دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

تحلیل ترمودینامیکی و طراحی سیکل تبرید مغناطیسی

تحلیل ترمودینامیکی و طراحی سیکل تبرید مغناطیسی

تحلیل ترمودینامیکی و طراحی سیکل تبرید مغناطیسی

دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
حجم فایل1.854 مگا بایت
تعداد صفحات87
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

هم اکنون تلاش زیادی برای توسعه مواد مغناطیس-گرمایی، که مبرد های یخچال های مغناطیسی هستند در بخش پژوهش در حال انجام است. این امر منجر به توسعه مداوم مواد جدید با عملکرد بهتر و تغییرات آنتروپی بالاتر، تغییرات دمای آدیاباتیک بالاتر و هیسترزیس پایین تر شده است. تمامی این فعالیت ها منجر به بالا رفتن پتانسیل این فناوری در بازار تبرید شده است. بازار های دیگری نیز در زمینه تهویه مطبوع، فراوری غذا، اتومبیل سازی، پزشکی و حتی گرمایش وجود دارند. با وجود اینکه این فناوری تا به حال برای دماهای بسیار پایین به کار می رفته است ولی همانطور که گفته شد در آینده نزدیک کاربرد آن در دماهای نزدیک به محیط نیز بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت به همین ترتیب در این مقاله محوریت با دماهای نزدیک به محیط است.

فهرست مطالب

چکیده1

مقدمه2

فصل اول فصل اول – معرفی سیکل تبرید مغناطیسی5

تاریخچه6

مبانی تبرید9

مبانی مغناطیس11

اثر مغناطیس-گرمایی17

فصل دوم – فاکتورهای مهم در طراحی سیکل تبرید مغناطیسی22

معرفی مواد مغناطیس-گرمایی23

منگانیت ها28

گادولینیوم47

تحلیل ترمودینامیکی سیکل تبرید مغناطیسی50

سیکل برایتون67

سیکل اریکسون69

سیکل کارنو74

فصل سوم –انواع و کاربرد ها و مزایا و معایب تبرید مغناطیسی77

نتیجه گیری82

منابع و مآخذ83

کنترل لوازم خانگی با تلفن

کنترل لوازم خانگی با تلفن

کنترل لوازم خانگی با تلفن

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
حجم فایل1.139 مگا بایت
تعداد صفحات52
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

این پروژه یک مدار است که به عنوان اتوماسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد آن به این صورت است که این مدار به خط تلفن وصل میشود و پس از برقراری ارتباط و در صورت صحیح بودن پسوورد کاربر می تواند لوازم منزل را کنترل کند(روشن و خاموش کردن)

فهرست مطالب

چکیده:1

DTMF(1-1 چیست؟. 2

2-1) سرویس خط تلفن شهری(PSTN) :2

3-1) نحوه شماره گیری.. 5

4-1) ﺁشکار سازی زنگ و اشغال خط.. 5

1-4-1) شمای کلی مدار. 6

2-4-1) سخت افزار مدار. 8

فصل دوم:13

مدار آشکار ساز تن. 13

1-2) در یافت کننده DTMF توسط MT8870. 14

2-2) مدار راه انداز MT8870. 17

3-2) کنترل وسایل برقی با تلفن. 18

فصل سوم:19

ضبط و پخش صدای دیجیتال. 19

2-3) معرفی تراشه ضبط و پخش صدا20

3-3) مدیریت پیام ها21

Random Access Mode(3-3-1. 22

(3-3-1-1ضبط پیام در Random Access mode. 22

(3-3-1-2پخش پیام در Random Access mode. 23

Tape Mode(3-3-2. 24

(3-3-2-1 ضبط پیام در Tape mode با استفاده از Normal Option. 24

(3-3-2-2پخش پیام در Tape mode با استفاده از Normal Option. 25

(3-3-2-3 ضبط پیام در Tape mode با استفاده از Auto rewind. 26

(3-3-2-4پخش پیام در Tape mode با استفاده از Auto rewind. 27

(3-4 جدول مربوط به اسامی و عملکرد پایه های APR9600. 29

فصل چهارم:34

میکروکنترلر AVR.. 34

4-2)میکروکنترلرهای AVR.. 35

(4-3محیط برنامه نویسی Codevision AVR.. 36

ایجاد یک فایل جدید. 37

(4-5تنظیمات کامپایلر C.. 40

(4-6کامپایل پروژه42

(4-7 ساختن پروژه43

(4-8 وقفه. 44

(4-8-1 مراحل اجرای وقفه. 44

(4-9 شرح برنامه میکرو. 45

منابع و ماخذ :47

شکل 1-1 : شماتیک مدار اشکار ساز زنگ و اشغال ساز خط .7

شکل 2-1 : مدار داخلی پل دیود.8

شکل 3-1 : مدار داخلی اپتوکوپلر .10

شکل 4-1 : مدار اره انداز رله .11

1-2) در یافت کننده DTMF توسط MT8870. 14

شکل 1-2 : ترتیب پایه های MT8870 .15

شکل 2-2 : مدار راه انداز MT8870 .17

شکل 3-1 :پایه های APR9600 .21

جدول 3-1 : مدهای عملیاتی APR9600 .22

شکل 3-2 : مدار مربوط به Random Access mode .24

شکل 3-3 : مدار مربوط به Tape mode-normal option. 26

شکل 4-3: مدار مربوط به tape mode-auto Rewind. 28

پاورپوینت عایق صوتی و حرارتی پشم سنگ

پاورپوینت عایق صوتی و حرارتی پشم سنگ

پاورپوینت عایق صوتی و حرارتی پشم سنگ

دسته بندیمعماری
فرمت فایلppt
حجم فایل2.108 مگا بایت
تعداد صفحات53
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

توضیحاتی در مورد پشم سنگ، قابلیت رسانایی حرارتی، ویژگی های آکوستیکی، عملکرد برابر آتش، صرفه جویی در انرژی، معرفی محصولات شامل: پشم سنگ فله، پوشش کانال، پشم سنگ با روکش توری، پشم سنگ پانل (اسلب)، عایق لوله پیش ساخته، روکش گالوانیزه، همراه با مزایا و ...

نگرشی بر سیستمهای تهویه و کاربرد تهویه فشار مثبت در اطفاء حریق

نگرشی بر سیستمهای تهویه و کاربرد تهویه فشار مثبت در اطفاء حریق

نگرشی بر سیستمهای تهویه و کاربرد تهویه فشار مثبت در اطفاء حریق

دسته بندیعمران
فرمت فایلdoc
حجم فایل121 کیلو بایت
تعداد صفحات76
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

*پروژه نگرشی بر سیستمهای تهویه و کاربرد تهویه فشار مثبت در اطفاء حریق*

بسمه تعالی

پیشگفتار

هرسال عده ای از شهروندان بر اثر آتش سوزی در ساختمان های مختلف جان خود را از دست داده یا دچار جراحاتی می شوند.همچنین میلیاردها تومان از سرمایه های کشور براثر حریق از بین می رود.ابعاد این خسارت همراه با توسعه مراکز بزرگ تجمعی.تجاری.صنعتی و انبارها به دنبال خود می تواند خطرهای بیشتری در زمینه آتش سوزی ایجاد نمایید.ضمنا با توجه به اینکه کشور عزیزمان ایران در منطقه خطرناکی از نظر وقوع حوادث غیرمترقبه و ناگوار از قبیل سیل و زلزله (ایران جز 10 کشور اول دنیا از نظر حوادث طبیعی می باشد.)و همچنین خطر وقوع انفجارها و حریق های بزرگ پس از حوادث در شهرها بسیار زیاد خواهد بود.از طرف دیگر رشد جمعیت و مهاجرت به شهرها باعث گسترش شهرها و روی آوردن به ساختمانهای بلند و تجمعی شده است.لذا یک حادثه آتش سوزی در چنین ساختمانهایی قطعا بسیار خطرناکتر از حریق در ساختمانهای کوچک بوده و می تواند عواقب وخیم و خسارات جانی فراوانی بهمراه داشته باشد.

اغلب اوقات زیانهای ثانویه ناشی از آتش سوزی مانند مخارج تخریب و بازسازی ساختمان از، بین رفتن اسناد و مدارک، اختلال در امر تولید و بازرگانی و خدمات بسیار بیشتر از زیانهای مستقیم آن می باشد.

روبرو شدن با این پیشامد و خطرات باعث گسترش علم و فنون ایمنی از حریق در کشورهای مختلف شده است که جهت حصول به این مطلوب از سال 1383 در کشورمان توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی به مرکزیت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران جهت تربیت نیروهای متخصص اقدام شده است.

امید است با فراگیری دانش ایمنی و آتش نشانی و به کار بستن آن بتوان از وقوع حوادث مرگبار آتش سوزی در ساختمانهای مسکونی و تجاری و صنعتی پیشگیری کرد و امکان نجات انسانها را از کام آتش فراهم آورد.

مقدمه

آتش همواره بشر را مجذوب و در عین حال هراسناک نموده است آتش در عین مفید بودن می‌تواند مرگ‌آور نیز باشد به‌گونه‌ای که ضرب‌المثلی می‌گوید: آتش خدمتکار خوب، ولی رئیس بدی است. بشر بدون آتش قطعا تمدنی متفاوت می‌داشت و حتی شاید تمدنی به وجود نمی‌آمد. اما آتش همین که از کنترل خارج شود خسارات سنگینی می‌زند به‌طوری که روزانه در سراسر جهان به طور متوسط ده‌ها نفر جان خود را بر اثر حوادث آتش‌سوزی از دست می‌دهند در ایران نیز براثر عدم پیشگیری و عدم رعایت قوانین، مقررات و استانداردها، آمار تلفات جانی و مالی براثر آتش‌سوزی و دود و گازهای سمی حاصل از آن بسیار قابل ملاحظه می‌باشد.«مانند انفجار و آتش‌سوزی در کارخانه کیمیاگستر اراک در سال 87»

همانطور که می‌دانید خطر آتش‌سوزی در هر ساختمانی وجود دارد و دست‌یابی به ایمنی کامل در برابر حریق غیرممکن است. لذا نقش مراکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی که وظیفه محافظت از جان و مال افراد جامعه را در برابر حریق و حوادث برعهده دارند بسیار حساس‌تر شده است. بسیاری از سازمانهای آتش‌نشانی در کشورهای مختلف با بهره‌گیری از آخرین تحولات علمی و تکنیکی در زمینه مواجهه با مسائل خطرآفرین خود را به پیشرفته‌ترین وسایل و تجهیزات در جهت مهار و کنترل آتش‌سوزی‌ها در عملیات اطفاء حریق از جمله انواع دستگاه‌های تهویه مجهز نموده‌اند و با استفاده از تکنیک‌ها و فنون مربوطه به تهویه، در جهت پیشگیری از ایجاد آتش‌سوزی و حتی در هنگامی‌که آتش‌سوزی رخ داده است قادر ساخت از بروز بسیاری از خطرات و خسارتهای جانی و مالی که ساکنین اماکن و آتش‌نشانان و امدادگران را تهدید می‌کند جلوگیری کرده و احتمال وقوع حوادث را کاهش یا حذف نماید.

با توجه به اهمیت مطالب فوق در این پروژه در حد توان و بضاعت علمی به فصول زیر پرداخته است.

فصل اول: قوانین و مقررات تهویه در ساختمان‌ها و راه‌های پیشگیری در برابر آتش‌سوزی

فصل دوم: اصول و مبانی حریق

فصل سوم: تهویه و تهویه فشار مثبت

قوانین و مقررات ساختمان

هدف مالک ساختمان از تاسیس بنا دستیابی به یک سود اقتصادی بهینه مشخص است.سود محوری وی سبب اتخاذ محدودیت هایی می شود که از محدودیتهای مالی ناشی می شوند.چون مالک ساختمان.متخصص ساختمان نیست.بنابراین از یک معمار کمک می گیرد.معمار اغلب هنرمندی است که در خط اول شکل دهندگان قرار دارد.وی براساس فنی و قابلیتهای مهارتی خود سعی می کند ساختمان را بگونه ای طراحی کند که شکلهای هارمونیک و خطوط زیباشناسی را در آن اجرا کرد و هنر ساختمانی و معماری را در آن خلق کند.خواسته ها و وضعیت مالی مالک ساختمان.چارچوب اولیه کار معمار را مشخص می کند.

مقاله درباره اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات

مقاله درباره اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات

مقاله درباره اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
حجم فایل26 کیلو بایت
تعداد صفحات40
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

*مقاله درباره اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات*


چکیده

اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع می‌پردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا کنون، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن می‌باشد.

توضیح : این مقاله تلفیقی از دو مقاله (1)اینترنت؛ ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات (منتشر شده در شماره 10 ماهنامه دانش تبلیغات) و (2)تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها (سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت – 29 آذر لغایت 1 دی‌ماه 1384) است که توسط نویسندگان منتشر شده‌اند. به منظور جلوگیری از تکرار و هدایت سریعتر خوانندگان به سمت مطلب مورد نظر این تلفیق توسط سایت راهکار مدیریت انجام شده است.

کلیدواژه : تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی؛ بازاریابی؛ اینترنت


1- مقدمه

در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می‌توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات ‌فرآیند روشمند ارایه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد کالاها و خدمات‌ به‌ مشتریان‌ و ترغیب‌ و متقاعد کردن‌ مؤ‌ثر مصرف‌‌کنندگان‌ به‌ خرید کالاها و خدمات می‌باشد (متولی 1372) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می‌شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه‌های مختلف انجام می‌پذیرد، تعریف نموده‌اند (تافلینگر 1996).

همان طور که در تعریف بالا اشاره شد، تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلفی انجام می‌پذیرد که از آن جمله می‌توان به روزنامه‌ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و ... اشاره نمود. چندی است که رسانه‌ای جدید،یعنی اینترنت،به جمع رسانه‌های مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه‌های سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا که پس از گذشت 38 سال از پیدایش رادیو، تعداد استفاده‌کنندگان آن به 50 میلیون نفر رسید، تلویزیون 13 سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد و اما اینترنت تنها با گذشت 4 سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا کند (فاکس 1999). این مقاله به معرفی این نوع از تبلیغات و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

2- تعریف تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد (گائو و دیگران 2002). در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده‌اند: نمایش دادن نامها وعلائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای (پایگاههای) پربیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید (سایت صدا و سیما 2002). در فرایند تهیه و اجرای تبلیغات اینترنتی، شرکتهای تبلیغاتی، ناشران اینترنتی1 ، تبلیغ‌دهندگان2 (سازمانها و شرکتهای تولیدی و خدماتی) درگیرند.