دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود پاورپوینت روشهای برخورد با کارکنان

عنوان دانلود پاورپوینت روشهای برخورد با کارکنان دسته مدیریت (مدیریت منابع انسانی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 47 اسلاید دسته مدیریت (اصول سرپرستی اصول مدیریت مبانی سازمان و مدیریت مدیریت عمومی) این فایل درحجم 47 اسلاید در زمینه روشهای برخورد با کارکنان بوده که می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار کنفرانس) برای درسهای اصول سرپرستی اصو
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 50
فرمت فایل pptx
حجم فایل 690 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47
دانلود پاورپوینت روشهای برخورد با کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

عنوان: دانلود پاورپوینت روشهای برخورد با کارکنان

دسته: مدیریت (مدیریت منابع انسانی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 47 اسلاید

دسته: مدیریت (اصول سرپرستی- اصول مدیریت- مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی)

این فایل درحجم 47 اسلاید در زمینه " روشهای برخورد با کارکنان " بوده که می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار- کنفرانس) برای درسهای اصول سرپرستی- اصول مدیریت - مبانی سازمان و مدیریت و مدیریت عمومی در رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

نیازها در ارتباط با نوع رفتار انسان

تعریف نیاز

انگیزش Motivation

نظریه های انگیزیش: (3 نظریه)

سلسله مراتب نیازها (مازلو)

نظریه های X و Y (مک گریگور)

نظریه انگیزه – بهداشت (هرزبرگ)

انتظارات و توقعات اساسی

عوامل موثر در توقعات افراد

اصول ایجادرابطه خوب با دیگران

ایجاد رابطه خوب با سایرین

در ایجاد رابطه خوب با سایرین چه اصولی را باید رعایت کرد؟

نقش سرپرست در پیشگیری و حل مشکلات

روش علمی حل مشکل

چگونه می توان به نظریات و احساسات افراد پی برد؟

پیش بینی مشکلات در روابط انسانی و جلوگیری از بروز آنها

مشکلات آنی (لحظه ای)

مسائل جاری

مسائل نهفته

مهمترین زمینه های پیشگیری از بروز مشکل

ویژگی های یک سرپرست موفق

توانایی های لازم سرپرست

چگونه باید مشکل را حل کنیم؟

ده قاعده در زمینه روابط انسانی

نظارت برافراد

دلایل ارزیابی کارکنان

چگونگی نظارت برعملکرد

نظارت و تاثیر معکوس آن برافراد

دیدگاه اسلام در مورد کار و روابط کاری


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد