دسته بندی | معماری |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 11795 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1 |
رساله ایستگاه راه آهن قطار، شامل نقشه های سه بعدی (3ds max) _ نقشه اتوکدی (فقط پلان ها)_ رساله ایستگاه راه آهن در قالب 200 صفحه word _ عکسهای رندر شده ایستگاه راه آهن
فرمت ها:
اتوکد : dwg
سه بعدی : 3ds max
ورد(رساله) : docx
رندرها : jpg
توجه: به دلیل حجم زیاد نقشه های سه بعدی 3dsmax ، این نقشه ها در این فایل فشرده قرار نگرفته ولی لینک دانلود فرمت 3ds max را در این فایل فشرده قرار داده ایم تا به صورت جداگانه بتونید این نقشه هارو دانلود کنید.
هدف ما از این کار این است که نقشه ها را با کیفیت خودشون بتونید دانلود کنید و از هرگونه مشکل دانلودی هنگام خرید جلوگیری به عمل آید. با این کار بعد از خرید پروژه می توانید نقشه های سه بعدی رو درهرزمان دانلود کنید. حجم نقشه های سه بعدی 220 مگابایت می باشد.
حجم این فایل فشرده 12649 کیلوبایت می باشد که بعد از خرید لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد هممچنین یک نسخه هم به ایمیلتان ارسال خواهد شد پس حتماً ایمیل خود را هنگام خرید وارد کنید.
فهرست مطالب رساله
چکیده
فصل اول
مشخصات جغرافیایی شهرستان ملکان
وضعیت آب و هوایی و میزان بارندگی در شهرستان:
وضعیت پوشش گیاهی جنگل و مرتع :
منابع آبی شهرستان :
مطالعات اقلیمی شهرستان ملکان
درباره شهرستان ملکان :
خصوصیات فرهنگی
تاثیر اقلیم بر روی طرح و شکل ساختمان
شکل بنا و نور و روشنایی :
شکل بنا و تعادل حرارتی :Error! Bookmark not defined.
شکل بنا و برف و باران :
شکل بنا و باد :
فصل دوم: مبانی نظری
سیر تحولی راه آهن
تاریخچه
عصر طلایی راه آهن
آغاز رقابت سیستم های حمل و نقل
اهم مزایای حمل و نقل ریلی
خصوصیات حمل و نقل ریلی
تجارت و فن آوری دو عامل کلیدی توسعه راه آهن
قطارهای سریع السیر
استفاده از سرعت های زیاد در راه آهن
اثر سرعت های زیاد در کاهش زمان سفر
سرعت های زیاد و افزایش ترافیک
سایر خدمات حمل و نقل با دورنمای خوب برای راه آهن
سرویس های ریلی شهری
حمل و نقل ترکیبی
بارهای فله
حمل و نقل ریلی یکپارچه و پشتیبانی
تاریخچه احداث خطوط ریلی ایران پیش از راه آهن سراسری
راه آهن سراسری ایران
راه آهن گرمسار-مشهد
راه آهن تهران-تبریز
راه آهن قم-یزد
فصل سوم: شناخت ایستگاه های راه آهن
مقدمه
تعریف ایستگاه و فعالیت های آن
اهداف مورد نظر از ایجاد ایستگاه
علل انحراف ایستگاه ها از مسیر مستقیم
علل احداث ایستگاه
اثرات و نتایج احداث ایستگاه در یک منطقه
عوامل موثر بر انتخاب محل ایستگاه
انتخاب محوطه برای ساخت ایستگاههای راه آهن:
تملک زمین
حدود و حریم ایستگاه
حریم ایستگاهها
شرایط هندسی محل قرارگیری ایستگاه
نیازمندی های ایستگاه راه آهن
انواع ایستگاه های راه آهن
مقدمه
طبقه بندی ایستگاه های راه آهن
طبقه بندی ایستگاه ها از نقطه نظر عملیاتی
طبقه بندی ایستگاهها از نقطه نظر خدمات
طبقه بندی ایستگاهها از نقطه نظر موقعیت ایستگاه در شبکه
طبقه بندی ایستگاهها از نقطه نظر پلان ایستگاه نسبت به موقعیت ساختمان مسافری
طبقه بندی ایستگاه ها از نقطه نظر اهمیت
2-9-8- طبقه بندی ایستگاه ها از نقطه نظر موقعیت ایستگاه نسبت به بلاک
فصل چهارم: برنامهریزی کالبدی ایستگاه راه آهن
برنامه ریزی فضایی
چگونگی طبقه بندی فضاها
ساختمان های اصلی
ساختمان ایستگاه مسافری
انواع ایستگاه های مسافری
ایستگاه های بین شهری
ایستگاههای حومه ای
ایستگاه های چند منظوره
ایستگاه های ترکیبی باری-مسافری
ابعاد و ظرفیت ساختمان ایستگاههای مسافری
جانمایی ساختمان ایستگاه درون محوطه
تعیین فرم و جهت استقرار ساختمان
فصل پنجم: ضوابط و استانداردهای طراحی ایستگاه های قطار
مقدمه
مفهوم سرعت و جریان حرکت
برنامه ریزی برای بهره برداری عادی
ماتریس فضا
کاهش کارایی ایستگاه
طراحی برای نگهداری
ساختمان ایستگاه
خدمات مسافری
سالن های انتظار
فروش بلیط
ورودی ها و خروجی ها
راه های دسترسی و مبادله
حرکت در جهت قائم (پله، پله برقی، رمپ، آسانسور)
اطلاع رسانی
کنترل بلیط
سالن ها و مکان های استراحت
خدمات توشه و حمل بار مسافران
خدمات جانبی ایستگاه
سرویس های بهداشتی
امکانات برای معلولان
سایر خدمات جانبی
نکاتی در مورد تقاضا و خدمات جنبی ایستگاه
ضوابط و معیارهای طراحی ایستگاه برای معلولین و سالخوردگان و نیازسنجی آن ها
دسترسی به سالن فروش بلیت و سکو:
مصالح و پوشش کف ایستگاه
علائم حسی برای نابینایان:
خدمات اداری و فنی
خدمات ایمنی و حفاظتی
خدمات ایمنی و حفاظت در برابر آتش سوزی و سوانح
خدمات ایمنی
محوطه سکوها
سکوها
پل های هوایی
زیرگذرها (تونل های دسترسی به سکوها)
سایه بان سکوها
طراحی سکوها
استاندارد کامپساکس
طول سکوها
ارتفاع سکوها
عرض سکوها، پله ها و سطح سکوها
فصل ششم :نمونه های مشابه
ایستگاه تهران
ایستگاه های بندر ترکمن و بندر درگز
ایستگاه های های قزوین و زنجان
ایستگاه قطار لهاسا، تبت ، 2006
ایستگاه قطار ساوترن کراس ملبورن
فصل هفتم : مطالعات بستر طرح
مقدمه
ویژگیهای جغرافیائی شهر تهران
موقعیت طبیعی شهر تهران
ویژگیهای اقلیمیشهر تهران
دما و رطوبت
بارندگی
وزش باد
شرایط حرارتی در فضاهای آزاد
شرایط حرارتی در فضاهای داخلی
توپوگرافی
آبهای سطحی
آبهای زیرزمینی
مطالعات زمین شناسی
خطر زمین لرزة گسترده تهران
جهت گیری ساختمان در رابطه بااقلیم
فرم ساختمان در رابطه با اقلیم
جهت در سایبان
فصل هشتم: نقشه ها و 3D
منابع
دسته بندی | معماری |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 766 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
پاورپوینت بررسی خرپاهای فضایی در 41 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx برای دروس سازه های نو و عناصر جزئیات ساختمانی
فهرست مطالب
خرپا
خرپا ها از نظر هندسی به دو دسته تقسیم می شوند:
1- صفحه ای
2- فضایی
خرپای فضایی
استفاده از خرپای فضایی در سالن های بزرگ
نمونه ایی از خرپا فضایی در سقف
تعریف و تاریخچه ی سازه های فضا کار
امتیازهای سازه های فضا کار
انواع کاربرد
گنبد
امتیازات
انواع گنبد:
1. گنبد ژئودزیک
2.گنبد شودلر
3. گنبد زایس- دیویداگ
4. گنبد باینی استار
فولر!
گنبد ژئودزیک سازه فضایی کروی است
اتصالات
اتصالات تلسکوپی
جزئیات اجرا
مطالعات موردی
فریم های فضایی انتقال دهنده ی نیرو
باغ بهشت بریتانیا
خرپا : سیستمی است از عضو های متصل به هم برای تحمل بارهای ساکن و متحرک
خرپای فضایی : وقتی سرهای چند عضو مستقیم طوری به هم متصل شوند که یک پیکربندی سه بعدی تشکیل بدهند سازه ی بدست آمده را خرپای فضایی می نامند.
برای به حداکثررساندن ظرفیت تحمل بار یک خرپا بارهای خارجی را باید در مفصل ها اعمال کرد،دلیل عمده ی این اصل این است که عضوهای یک خرپا بلند و باریک است و لذا تحمل آنها نسبت به بارهای وارد بر نقاط انتهایی کم است.
تعریف و تاریخچه ی سازه های فضا کار :
به سازه ایی که اصولا رفتار سه بعدی داشته باشد ، به طوریکه به هیچ ترتیبی نتوان رفتار کلی آن را با استفاده ی یک یا چند مجموعه مستقل دو بعدی تقریب زد، سازه فضاکار نامیده می شود.
با این تعریف طیف وسیعی از سازه ها یعنی حتی بعضی از قوس ها و گنبد های آجری گذشته جزو سازه های فضاکار محسوب می شوند، اما منظور در اینجا برخی سازه های خاص هستند که معمولا دارای اعضای مستقیم با اتصالات صلب یا مفصلی می باشند.
پیش نمایش فایل
دسته بندی | فنی و مهندسی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 156 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 11 |
این فایل توضیحات کاملی از قلاویزکاری را با داشتن شکل توضیح داده.
حجم : 170kb
امید است که مورد استفاده قرار گیرد.
ساقه قلاویزهای عادی براساس استاندارد DIN بهصورت زیر دستهبندی میشوند:
1. ساقه کوتاه براساس DIN352 برای رزوههای دنده درشت
2. ساقه کوتاه براساس DIN2181 برای رزوههای دنده ریز
3. ساقه معمولی براساس DIN376 برای دندههای رزوه درشت
4. ساقه معمولی براساس DIN374 برای دندههای رزوه ریز
5. ساقه تقویتشده براساس DIN371 برای رزوههای دنده درشت
شکل 1، نحوه تقسیمبندی یادشده را نشان می دهد. بدیهی است که در صورت استفاده از ساقه تقویت شده، امکان ایجاد رزوه با طول بلند وجود ندارد، ولی گشتاور بیشتری را میتوان بر این نوع قلاویز اعمال کرد. بجز نمونههای استاندارد فوق، انواع ساقههای قلاویز دیگری نیز وجود دارند (شکل2) که برخی از آنها عبارتند از:
· ساقه خیلی بلند برای دسترسی به سوراخهای دور از دسترس
· ساقه خیلی کوتاه برای استفاده در ماشینهای اتوماتیک مخصوص
· ساقه کوتاه برای جوشدادن به میله واسطه و یا ساقههای عصایی شکل برای استفاده در ماشینهای مخصوص مهرهزنی.
شکل 1
.........
دسته بندی | علوم انسانی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 32 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 35 |
چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشویق کنم؟
فهرست مطالب
چکیده. 3
مقدمه. 4
توصیف وضع موجود. 4
بیان مسئله. 4
شواهد 1 (گرد اوری اطلاعات ). 5
1. تعریف واژگان : 5
2- ابزار های اطلاعاتی :. 6
3- یافته های علمی. 7
اهمیت تحقیق :. 7
روش علمی چیست؟. 9
نقش انگیزه ورغبت در پژوهش دانش آموزی:. 11
2- نمره گرایی دانش آموزان به عنوان مهمترین عامل تهیه پروژه های درسی:. 13
4- پیشینه تحقیق :. 17
6-هدف پژوهش:. 20
یافته ها:. 20
تحلیل و تفسیر داده ها:. 21
ارائه راه حل موقتی :. 21
اجرای طرح و نظارت بر آن:. 22
جمع آوری اطلاعات (شواهد 2) :. 23
ابزار گرد آوری اطلاعات :. 23
ارزیابی تأثیر اقدامات وتعیین اعتبار:. 23
راهکار ها و پیشنهادات:. 24
راهکارها :. 25
منابع :. 27
انسان از سرآغاز زندگی ،یعنی از زمانی که چشم به جهان می گشایدبا سؤالات فراو انی رو به رو میشود و تا زمانی که چشم از جهان فرو می بندد ، در جست و جوی یافتن پاسخ آنهاست. پژوهش ،زمینه ساز رشد و توسعه پایدار جامعه است . یکی از زیر بنا ترین فعالیتها در امر پویایی وپیشرفت هرجامعه ،پرداختن به فعالیت های پژوهشی ، به ویژه در مراکز علمی و فرهنگی است ( رشد معلم،آذر 82)در طول تاریخ، انسان همواره کوشیده است تجارب و یافته های خود را به فرزندان و نسل آینده منتقل کند . این نیاز به آموزش و یادگیری ، سبب بقای جوامع بشری شده و بدین سان، فرهنگ سازی وحفظ آن ، جزء لاینفک آرمان های انسانی و شناسنامه انسان گردیده است. در جوامع نخستین ، یاددادن و یاد گرفتن به شیوه ی سنتی و از طریق باز سازی تجارب انجام می شد و به صورت اطلاعات مورد نیاز ، در عرصه ی زندگی حفظ می گردید و گسترش می یافت . در نتیجه، مردم کمتر به فکرتوسعه بودند
دسته بندی | علوم انسانی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 26 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 26 |
چگونه با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذاب شدن این درس شدم
فهرست مطالب
چکیده. 2
مقدمه. 3
توصیف وضعیت موجود. 3
وضعیت دانش آموزان. 3
گردآوری شــواهـد ۱ : 4
اهداف آموزش عربی. 4
اهداف آموزش عربی:. 5
اهمیت هدف در آموزش. 6
تقویت انگیزه درونی شاگرد. 6
پرورش ابتکار عمل و خلاقیت در دانش آموزان. 7
اهمیّت تدریس عربی در مدارس و بررسی مشکلات پیرامون آن. 8
مشکل کجاست وچگونه می توان آن را حل کرد.؟. 8
کلاس درس و خلاقیت. 11
زیبایی شناسی. 12
زیبایی شناسی در هنر. 13
تحلیل وتفسیر داده ها:. 17
راه حل های پیشنهادی:. 19
گردآوری شواهد 2 :. 20
نتیجهگیری :. 21
منابع. 22
زبان عربی به عنوان یکی از زبانهای غنی و پر جاذبه که علاوه بر تاریخ طولانی از گستردگی شایان توجهی برخوردار است ، دارای ویژگیهای قابل توجهی است که فراگیری و آموزش آن را اهمیت بیشتری می بخشد .
این ضرورت برای فارسی زبانان که از طرفی دلدادگان معارف دینی و نیازمند به استفاده از منابع اصیل آن می باشند و از طرف دیگر زبان آنان با زبان عربی آمیختگی فراوان داشته و ادبیات مشترک این خاستگاه را تقویت میکند، از درجه بالاتری برخوردار است . ضمناا ارتباط و پیوند همه جانبه با محیطهای عربی بویژه کشورهای مجاور موجب میشود که زمینه فراگیری و آموزش زبان عربی بیش از پیش در ایران رونق گیرد.
آنچه در طول مدت پژوهش توانستم به آن برسم کم کردن اختلاف میانگین نمرات نوبت اول در درس عربی با نوبت دوم همان دانش آموزان در همان درس بود که میانگین این اختلاف حدود 3 نمره پیشرفت بود که به نظر من یک موفقیت برای این پژوهش محسوب می شد