دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پاورپوینت بررسی بیماری های آنورکتال

پاورپوینت بررسی بیماری های آنورکتال در 42 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 729 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
پاورپوینت بررسی بیماری های آنورکتال

فروشنده فایل

کد کاربری 7466

پاورپوینت بررسی بیماری های آنورکتال در 42 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

اختلالات آنورکتال


.مهمترین علامت درد و خونریزی از رکتوم است

سایر عوارض شایع این اختلالات پرولاپس ، همورئید، ترشح از مقعد، خارش ، تورم و زخم و یبوست است.

.خون قرمز روشن از رکتوم نشانه ضایعات کولون چپ یا انورکتال است

.وجود خون روی دستمال توالت به دلیل بیماری اطراف مقعد است

.خون مخلوط با مدفوع نشانه به نفع بیماری های التهابی روده است

.خونریزی قطره قطره در همورئید وجود دارد


پاورپوینت بررسی بیماری های آنورکتال

پاورپوینت بررسی بیماری های آنورکتال در 42 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 729 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
پاورپوینت بررسی بیماری های آنورکتال

فروشنده فایل

کد کاربری 7466

پاورپوینت بررسی بیماری های آنورکتال در 42 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

اختلالات آنورکتال


.مهمترین علامت درد و خونریزی از رکتوم است

سایر عوارض شایع این اختلالات پرولاپس ، همورئید، ترشح از مقعد، خارش ، تورم و زخم و یبوست است.

.خون قرمز روشن از رکتوم نشانه ضایعات کولون چپ یا انورکتال است

.وجود خون روی دستمال توالت به دلیل بیماری اطراف مقعد است

.خون مخلوط با مدفوع نشانه به نفع بیماری های التهابی روده است

.خونریزی قطره قطره در همورئید وجود دارد


پاورپوینت بررسی اصطلاح نفوذ اجتماعی و آسان سازی اجتماعی

پاورپوینت بررسی اصطلاح نفوذ اجتماعی و آسان سازی اجتماعی در 35 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 269 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
پاورپوینت بررسی اصطلاح نفوذ اجتماعی و آسان سازی اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 7466

پاورپوینت بررسی اصطلاح نفوذ اجتماعی و آسان سازی اجتماعی در 35 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx


•مقدمه:


در این اینجا می خواهیم به بررسی این مطالب بپردازیم که مردم چگونه با یکدیگر تعامل و در یکدیگر نفوذ می کنند و همچنین تاثیر حضور افراد و موقعیت های مختلف در تسهیل یا مختل شدن رفتار یکدیگر.در همین راستا به بررسی دو اصطلاح نفوذ اجتماعی و آسان سازی اجتماعی میپردازیم.


نفوذ اجتماعی :


برای بیشتر مردم اصطلاح نفوذ اجتماعی به معنای تلاش مستقیم و عمدی برای تغییر دادن باور ها نگرش ها و یا رفتار های دیگران است.

در برابر این نفوذ های اجتماعی ادمی به شیوه های متفاوتی جواب میدهد:

1.متابعت:از خواسته های نفوذ کنندگان پیروری می کنیم اما الزاما باور ها و نگرش های خود را تغغیر نمیدهیم

2.درونی سازی:قانع میشویم که نفوذ کننده درست میگوید و باور ها ونگرش های خود را تغییر میدهیم

3.در برابر نفوذ ها مقاومت میکنیم و احتمالا حتی طغیان عملی نشان میدهیم


پاورپوینت بینش و عناصر نمادین، طاق و قوس و مقرنس در معماری اسلامی

پاورپوینت بینش و عناصر نمادین ، طاق و قوس و مقرنس در معماری اسلامی در 60 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 9090 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60
پاورپوینت بینش و عناصر نمادین، طاق و قوس و مقرنس در معماری اسلامی

فروشنده فایل

کد کاربری 7466

پاورپوینت بینش و عناصر نمادین ، طاق و قوس و مقرنس در معماری اسلامی در 60 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

بینش نمادین در معماری اسلامی


•مقدمه

•نماد

•عناصر نمادین در معماری اسلامی

•هندسه در معماری اسلامی

•نقش عناصر نمادین در معماری معاصر ایران

•منابع و ماخذ


مقدمه


معماری اسلامی برگرفته از زبان قرآن است و عمق و غنای تمدن اسلام را با بهره‌گیری از روح معنویت نشان می‌دهد. این امر به گونه‌ای است که اعتقاد به توحید و ایمان به تعالیم اسلام به عنوان اندیشه زیبایی‌شناسی دین اسلام در معماری اسلامی تجلی می‌یابد مؤلفه‌های به جا مانده از پیش از ظهور اسلام نشان می‌دهد از زمانی که انسان هنر را شناخت یعنی از هزاران سال پیش به طراحی رنگی از حیواناتی که منقرض شدند به منظور نشان دادن واقعیتها و مهارتهای خود بر روی دیوارها پرداخت . در واقع هنر پیش از زبان و ادبیات در زندگی انسان وسیله‌ای برای برقراری ارتباط او به شمار می‌رفت .

ارتباط معماری با دین اسلام نشانه اعتقاد به توحید، ایمان و عمل به آموزه ها و تعالیم دین اسلام است. اندیشه توحیدی مبنی بر اعتقاد به خدای واحد سبکی بود که در اکثر هنرهای اسلامی به عنوان موضوعی بکر به کار می رفت. معماری اسلامی هنری بود که نه تنها در اماکن دینی چون مساجد مورد استفاده قرار می گرفت، بلکه از آن در مدارس، ضریحها و قصرها و حتی خانه ها و حمامها نیز بهره گرفته می شد.

بنابراین می توان گفت که معماری اسلامی با روح تمدن اسلام تطبیق داشت.هویت معماری اسلامی در همه جهان با وجود تنوعات زبانی و تمدنی یکسان است و این تنوعات از چین تا اقیانوس اطلس با وجود تعددات فرهنگها دیده می شود. اگر چه رومیها و دیگر اقوام نیز دارای معماری بودند، اما معماری اسلامی ویژگی خاص خود را داشت. از دیگر ویژگیهای هنر معماری اسلامی تزئینات است که مسجد النبی به عنوان اولین بنای اسلامی دارای معماری اسلامی دارای این ویژگی بوده است.


نشانه و نماد


نشانه و نماد هر دو به زبان مربوطند. در این مفهوم زبان چیزی بیش از زبان لغوی صرف است. زبانهای مختلفی وجود دارد، چون زبان تصاویر، ریاضی و قوانین، زبان آیینها و رفتارها، زبان موسیقی، زبان نمایش، یا حتی زبان گلها و عطرها ... در همۀ این زبانها معنا و محتوای معنایی به بیان در میآیند. انسانها از طریق انواع زبان های مختلف با هم ارتباط برقرار میکنند. اما ارائۀ تعریف جامع و همه جانبهای از نماد ساده نیست. زیرا این اصطلاح در حوزههای مختلف و از دیدگاههای گوناگون مورد توجه قرار گرفته است. به زبان ساده میتوان نماد را «یک مفهوم یا نشانه دانست که به عنوان نمایندۀ چگونگیِ امر یا موضوع، حس یا فکر قرار میگیرد. در مفهوم دینی نشانۀ آیینی شماری از معانی غیرعقلانی و روابط را در خود یکی میکند. مثلا نماد صلیب در مسیحیت که هم نشانۀ مسیح مصلوب است و هم نشانۀ عمومی برای باور به مسیحیت. مفهوم نماد برای نشانههای تازه شکلگرفته، مدلها و علائم چون پنج حلقۀ بازی های المپیک هم صادق است. امروزه نماد به عنوان علائم سبکدار در مناسبتهای گوناگون ایجاد میشود و کارکرد آنها در این است که در نگاه ما اطلاعاتی مشخص به طور روشن انتقال دهند»

هر چیز، هر پدیده، و هر تصویری در طبیعت می تواند برای انسان تبدیل به نماد شود. از مادی ترین و ملموس ترین چون سنگ و چوب و برگ و حیوانات گرفته تا دور از دسترس ترین مثل ماه و خورشید و چهار عنصر مثالی. هر آنچه که اثر انسان بر زمین است؛ معماری، نقاشی، و به طور کلی آنچه که آنرا فرهنگ و تمدن می نامیم چیزی نیست جز طبیعت ناب که توسط انسان وام گرفته شده و دوباره بازنمایی شده است. اینجا انسان درست به سان تبدیل کننده ( کاتالیزور) عمل میکند

برای بازنگری نمادها از ساده ترین آنها، یعنی اشکال بنیادین: دایره، مربع، و مثلث شروع میکنیم. ابتدا میتوانیم خیلی ساده و به طریقهء رمز شکنی (decode) هر یک را معادل یک عنصر بیابیم. دایره= آب، مربع= خاک، مثلث= آتش. بنابراین، همهء مفاهیمی که به این سه عنصر منسوب میشود، به این سه شکل بنیادی نیز قابل تعمیم است. مثلاً دایره، منبع زندگی و حیات، چرخ هستی است همچون آب که عنصر مرتبط آن و منشاء زندگی است.

•دایره

•مربع

•مثلث


پاورپوینت بررسی بنای نظامیه شهربانی

پاورپوینت بررسی بنای نظامیه شهربانی در 65 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 7125 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
پاورپوینت بررسی بنای نظامیه شهربانی

فروشنده فایل

کد کاربری 7466

پاورپوینت بررسی بنای نظامیه شهربانی در 65 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

خانه های تاریخی تبریز
-خانه گنجه ای زاده،اوائل قاجارو پهلوی اول



خانه گنجه ای زاده نیز از بناهای تاریخی شهر است که از دو قسمت به شکل حرف (دال) ساخته شده است این خانه ترکیبی از معماری سبک قاجار و پهلوی است.


خانه های تاریخی تبریز
- خانه گنجه ای زاده،قاجار و پهلوی اول


معماری خانه


استفاده از زاویه های تیز در ساخت خانه گنجه ای زاده و پنجره های مستطیل شکل بدون خمیدگی های معمول بناهای ایرانی در ساختمان این بنا شاهد زتده آغاز معماری مدرن و فاصله گرفتن از معماری سنتی ایران در تبریز است.

از خصوصیات بارز این بنا پلانهای معماری،ترکیب دو بخش مجموعه،ایوانها، راه پله های دو طرفه و کاربرد مطلوب آجر است.


هسته اصلی این ساختمان اتاق طنبی است که در طرفین آن راهروهای ورودی و در جانبین آن اتاق های جانبی گوشوار قرار گرفته است از پیش آمدگی اتاق های گوشوار به عنوان ایوان ستونداری استفاده شده است. ایوان شامل 5 دهنه می باشد که با قوس های نیم دایره پوشش شده است.


بنای جنوبی،بیرونی است که یک طنبی به شکل چلیپا،دو راهروی جانبی و دو اتاق گشواره در دو طرف دارد.
به ضلع شمالی طنبی در دوره های بعد بخش های الحاق شده است،از جمله دو ردیف اتاق که بازشوهایی به حیاط خلوت پشت طنبی و بازشوهایی به حیاط شمال مجموعه دارند.این خانه چند ورودی مجزا دارد.