاکید یر هزینه و وقت کارکنان:مطالعه موردی بانکهای سپه مشهد»پایان نامه کارشناسی ارشد به راهنمایی دکتر مرتضوی،دانشگاه فردوسی مشهد ،دانشکده علوم اداری

11-اکبری، علیرضا(1390).«مدیریت ساختار سازی و خصوصی سازی بانکها در ایران»تحلیل،شماره91

12-اداره کل اموزش بانک ملت(1387).«برنامه عملیاتی با رویکرد متوازن به صف و ستاد»انتشارات اداره کل اموزش بانک ملت،تهران

13-اداره کل اموزش بانک ملت(1391).«بازار یابی خدمات بانکی(تسهیلات ،ضمانتنامه وخدمات ارزی)»انتشارات اداره کل اموزش،تهران،چاپ اول

14-انبارداران،مریم(1392).«اشنایی با مفاهیم و اصول اجرایی اعتبار اسنادی »انتشارات اداره کل خارجه بانک ملت ،تهران

15-بناءنیاسری،ماشا الله (1387).«تقلب در اعتبار اسنادی تجاری،اعتبار نامه تضمینی و ضمانتنامه بانکی»مجله حقوقی بین المللی،نشریه حقوق بین الملل ریاست جمهوری،تهران ،سال25،شماره39

16- پرتو، نشریه داخلی

منابع لاتین

1- Abreu J F, Gulamhussen M A.( 2013); The stock market reaction to the public announcement of a supranational list of too-big-to-fail banks during the financial crisis¸ Journal of International Financial Markets, Institutions and Money, Volume 25,PP. 49-72

2-Alachandher, Krishnan Guru; Santha , vaithilingam and other. (2004); Electronic Banking in Malaysia: ANote on Evalution On Evaloution of services and consumer

3-Alexandru f L, Daniel Zota R, Constantinescu R.(2013); An Analysis of theRomanian Internet Banking Market from the Perspective of Cloud Computing Services ¸ Procedia Economics and Finance, Volume 6, PP.770-775

4-Anil Kanwal and Sujata kapoor.(2008); Determinants of Dividend payout ratios-A Study of Indian information technology sector international research journal of finance and economics¸ pp. 1450-2887 Issu15

5-Anthony T¸ Allred & H¸ Adams¸(2000);Service quality at bank and credit unions:what do their customer say? international journal of bank marketing ¸18/4

6-Chirinko R S elston J A.( 2006);finance control and profitability the influence of german banks .journalof economic behavior and organization¸PP. 59- 69-88

7-Cull R, María Soledad Martínez Pería.( 2013); Bank ownership and lending patterns during the 2008–2009 financial crisis: Evidence from Latin America and Eastern Europe Original Research Article¸Journal of Banking &

Finance, Volume 37, Issue 12, PP. 4861-4878

8- Dietrich A¸Wanzenried G.(2010);determinants of bank profitability before and during the crisis:evidence from switzerland¸ Elsevier ¸ journal international financial markets institutions and money¸pp. 307-327

9-Fan Z, Hui Y, Qin Y L.(2011); Thinking on the development of “Carbon Finance” in Commercial Banks of China¸ Energy Procedia, Volume 5, PP. 1885-1892

10-Harmen Oppewal¸(2000); Measuring perceived service quality¸ international journal of bank marketing¸ 18/4


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد