دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود پاورپوینت دارایی های بلند مدت و استهلاک

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان دارایی های بلند مدت و استهلاک شامل تعریف دارایی، دارایی ثابت مشهودیا عملیاتی، دارایی های استهلاک پذیر، دارایی های استهلاک ناپذیر، دارایی های نقصان پذیر، بهای تمام شده یک دارایی ثابت، دارائی ثابت نامشهود، مشخصات دارایی های نامشهود، استهلاک چیست، حسابداری استهلاک چیست،انواع استهلاک، علل استهلاک، برآورد استهلاک
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 6345 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
دانلود پاورپوینت دارایی های بلند مدت و استهلاک

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت دارایی های بلند مدت و استهلاک

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 19 اسلاید

این فایل در زمینه "دارایی های بلند مدت و استهلاک"می باشد که در حجم 19 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس تئوری حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف دارایی

دارایی ثابت مشهود یا عملیاتی

دارایی های استهلاک پذیر

دارایی های استهلاک ناپذیر

دارایی های نقصان پذیر

بهای تمام شده یک دارایی ثابت

دارائی ثابت نامشهودIntangible asset) )

مشخصات دارایی های نامشهود

استهلاک چیست؟

حسابداری استهلاک چیست؟

انواع استهلاک

علل استهلاک

برآورد استهلاک

عوامل تعیین هزینه استهلاک

ارزش اسقاط

روشهای محاسبه استهلاک

معایب روشهای استهلاک

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


دانلود پاورپوینت خط مشی و سیاست گذاری حسابداری

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان خط مشی و سیاست گذاری حسابداری شامل روش های سیاست گذاری، تدوین مقررات حسابداریدیدگاه های موافق و مخالف، مدیریت فرایند سیاست گذاریهای حسابداری، راه های گوناگون تدوین سیاست های حسابداری، سیاست گذاری در سطح شرکت، سیاست گذاری فراسوی مرزهای شرکت، مقایسه کشور ها در زمینه ماهیت تدوین سیاست های حسابداری، روش های تدوین
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 534 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
دانلود پاورپوینت خط مشی و سیاست گذاری حسابداری

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت خط مشی و سیاست گذاری حسابداری

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

این فایل در زمینه "خط مشی و سیاست گذاری حسابداری"می باشد که در حجم 16 اسلاید همراه با توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس تئوری حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

روش های سیاست گذاری

تدوین مقررات حسابداری:دیدگاه های موافق و مخالف

مدیریت فرایند سیاست گذاریهای حسابداری

راه های گوناگون تدوین سیاست های حسابداری

سیاست گذاری در سطح شرکت

سیاست گذاری فراسوی مرزهای شرکت

مقایسه کشور ها در زمینه ماهیت تدوین سیاست های حسابداری

روش های تدوین سیاست های حسابداری

نتیجه های اقتصادی و اجتماعی سیاست های حسابداری

اثر سیاست های حسابداری بر استفاده کنندگان از صورت های مالی

مقررات حسابداری:دیدگاه های موافق و مخالف

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


دانلود پاورپوینت تاریخچه حسابداری ایران و جهان

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان تاریخچه حسابداری ایران و جهان شامل تاریخچه حسابداری جهان، نخستین دفاتر حساب دوطرفه، ابداع حسابداری صنعتی و حسابداری مدیریت، حسابداریحرفه ای و حسابرسی، تاریخچه حسابداری ایران، تاریخچه حسابداری ایران قبل از سلام، سیستم های حسابداری در ایران پس از ظهور اسلام تا دوران قاجاریه، سیستم های حسابداری از دوران قاجاریه
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 558 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
دانلود پاورپوینت تاریخچه حسابداری ایران و جهان

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت تاریخچه حسابداری ایران و جهان

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

این فایل در زمینه "تاریخچه حسابداری ایران و جهان"می باشد که در حجم 30 اسلاید همراه با توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس تئوری حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تاریخچه حسابداریجهان

ابداع سکه

سرمایه داری تجاری و رنسانس

نخستین دفاتر حساب دوطرفه

لوکا پاچیولی (Luca Pachioli)

انقلاب صنعتی

ابداع حسابداری صنعتی و حسابداری مدیریت

حسابداریحرفه ای و حسابرسی

تاریخچه حسابداری ایران

تاریخچه حسابداری ایران قبل از سلام

سیستم حقوق و دستمزد

سیستم پولی

سیستم های حسابداری در ایران پس از ظهور اسلام تا دوران قاجاریه

سیستم های حسابداری از دوران قاجاریه تا انقلاب مشروطیت

سیستم های حسابداری از انقلاب مشروطیت تا اوایل دهه چهل

سیستم های حسابداری از اوایل دهه چهل تاکنون

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


دانلود پاورپوینت آثار تغییر قیمتها بر گزارشگری مالی

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان آثار تغییر قیمتها بر گزارشگری مالی شامل حسابداری تورمی، گزارشگری مالی و حسابداری قیمتها، تغییرات در سطح عمومی قیمتها، روشهای ارزیابی دارایی ها، روشهای حسابداری، بهای تمام شده تاریخی، مفهوم روشهای تعدیلی، روشهای اندازه گیری ارزش جاری، بررسی موانع استفاده از حسابداری تورمی در ایران ، رابطه تبدیل ارز و تغییر سطح
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 629 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51
دانلود پاورپوینت آثار تغییر قیمتها بر گزارشگری مالی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت آثار تغییر قیمتها بر گزارشگری مالی

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 51 اسلاید

این فایل در زمینه "آثار تغییر قیمتها بر گزارشگری مالی"می باشد که در حجم 51 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس تئوری حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

حسابداری تورمی

گزارشگری مالی و حسابداری قیمتها

تغییرات در سطح عمومی قیمتها

قدرت خرید

تغییر در قیمت های خاص

تغییر قیمتهای نسبی

طبقه بندی اقلام پولی و غیر پولی

سود و زیان اقلام پولی

شاخص های قیمت

نحوه محاسبه شاخص قیمت:

روش لاسپیرز

روش پاشه

روشهای ارزیابی دارایی ها

موارد افشا در بکارگیری روش قدرت خرید طبق FASB:

موارد افشا در بکارگیری روش ارزش جاری طبق FASB:

معایب حسابداری مبتنی

بر بهای تاریخی

معایب روش حسابداری ارزش جاری

مزایای ارزش جاری

مزایای روش حسابداری برحسب ارزشهای جاری

روشهای حسابداری

بهای تمام شده تاریخی

بهای تاریخی تعدیل شده

ارزش جاری

ارزش جاری تعدیل شده

ارزش جاری – حفظ سرمایه فیزیکی

مفهوم روشهای تعدیلی

روشهای اندازه گیری ارزش جاری

بحث های موافق ومخالف درباره تعدیلات سطح عمومی قیمت ها

بررسی موانع استفاده از حسابداری تورمی در ایران

استاندارد شماره 33

استاندارد شماره 82

استاندارد شماره 89

استاندارد بین المللی شماره 15

رابطه تبدیل ارز و تغییر سطح قیمتها

رویکرد اقلام پولی- غیرپولی

رویکرد جاری- غیرجاری

رویکرد موقتی

رویکرد خالص سرمایه‌گذاری (رویکرد جاری)

استاندارد شماره 8

استاندارد شماره 52

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم برند

چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم برند
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 264 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 73
چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم برند

فروشنده فایل

کد کاربری 7901

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: 73صفحه

نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

برند در یک تعریف کوتاه و ساده، نام یک محصول است و بیانگر مالک آن محصول است به همراه شخصیت و هویت مشهودی که به وسیله خالقان و مالکان به آن داده می‌شود.

1-1-2 اهمیت برند

کاتلر اهمیت برند را از دو منظر مورد بررسی قرار می‌دهد:

1-1-1-2- مشتریان

امروزه برندها نقش‌های زیادی را ایفا می‌کنند که در راستای بهبود زندگی مصرف‌کنندگان و افزایش ارزش برای شرکت‌ها می‌باشد. برندها اساس و سازنده اصلی یک محصول را می‌شناساند و به مصرف‌کنندگان- حقیقی یا حقوقی- اجازه می‌دهد تا از تولیدکننده یا عرضه‌کننده، پاسخگویی و مسئولیت بخواهند. مشتریان حتی گاهی ممکن است دو محصول کاملاً مشابه را بر مبنای روشی که برندینگ می‌شوند به صورت متفاوتی ارزش‌گذاری کنند. هر چه که زندگی مردم پیچیده‌تر و شلوغ‌تر و با کمبود زمان مواجه می‌شود، ارزش ویژه برند به علت ساده‌تر کردن تصمیم خرید و کاهش ریسک خرید، بالا می‌رود. برند با ارائه سیگنال‌هایی از کیفیت، تصمیم خرید را آسان می‌کند (کاتلر و کلر، 2007، ص 2785). برند در ارزیابی کیفیت محصول، بسته به نوع محصول می‌تواند کمک‌کننده باشد. تشخیص کیفیت محصولاتی چون لاستیک اتومبیل نیاز به زمان زیادی دارد و یا در زمینه‌ کارهای خدماتی مانند بیمه و خدمات درمانی، کیفیت‌ارائه خدمات را می‌توان از شهرت برند تشخیص داد. برندانواع ریسک‌های زیر راکه مربوط به خرید است پایین‌می‌آورد (کلر، 2008، ص 8).

- ریسک عملکردی: محصولات عملکرد مورد نظر را نداشته باشد.

- ریسک فیزیکی: ممکن است برای سلامتی مضر باشد.

- ریسک مالی: ارزش محصولات پایین‌تر از قیمت آن باشد.

- ریسک اجتماعی: محصول موجب خجالت کشیدن مصرف‌کننده در برابر سایرین شود.

- ریسک روانی: محصول از لحاظ غیرفیزیکی (روانی) برای استفاده‌کننده مضر باشد.

برای شرکت‌ها

برند کارکردهای با ارزشی برای شرکت‌ها دارد. برند هدایت و رهگیری محصولات را ممکن می‌سازد؛ برند سازماندهی موجودی انبار و رکوردهای حسابداری را تسهیل می‌کند؛ حقوق معنوی ناشی از برندها موجب می‌شود که شرکت‌ها روی برندها سرمایه‌گذاری کنند؛ شرکت‌ها می‌توانند ابعاد ویژه و خصوصیات محصولات خود را با معرفی برند مورد محافظت قرار دهند؛ نام برندها را از طریق علائم تجاری ثبت شده محافظت کنند؛ فرآیندهای تولیدی خود را از این طریق به عنوان امتیاز انحصاری ثبت کنند؛ حتی از بسته‌بندی حفاظت نمایند (کلر، 2008، ص 9).

اگرچه بسیاری از فرآیندها و نوآوری‌های یک شرکت ممکن است توسط شرکت‌های دیگر کپی‌برداری شود ولی اگر این نوآوری‌ها تحت یک برند باشد، جایگاهی که برند در ذهن مشتریان ایجاد می‌کند- حتی زمانی که چندین برند دیگر شروع به کپی‌ نوآوری می‌کنند- آینده شرکت نوآور را تضمین می‌کند. برندها می‌توانند بیانگر سطوح مشخصی از کیفیت باشند که مشتریان راضی را به خرید بیشتر برند ترغیب می‌کند. این همان وفاداری مشتری است که مانع می‌شود دیگر رقبا وارد بازار شوند. مشتریان وفادار، محصولات را حتی تا 20 الی 25 درصد بالاتر از قیمت خریداری می‌کنند (کاتلر و کلر، 2007).

منابع فارسی

آذر عادل و منصور مومنی(1385) آمار و کابرد در مدیریت چاپ سیزدهم .

براون.توم(1386.)،. فلسفه نام های تجاری، .ترجمه عطیه بطحایی .چاپ اول .تهران انتشارات فردا .

تالر(1387 )،.پنهان پیدا، ترجمه عطیه بطحایی، انتشارت هفته نامه اقتصاد بیمه

خاکی غلام رضا(1384).،روش تحقیق با رویکرد پایان نویسی، تهران.انتشارات بازتاب.

کاپفرر .زان نوئل (1385)،.مدیریت راهبردی نام های تجاری، ترجمه سینا قربانلو چاپ اول مبلغان

کاتلر(1389 )،.مدیرت برند های صنعتی، ترجمه کامبیز حیدرزاده چاپ اول سیته.

کوین کلر(1389 )،.مدیریت استراتژیک برند، ترجمه عطیه بطحایی چاپ اول سیته

کریمی ایت، (1386) چاپ یاز دهم کلیات بیمه انتشارات پژوهشکده بیمه

محمدیان محمود .محمد حسین رونقی(1389)استراتژی و تکنیک های ارتقا برند موسسه کتاب مهربان نشر .

منابع انگلیسی

-Aaker, David(1996)” Measuring Brand Equity across markets and products”, Californai Management Review, vol.38, no.3.

-Keller, Kavin Lane(1993)”Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer Based Brand Equity”, Journal of Marketing, Vol. 57, 1-22.

-Keller, Kevin Lane(2001)” Building Customer Based Brand Equity”, Journal of Marketing Resear.

-Lassar, Walfried et al.(1995)” Measuring customer-based brand equity”, Journal of Consumer Marketing, Vol.12, -No.4, pp. 11-19.

-Kim , Kyung Hoon et al.(2007( “Brand equity in hospital marketing “,Journal of Business Research,

-Krishnan , Balaji C. and Michael D. Hartline(2001)”Brand equity: is it more important in services?”, Journal of Service Marketing, Vol.15, No. 5, pp. 328-342.

-Madhavaram, Sreedhar et al.(2005)” Integrated Marketing Communication and Brand Equity Indentity as Critical Components of Brand Equity Strategy”, Journal of Advertising, Vol.34, No.4,69-80.

-Mayer, Chris A.(2003)” Managing Brand Equity: a look at the impact of attributes”, Journal of Product and Brand manaaement, vol. 12, no.1, 39-51.

-Palazon-Vidal, Mariola and Elena Delgado-Ballester(2005)”Sales promotions effects on consumerbased brand equity”, International Journal of Market Research, Vol. 47, Issue 2.

-Pappu, Ravi et al.(2005)” Consumer-based brand equity: improving the measurement – empirical evidence”, Journal of Product & Brand Management”,14/3,143–154.

-Rajh , Edo (2005) “The Effects of Marketing Mix Elements on Brand Equity”, Privredna kretanja i eknomska politika (Economic Trends and Economic Policy) No. 102, 2005, pp. 30-59.

-Riel, Allard C.R. van et al.(2005)” Marketing antecedents of industrial brand equity: An empirical investigation in specialty chemicals”, Industrial Marketing Management, vol. 34, 841– 847.

-Simon, Carol and Mary Sullivan(1993)” The Measurement and determination of brand euity: financial approach”, marketing science, vol.12, no.1.

-Sriam.S.et al.(2007)”Monitoring the Dynamics of Brand Equity Using Store-Level Data”,Journal of Marketing,Vol.71, 61-78.

-Villarejo-Ramos, Angelf. And Manuel J. Sanchez-Franco(2005)” The Impact of Marketing Communication and Price Promotion on Brand Equity”, Brand Management, Vol.12, No.6, 431-444.

-Wood, Lisa(2000)”Brands and brand equity: definition and management”, Management Decision, 38/9 , 662±669.

-Ye , Gewei and W. Fred Vanraaij (2004)” Brand equity: extending brand awareness and liking with Signal Detection Theory,Journal of Marketing Communications, 10 95–114.

-Yoo, Boonghee et al.(2000)”An examination of selected Marketing Mix Elements and Brand Equity”, Journal of Academy of Marketing Science, vol. 28, no. 2, pp. 195-21.

-Yoo, Boonghee and Naveen Donthu(2002)” Testing cross-cultural invariance of the brand equity creation process”, Journal of product and brand Managemet, Vol.11, No. 6.

-Elena Delgado- Ballester and Jose Luis Munuera-Aleman(2000)"Brand Trust in the context of consumer loyalty", European Journal of Marketing, 35, 11/12.

-Mustafa Tepeci(1999), "Increasing brand loyalty in the hospitality industry", International Journal of Contemporary Hospitility Management, 223-229.

-Pierre Chandon(2003),"Note On Measuring Brand Awareness, Brand Image, Brand Equity and Brand Value", INSEAD.

-. Anantachart, Saravudh(2004), “Integrated Marketing communicationsand Market Planning:Their Implications to Brand Equity Building”, Journal of Promotion Management, Vol. 11(1).

-. Atilgan, Eda et. al.(2005), “Determinants of the brand equity, A verification approach in the beverage industry in Turkey”, Marketing Intelligence & Planning”, Vol. 23 No. 3, pp. 237-248.

-. Ckernatory, Leslie, Simon Knox and Mark Chedgey (1991), “Brand Pricing in Recesion”,European Journal of Marketing, 26,2.