دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پاورپوینت مفهوم و فلسفه مدیریت فراگیر بهره وری (فصل سوم کتاب بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها تألیف شهنام طاهری)

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل سوم کتاب بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها تألیف شهنام طاهری با عنوان مفهوم و فلسفه مدیریت فراگیر بهره وری شامل دور بهره وری، مدار بهره وری، مدل بهره‌وری فراگیر، خصوصیات منحصر به فردمدیریت بهره وری فراگیر، استراتژی استفاده از نظام مدیریت بهره وری فراگیر، مدل بهره‌وری فراگیر جامع دکتر سومانث، توان مدیریت جامع
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 755 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52
پاورپوینت مفهوم و فلسفه مدیریت فراگیر بهره وری (فصل سوم کتاب بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها تألیف شهنام طاهری)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت مفهوم و فلسفه مدیریت فراگیر بهره وری(فصل سوم کتاب بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها تألیف شهنام طاهری)

دسته: مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی (درس بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 52 اسلاید

کتاب بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها تألیف شهنام طاهری از جمله منابع مهم بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها در سطح کارشناسی رشته های مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی میباشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب با عنوان « مفهوم و فلسفه مدیریت فراگیر بهره وری» می باشد که در حجم 52 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درس بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها رشته های مدیریت بازارگانی و مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی مورد استفاده قرار گیرد ، بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

دور بهره وری

مدار بهره وری

مرحله سنجش و اندازه گیری

طبقه بندی روشهای اندازه گیری و بهره وری در سطح اول و دوم شرکت

طبقه بندی روشهای

اندازه گیری و بهره وری در سطح سوم، چهارم و پنجم

طبقه بندی روشهای اندازه گیری و بهره وری در سطح ششم و هفتم

مدل بهره‌وری فراگیر

عناصر محصول که در مدیریت بهره وری فراگیر در نظر گرفته می شوند

عناصر نهاده هایی که در مدیریت بهره وری فراگیر در نظر گرفته می شوند

خصوصیات منحصر به فرد(یگانه) مدیریت بهره وری فراگیر

استراتژی استفاده از نظام مدیریت بهره وری فراگیر

مدل بهره‌وری فراگیر جامع دکتر سومانث

CTPM مثالهایی از عوامل غیر قابل لمس در مدل

توان مدیریت جامع بهره وری فراگیر

مزایای عمده CTPM بر سایر سیستمهای سنجش بهره وری

ارزیابی بهره وری

ارزیابی بهره وری –روشاول

ارزیابی بهره وری–روش دوم

مرحله تهیه برنامه عملیاتی برای بهبود بهره وری فراگیر

منحنی بهره وری کل

انواع برنامه ریزی برای بهره وری

مدلهای برنامه ریزی SPP

مدلهای برنامه ریزی LPP

مرحله بهبود بهره وری

تکنیکهای بهبود بهره وری متکی بر تکنولوژی

تکنیکهای بهبود بهره وری متکی بر مواد

تکنیکهای بهبود بهره وری متکی بر کارکنان

تکنیکهای بهبود بهره وری متکی بر محصول

تکنیکهای بهبود بهره وری متکی بر فرایند یا فعالیت

انتخاب تکنیکهای مناسب

عملی ساختن برنامه بهبود بهره وری

انتخاب استراتژی بهبود بهره وری

تعریف مدیریت بهره وری فراگیر

چارچوب ادراکی مدیریت بهره‌وری

مدیریت بهره وری فراگیر: اتحاد سه بعد رقابت پذیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


مقاله بررسی تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری

در اواخر قرن بیستم و با افزایش رقابت و ورود تکنولوژی های برتر خصوصا در حوزه ارتباطات، سازمان ها به این نتیجه رسیدند که تنها راه بقا، ارتباط با مشتری و جلب رضایت اوست رضایت مشتری، به سه عامل کارکنان، فرایندها و انتظارات مشتری بستگی دارد درتحقیق پیش رو به بررسی تاثیر کارکنان (اولین عامل) بر رضایت مشتری در شرکت سایپا با بهره گیری از الگوی فرایند برند
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 457 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
مقاله بررسی تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری

فروشنده فایل

کد کاربری 7940

در اواخر قرن بیستم و با افزایش رقابت و ورود تکنولوژی های برتر خصوصا در حوزه ارتباطات، سازمان ها به این نتیجه رسیدند که تنها راه بقا، ارتباط با مشتری و جلب رضایت اوست. رضایت مشتری، به سه عامل کارکنان، فرایندها و انتظارات مشتری بستگی دارد. درتحقیق پیش رو به بررسی تاثیر کارکنان (اولین عامل) بر رضایت مشتری در شرکت سایپا با بهره گیری از الگوی فرایند برند داخلی پرداخته شده است. برند داخلی عبارت است از فرایندی که طی آن تصویر برند مطلوب سازمان توسط کارکنان، به مشتریان ارائه گردیده و مزایای زیادی از جمله رضایت و وفاداری مشتری، افزایش سودآوری، کسب مزیت رقابتی و... را برای سازمان به ارمغان می آورد. اجرای موفقیت آمیز این فرایند، به سه عامل کلیدی زیر بستگی دارد :

(1) آگاهی کارکنان از تصویر برند مطلوب

(2) درک کارکنان از تصویر برند مطلوب

(3) انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب

اطلاعات تحقیق مذکور براساس مطالعات میدانی و به روش توزیع پرسشنامه بین دو گروه کارکنان و مشتریان شرکت سایپا به دست آمده است. یافته های تحقیق، وجود تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری را تایید می نماید. همچنین مولفه های اول و دوم(آگاهی و درک کارکنان نسبت به تصویر برند مطلوب سازمان) رد شده و مولفه سوم(انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان)،مورد تایید قرار گرفته است. به عبارت دیگر برند داخلی بر رضایت مشتری تاثیر دارد و این تاثیر از انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان برای مشتری نشات می گیرد. در اواخر قرن بیستم و با افزایش رقابت و ورود تکنولوژی های برتر خصوصا در حوزه ارتباطات، سازمان ها به این نتیجه رسیدند که تنها راه بقا، ارتباط با مشتری و جلب رضایت اوست. رضایت مشتری، به سه عامل کارکنان، فرایندها و انتظارات مشتری بستگی دارد. درتحقیق پیش رو به بررسی تاثیر کارکنان (اولین عامل) بر رضایت مشتری در شرکت سایپا با بهره گیری از الگوی فرایند برند داخلی پرداخته شده است. برند داخلی عبارت است از فرایندی که طی آن تصویر برند مطلوب سازمان توسط کارکنان، به مشتریان ارائه گردیده و مزایای زیادی از جمله رضایت و وفاداری مشتری، افزایش سودآوری، کسب مزیت رقابتی و... را برای سازمان به ارمغان می آورد. اجرای موفقیت آمیز این فرایند، به سه عامل کلیدی زیر بستگی دارد :

(1) آگاهی کارکنان از تصویر برند مطلوب

(2) درک کارکنان از تصویر برند مطلوب

(3) انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب

اطلاعات تحقیق مذکور براساس مطالعات میدانی و به روش توزیع پرسشنامه بین دو گروه کارکنان و مشتریان شرکت سایپا به دست آمده است. یافته های تحقیق، وجود تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری را تایید می نماید. همچنین مولفه های اول و دوم(آگاهی و درک کارکنان نسبت به تصویر برند مطلوب سازمان) رد شده و مولفه سوم(انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان)،مورد تایید قرار گرفته است. به عبارت دیگر برند داخلی بر رضایت مشتری تاثیر دارد و این تاثیر از انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان برای مشتری نشات می گیرد.


پاورپوینت فوریت های پزشکی

اختلالات قلبی
دسته بندی سایر گروه های علوم پزشکی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 4509 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
پاورپوینت فوریت های پزشکی

فروشنده فایل

کد کاربری 7885

کمک های اولیه در حمله قلبی


جلوگیری از هک ADSl مودم و تغییر اسم

جلوگیری از هک ADSl مودم و تغییر اسم
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل rar
حجم فایل 493 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
جلوگیری از هک ADSl مودم و تغییر اسم

فروشنده فایل

کد کاربری 7977

جلوگیری از هک ADSl مودم و تغییر اسم

حتما برای شما هم پیش امده تا کسی از اینترنت شما استفاده کند و شما ندانید تا چه کاری انجام دهید.

با استفاده از این فایل pdf شما میتوانید از اینترنت خود محافظت کنید تا کسی از آن استفاده نکند.


آموزش گام به گام بورس

آموزش گام به گام بورس
دسته بندی بورس و کالا
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1940 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60
آموزش گام به گام بورس

فروشنده فایل

کد کاربری 7885

آموزش با تصاویر رنگی