دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 5051 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 39 |
عنوان: پاورپوینت جایگاه اخلاق در حسابداری و حسابرسی
دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس بررسی موارد خاص در حسابداری)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 39 اسلاید
این فایل در زمینه "جایگاه اخلاق در حسابداری و حسابرسی " می باشد که در حجم 39 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درس بررسی موارد خاص در حسابداری رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
مقدمه
تعاریف و مفاهیم
حسابداری و اخلاق
اخلاق حرفه ای
مبانی رفتار حرفه ای
رویکرد نظری
اصول بنیادی اخلاق
عوامل مؤثر در نقض اصول
تدابیر بازدارنده
مفهوم استقلال
مشکلات اخلاقی حسابداری و حسابرسی
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 5051 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 39 |
عنوان: پاورپوینت جایگاه اخلاق در حسابداری و حسابرسی
دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس بررسی موارد خاص در حسابداری)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 39 اسلاید
این فایل در زمینه "جایگاه اخلاق در حسابداری و حسابرسی " می باشد که در حجم 39 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درس بررسی موارد خاص در حسابداری رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
مقدمه
تعاریف و مفاهیم
حسابداری و اخلاق
اخلاق حرفه ای
مبانی رفتار حرفه ای
رویکرد نظری
اصول بنیادی اخلاق
عوامل مؤثر در نقض اصول
تدابیر بازدارنده
مفهوم استقلال
مشکلات اخلاقی حسابداری و حسابرسی
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 36 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 38 |
فهرست مطالب
1-2 تعریف تکریم ......................................................................... 14
2-2 اهداف تکریم ........................................................................ 14
3-2 تعریف ارباب رجوع (مشتری) .................................................... 15
4-2 انواع دسته بندی مشتریان ................................................... 15
5-2 تعریف رضایت مشتری ............................................................ 15
6-2 مزایای رضایت مشتری ............................................................. 16
7-2 تعریف مشتری مداری ............................................................ 17
8-2 تقسیم بندی کرامت انسانی ومشتری مداری ................................... 17
9-2 تعریف شفاف ومستند سازی ............................................... 18
10-2 مراحل مستند سازی ............................................................ 18
11-2 مفاهیم اطلاع رسانی ............................................................ 22
12-2 پایگاههای اطلاع رسانی ......................................................... 23
13-2 طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی ........................................ 25
14-2 اهم شیوه های اطلاع رسانی ................................................... 29
15-2 تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد................................................ 30
16-2 مفروضات باز مهن................................................................... 30
17-2 اصول باز مهندسی ................................................................ 31
18-2 مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام کار.......................... 32
19-2 تعریف منشور اخلاقی ....................................................... 40
20-2 هدفهای منشور اخلاقی ................................................................ 40
21-2 تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم .................................. 41
22-2 مشکلات اجرای منشور اخلاقیات ................................................... 42
23-2 تعریف فرم نظر سنجی ................................................................ 43
24-2 مروری بر پژوهش انجام شده در مورد تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری)..... 44
1- مطالعات نظری .......................................................................... 44
2- مطالعات تجربی .............................................................................. 45
2-1 پژوهش های انجام شده در خارج از ایران ................................................... 45
2-2 پژوهش های انجام شده در ایران .........................................................50
دسته بندی | عمران |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 1241 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 61 |
فایل PDF با موضوع اصول مهندسی تصفیه آب و فاضلاب بسیار مناسب برای اساتید و دانش پژوهان.
دسته بندی | عمران |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 2697 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 39 |
بدیهی ست ، هیچ چیز در جهان ابدی نیست و عمر مفیدی دارد که در اثر مرور زمان یا عللی
دیگر، فروپایگی پیدا می کند. ساخته های دست بشر از جمله ساختمانها ، مصالح و فرآورده
های ساختمانی هم از این لاعده کلی مستثنی نیستند . عمر مفید ساختمانها به عوامل متعدد از
جمله کیفیت طرح ، کیفیت اجرا ، که خود تابع کیفیت مصالح و کیفیت کاربرد آنها است ،
شرایط محیطی ، کیفیت بهره برداری و بلاخره نگهداری بستگی دارد. هر چند با طراحی خوب
و متناسب با شرایط محیطی ، با اجرای خوب و بهره برداری و نگهداری صحیح می توان عمر
مفید ساختمان را طولانی تر کرد ولی در نهایت از عوارض پیری و فرسودگی گریزی نیست .
به عبارت دیگر نمی توان چیزی ساخت که فروپایگی نکند . ولی می توان با رعایت نکات فنی
، آهنگ و دامنه تضعیف سازه را کاهش داد. با گذشت زمان بتدریج ویژگی های ساختمان تملیل
یافته و حاشیه ایمنی آن باریکتر می شود و ولتی این ویژگی ها به سطح وظیفه رسید و از آن
تنزل کرد، عمر مفید ساختمان به پایان می رسد و ساختمان از حیز کاربری خارج میشود. لذا
برای به تعویک انداختن مواردی که باعث تضعیف سازه می شوند و همچنین طولانی تر کردن
عمر مفید آن ، متوسل به بهسازی هایی می شویم که از لحاظ ممابله با اثر فرساینده زمان ین
ضرورت است.