دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 755 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 52 |
عنوان: پاورپوینت مفهوم و فلسفه مدیریت فراگیر بهره وری(فصل سوم کتاب بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها تألیف شهنام طاهری)
دسته: مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی (درس بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها)
فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)
تعداد اسلاید: 52 اسلاید
کتاب بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها تألیف شهنام طاهری از جمله منابع مهم بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها در سطح کارشناسی رشته های مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی میباشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب با عنوان « مفهوم و فلسفه مدیریت فراگیر بهره وری» می باشد که در حجم 52 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درس بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها رشته های مدیریت بازارگانی و مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی مورد استفاده قرار گیرد ، بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
دور بهره وری
مدار بهره وری
مرحله سنجش و اندازه گیری
طبقه بندی روشهای اندازه گیری و بهره وری در سطح اول و دوم شرکت
طبقه بندی روشهای
اندازه گیری و بهره وری در سطح سوم، چهارم و پنجم
طبقه بندی روشهای اندازه گیری و بهره وری در سطح ششم و هفتم
مدل بهرهوری فراگیر
عناصر محصول که در مدیریت بهره وری فراگیر در نظر گرفته می شوند
عناصر نهاده هایی که در مدیریت بهره وری فراگیر در نظر گرفته می شوند
خصوصیات منحصر به فرد(یگانه) مدیریت بهره وری فراگیر
استراتژی استفاده از نظام مدیریت بهره وری فراگیر
مدل بهرهوری فراگیر جامع دکتر سومانث
CTPM مثالهایی از عوامل غیر قابل لمس در مدل
توان مدیریت جامع بهره وری فراگیر
مزایای عمده CTPM بر سایر سیستمهای سنجش بهره وری
ارزیابی بهره وری
ارزیابی بهره وری –روشاول
ارزیابی بهره وری–روش دوم
مرحله تهیه برنامه عملیاتی برای بهبود بهره وری فراگیر
منحنی بهره وری کل
انواع برنامه ریزی برای بهره وری
مدلهای برنامه ریزی SPP
مدلهای برنامه ریزی LPP
مرحله بهبود بهره وری
تکنیکهای بهبود بهره وری متکی بر تکنولوژی
تکنیکهای بهبود بهره وری متکی بر مواد
تکنیکهای بهبود بهره وری متکی بر کارکنان
تکنیکهای بهبود بهره وری متکی بر محصول
تکنیکهای بهبود بهره وری متکی بر فرایند یا فعالیت
انتخاب تکنیکهای مناسب
عملی ساختن برنامه بهبود بهره وری
انتخاب استراتژی بهبود بهره وری
تعریف مدیریت بهره وری فراگیر
چارچوب ادراکی مدیریت بهرهوری
مدیریت بهره وری فراگیر: اتحاد سه بعد رقابت پذیری
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 457 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 15 |
در اواخر قرن بیستم و با افزایش رقابت و ورود تکنولوژی های برتر خصوصا در حوزه ارتباطات، سازمان ها به این نتیجه رسیدند که تنها راه بقا، ارتباط با مشتری و جلب رضایت اوست. رضایت مشتری، به سه عامل کارکنان، فرایندها و انتظارات مشتری بستگی دارد. درتحقیق پیش رو به بررسی تاثیر کارکنان (اولین عامل) بر رضایت مشتری در شرکت سایپا با بهره گیری از الگوی فرایند برند داخلی پرداخته شده است. برند داخلی عبارت است از فرایندی که طی آن تصویر برند مطلوب سازمان توسط کارکنان، به مشتریان ارائه گردیده و مزایای زیادی از جمله رضایت و وفاداری مشتری، افزایش سودآوری، کسب مزیت رقابتی و... را برای سازمان به ارمغان می آورد. اجرای موفقیت آمیز این فرایند، به سه عامل کلیدی زیر بستگی دارد :
(1) آگاهی کارکنان از تصویر برند مطلوب
(2) درک کارکنان از تصویر برند مطلوب
(3) انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب
اطلاعات تحقیق مذکور براساس مطالعات میدانی و به روش توزیع پرسشنامه بین دو گروه کارکنان و مشتریان شرکت سایپا به دست آمده است. یافته های تحقیق، وجود تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری را تایید می نماید. همچنین مولفه های اول و دوم(آگاهی و درک کارکنان نسبت به تصویر برند مطلوب سازمان) رد شده و مولفه سوم(انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان)،مورد تایید قرار گرفته است. به عبارت دیگر برند داخلی بر رضایت مشتری تاثیر دارد و این تاثیر از انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان برای مشتری نشات می گیرد. در اواخر قرن بیستم و با افزایش رقابت و ورود تکنولوژی های برتر خصوصا در حوزه ارتباطات، سازمان ها به این نتیجه رسیدند که تنها راه بقا، ارتباط با مشتری و جلب رضایت اوست. رضایت مشتری، به سه عامل کارکنان، فرایندها و انتظارات مشتری بستگی دارد. درتحقیق پیش رو به بررسی تاثیر کارکنان (اولین عامل) بر رضایت مشتری در شرکت سایپا با بهره گیری از الگوی فرایند برند داخلی پرداخته شده است. برند داخلی عبارت است از فرایندی که طی آن تصویر برند مطلوب سازمان توسط کارکنان، به مشتریان ارائه گردیده و مزایای زیادی از جمله رضایت و وفاداری مشتری، افزایش سودآوری، کسب مزیت رقابتی و... را برای سازمان به ارمغان می آورد. اجرای موفقیت آمیز این فرایند، به سه عامل کلیدی زیر بستگی دارد :
(1) آگاهی کارکنان از تصویر برند مطلوب
(2) درک کارکنان از تصویر برند مطلوب
(3) انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب
اطلاعات تحقیق مذکور براساس مطالعات میدانی و به روش توزیع پرسشنامه بین دو گروه کارکنان و مشتریان شرکت سایپا به دست آمده است. یافته های تحقیق، وجود تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری را تایید می نماید. همچنین مولفه های اول و دوم(آگاهی و درک کارکنان نسبت به تصویر برند مطلوب سازمان) رد شده و مولفه سوم(انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان)،مورد تایید قرار گرفته است. به عبارت دیگر برند داخلی بر رضایت مشتری تاثیر دارد و این تاثیر از انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان برای مشتری نشات می گیرد.
دسته بندی | سایر گروه های علوم پزشکی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 4509 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
دسته بندی | کامپیوتر و IT |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 493 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 5 |
جلوگیری از هک ADSl مودم و تغییر اسم
حتما برای شما هم پیش امده تا کسی از اینترنت شما استفاده کند و شما ندانید تا چه کاری انجام دهید.
با استفاده از این فایل pdf شما میتوانید از اینترنت خود محافظت کنید تا کسی از آن استفاده نکند.
دسته بندی | بورس و کالا |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 1940 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 60 |
آموزش با تصاویر رنگی