دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

تحقیق روانشناسی تربیتی

تحقیق روانشناسی تربیتی

تحقیق روانشناسی تربیتی

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
حجم فایل136 کیلو بایت
تعداد صفحات26
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

روان شناسی تربیتی یکی از مهمترین رشته های است که به بحث و بررسی پیشرفت های درسی و نارسائی های تحصیلی یاد گیرندگان می پردازد به عبارتی روان شناسی تربیتی شاخه ای از علم روان شناسی است هدف آن کمک به دست اندرکاران تربیت در بر خورد درست با مسائل آموزشی و تربیتی است.

فهرست مطالب

مقدمه

دیدکلی

تاریخچه

نقش و تاثیر در زندگی

ساختار

شیوه عمل

ارتباط با سایر علوم

کاربردها

فصل اول: روانشناسی تربیتی

تعریف روانشناسی تربیتی

موضوع روانشناسی تربیتی

فصل دوم: عواطف

طبقه بندی عوطف

رشد عواطف در اطفال

فصل سـوم: هــــوش

تعریف هوش

انوع هوش

عوامل مؤثر در هوش

خارج قسمت هوش(بهره هوشی)

رشد هوش

منابع

پاورپوینت بازاریابی بین المللی (فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت بازاریابی بین المللی (فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت بازاریابی بین المللی (فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
حجم فایل396 کیلو بایت
تعداد صفحات35
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سیزدهم این کتاب در حجم 35 اسلاید با عنوان" بازاریابی بین المللی " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

اهمیت بازارهای جهانی

استراتژی همگانی یا ویژه

مراحل عمده تصمیم گیری دربازاریابی بین الملل

ارزیابی محیط بازاریابی بین المللی

سیستم بازرگانی بین المللی

وضعیت اقتصادی

وضعیت سیاسی-قانونی کشورها

وضعیت فرهنگی

تصمیم به فعالیت در سطح بین الملل

تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین الملل

تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین الملل

استراتژی صادرات

همکاری مشترک

سرمایه گذاری مستقیم

انواع صادرات

صادرات غیرمستقیم

صادرات مستقیم

انواع همکاری مشترک

همکاری مشترک از طریق واگذاری امتیازی خاص

قرارداد تولید

قرارداد همکاری در مدیریت

همکاری به صورت مالکیت مشترک

مقدمه این فایل:

بسیاری ازشرکتها قسمتی ازسهم فروش و سود خود را از عملیات بازاریابی خود درکشورهای دیگر به دست می آورند. عدم فرصت های کافی در بازارهای داخلی و وجود فرصتهای مناسب در بازارهای خارجی عامل اساسی گرایش به بازار بین المللی است. پایین آمدن تولید ناخالص ملی و بالارفتن مالیات در یک کشور و سنگینی آن بر دوش تولیدکنندگان ازعوامل گرایش به بازار خارجی است. یکی ازمشکلات مهم در زمینه بازاریابی بین المللی گرایش افراد در بکارگیری ارزشهای فرهنگی خود در بازارها و محیطهای خارجی است. بازارهای خارجی عامل ظرفیت تولید بهتر، منافع بیشتر و بازده سرمایه گذاری مناسبتر برای شرکتها به حساب می آیند و یکی از دلایل نفوذ در بازارهای خارجی تأمین قسمتی ازمنابع ارزی لازم برای تهیه مواد مورد نیاز شرکتهاست.

تولید بنزین مرغوب به روش تبدیل کاتالیستی

تولید بنزین مرغوب به روش تبدیل کاتالیستی

تولید بنزین مرغوب به روش تبدیل کاتالیستی

دسته بندینفت و پتروشیمی
فرمت فایلdoc
حجم فایل8.354 مگا بایت
تعداد صفحات98
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

با توجه به اینکه بنزین از اصلی ترین و اساسی ترین فرآورده های نفتی بوده و به عنوان پر مصرف ترین آنها نیز شناخته شده است همواره در صنعت نفت سعی شده است با تولید هر چه بیشتر و بهتر این سوخت استراتژیک به نیازهای بازار داخلی کشور پاسخ داده شود ؛ به ویژه در سالهای اخیر که بحث تحریم واردات آن به کشور مورد توجه دشمنان قرار گفته است . از آنجا که مهندسین طراحی فرآیند ارتباط تنگاتنگی با صنایع نفت به ویژه این محصول با ارزش دارند می بایست با نحوه تولید آن آشنا شده و چگونگی دست یافتن به بنزین با کیفیت را مد نظر قرار دهند .

فهرست مطالب

چکیده1

بخش اول. 2

پالایشگاه و فرآیندهای پالایش.. 2

1- روش های ساخت در پالایشگاه3

2- نمک گیری از نفت خام7

3- تقطیر. 8

4- فرآیندهای تصفیه و تخلیص فرآورده های نفتی. 9

5- رفرمینگ... 11

کاتالیزور :15

شرح واحد رفرمینگ :18

6-کراکینگ... 24

6-1-کراکینگ حرارتی. 24

6-2- فرآیند کراکینگ کاتالیزوری. 27

6-3- فرآیند هیدروکراکینگ... 28

هیدروپروسسینگ :30

7- الکیلاسیون. 31

بخش دوم32

واحد تبدیل کاتالیستی. 32

1- مقدمه33

2- مبانی طراحی. 34

3- شرح عملیات.. 36

3-1- طبیعت عمل یونیفاینینگ... 38

3-1-2- شیمی یونیفاینینگ... 38

3-1-3- واکنش های نمونه یونیفاینر. 41

3-2- توضیح عملیا ت یونیفاینر. 42

3-2-1- خوراک برای راکتور. 43

3-2-2- قسمت گازگردشی – راکتور :43

3-2-3- برج عریان کننده ) (Stripper:46

3-3- ماهیت فرآیند پلاتفرمینگ... 50

3-3-2- شیمی پلاتفرمینگ... 50

هیدروکراکینگ... 51

ایزومریزاسیون. 52

حلقوی شدن:53

گوگرد زدایی :53

3-4-توضیح جریان عملیاتی پلاتفرمر. 54

4- متغیرهای عملیاتی. 64

4-1- قسمت یونیفاینر. 64

گردش هیدروژن:65

4-2- قسمت پلاتفرمر. 66

5- سیستم‌های کمکی. 71

5-2- احیاء کاتالیست یونیفاینر. 72

5-4- احیاء کاتالیست پلاتفرمر. 75

دستگاه تهیه هیدروژن با خلوص 5.99 درصد :76

لوله‌های رابط کاستیک تازه و مصرف شده با پالایشگاه جنوبی :76

پمپ کاستیک 2P-260:77

5-5- سیستم یونیکور (مواد ضدخورندگی) Kontol 157. 77

6- عملیات مربوط به وسائل مختلف.. 79

6-1- پمپها79

6-2- کمپرسورها79

پیشنهاداتی برای تعمیر کمپرسور : 2C-251. 86

6-3- مبدلهای حرارتی. 87

6-4-کوره‌ها87

مراجع 90

پاورپوینت انواع بازاریابی (فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت انواع بازاریابی (فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت انواع بازاریابی (فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
حجم فایل390 کیلو بایت
تعداد صفحات27
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

عنوان: دانلود پاورپوینت انواع بازاریابی( فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوازدهم این کتاب در حجم 27 اسلاید با عنوان" انواع بازاریابی" می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

انواع بازاریابی

بازاریابی خود(شخصی)

بازاریابی سازمان

بازاریابی مکان

بازاریابی ایده

بازاریابی خدماتی

ویژگی امورخدماتی

آمیخته بازاریابی خدمات

بازاریابی در سازمانهای غیرتجاری

اهمیت بازاریابی غیر تجاری

ایجاد برنامه استراتژیک برای بازاریابی غیرتجاری

تجزیه وتحلیل بازارهدف

برنامه ریزی محصول

تعیین قیمت

سیستم توزیع

برنامه های ترفیع فروش

اجرای برنامه های عملیاتی

مقدمه این فایل:

بازاریابی دارای دامنه بسیار گسترده ای است که تمام امور زندگی بشر را در بر می گیرد زیرا طبق تعریفی که از محصول داریم محصول هر چیزی است که به نحوی نیاز یا خواسته را برآورده سازد. با این تعریف می توان شخص، سازمان، ایده، مکان، خدمت و هر نوع کسب و کار تجاری یا غیر تجاری را محصول قلمداد کرد؛ در نتیجه هر کدام از آنها نیاز به بازاریابی با مفهوم کامل و ابعاد گسترده آن دارند.

پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی (فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی (فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی (فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
حجم فایل402 کیلو بایت
تعداد صفحات25
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

عنوان: دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: 25 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان "فعالیتهای ترفیعی وتشویقی" می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

مقدمه

فرآیند ارتباطات

عوامل موثردرترکیب ترفیع

اجزای آمیخته ترفیع وتشویق

گامهای اصلی برنامه تبلیغات آگهیها

مشخص کردن هدف

تصمیمات درمورد بودجه اگهی

تصمیمات درموردپیام

تصمیمات درموردرسانه گروهی

ارزیابی عملیات آگهی دررسانه

پیشبردفروش

تصمیمات اصلی درامور پیشبرد فروش

ایجاد برنامه پیشبردفروش

اهداف روابط عمومی

مراحل تعیین زمان ونحوه استفاده ازروابط عمومی

فروش حضوری

مزیت فروش حضوری

انواع مشاغل فروش

فرآینداستراتژیک فروش حضوری

عوامل موثردرترکیب ترفیع

مراحلی که درانتخاب فروشندگان مهم است

سه گام اصلی درانتخاب نیروی فروش

روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش