دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پاورپوینت آموزش و پرورش تطبیقی

پاورپوینت آموزش وپرورش تطبیقی
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 0
فرمت فایل ppt
حجم فایل 419 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 307
پاورپوینت آموزش و پرورش تطبیقی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پاورپوینت آموزش وپرورش تطبیقی 307 اسلاید

پاورپوینت آموزش وپرورش تطبیقی

فرمت فایل : پاورپوینت

تعداد اسلاید : 307 اسلاید

گفتار اول: تعریف وفواید مطالعات تطبیقی در زمینه آموزش و

پرورش وتاریخ و سیر تحول آن.

گفتار دوم: اصطلاحات ومفاهیم کلیدی در ارتباط با مطالعات آموزش و


پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه به همراه فایل Word

پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه به همراه فایل Word
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 0
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2764 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه به همراه فایل Word

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه به همراه فایلWord

چکیده:

انسان، موجود آراسته به خرد،توانمنداست تامرزهای اندیشه رادرنوردد،جهانی رابه خدمت خویش گمارد وبه مرتبه خلیفه اللهی راه یابد.دراین میان رسالت کسانی که وظیفه تعلیم وتربیت اورابر عهده دارند تا به سرچشمه فضیلت رهنمون گردد بسیارسنگین است. نهادآموزش و پرورش باسرمایه های بی بدیل که دراختیاردارد،بازتابان علم،اخلاق و ارزش برای افراد است.بنابراین لازم است که تمامی تلاشهابه اصلاح ماهیت ونحوه عملکرداین سازمان به منظوردستیابی به شیوه های مطلوب فراگیری معطوف گردد.

استاندارد سازی نیروی انسانی درآموزش وپرورش گامی موثروارزشمنددرراه رسیدن به این هدف می باشدوکارآمدترین روش دستیابی به استانداردها،بهره مندی ازراهکاریی است که دین مقدس اسلام ارائه می نماید.

واژگان کلیدی:

منابع انسانی،مدیریت منابع انسانی،کارمندان،تعلیم وتربیت،انسان،آموزش و پرورش، اسلام، استاندارد.

سخن آغازین:

انسان یگانه وجودقابل درهستی(1) وصاحب مقام عقل،خاسته ازوجودواجب وبازرونده به سوی اوست.(2) احدی الثقلین وسرچشمه علم ومعرفت ازاوتجلی می یابد(3) ونمایشگربرترین و کاملترین وجودهستی است.تحقق بخش فلسفه آفرینش(4) ،زبده وعصاره عالم ودرخوددارنده جهان ماده ومعنی است،خزانه علوم ومظهرتام«علم آدم الأسماءکلها»(5) ودارای مقام جانشینی الهی.(6)

واین انسان کمال خواه است وکمال دوست،پاک نهادوگریزان ازآلودگی ها،ضابطه پذیرو قانونمند،یادگیرنده وتربیت پذیر،راه جوی،راه رو وراهبرخواه،جویای معرفت وپویای راه فلاح ورستگاری.

اونفخه ای ازروح خداونداست(7) بااستعدادی وافروتوانمندی های گوناگون که بارسنگین امانت پروردگاررابردوش دارد.(8)

انسان دارای مشخصه اراده واختیار(9) است که ازجانب خداوندسبحان به اوافاضه شده ودر پرتواین این موهبت الهی بابهره مندی ازنیروی اندیشه درمسیرترقی وتکامل قدم نهاده وبا اراده قوی نیروهای خدادادی راکه دروجودش خفته ونهفته است به خیزش وا می دارد.اودراین جهان برای به بارنشاندن استعدادبی پایان خودزمان چندانی دراختیار ندارد. بنابراین توجه به اووآنکه اورامی پرواندبسیارضرورمی نماید.

هیچ بخردی برخودروانمی داردکه دراین مهم به دیده تردیدبنگرد،همگی مامعترفیم که افراد بشربسیارتواناتروکاراترازآنندکه رخ می نمایانند.

هرانسانی درگذران عمرخودپاره قابل توجهی ازآن رادرمدرسه به سرمی بردونهادی مقدس ووالابه نام آموزش وپرورش عهده دارتعلیم وتربیت اومی باشدتادرجه درجه پلکان معرفت رادرنوردد؛ به رشدوبالندگی دست یافته ونهال آدمیتش برومندگردد.این نهاد با طیف وسیعی ازانسانها درقالب کودک،نوجوان وجوان با استعدادهای وافر وسرشارمواجه است که توانمندنددرپرتوتعالیم معلمان وادب پروران شایسته وفرهیخته سرنوشت جدیدی را برای جامعه وتاریخ خودرقم زنند.

مسئولیت نظام آموزش اسلامی آن است که نیروهای لازم رابه منظوررساندن جامعه به هدف انبیاء تربیت نماید.مسلماً برای رسیدن به این هدف بایستی دستورالعملهایی ارائه شود که برپایه دیدگاه مکتب وحی وآموزه های پیامبراکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) وسخنان گوهرمندمعصومین(علیه السلام) باشد که به انسان به عنوان موجودی الهی نظرمی افکنند.

درباره استانداردمنابع انسانی به ویژه درنظام تربیتی جمهوری اسلامی ایران سخن بسیار است.این نوشتارمی کوشدتاباتأکیدبرنگرش انسان شناختی اسلام ضرورتهایی راکه در تدوین استانداردهای منابع انسانی کشوربایسته توجه است خاطرنشان کند.

به نظرنگارنده اصول استانداردهای آموزشی وپرورشی رامی توان ازدرون متون دینی به دست آورد.استانداردهایی که قلمرووکاربردی بسیارگسترده دارند،نیازبه تصحیح وبازنگری ندارند،زیراکه مصون ازخطاواشتباه اند.البته نیازمندشکوفایی وزنده گردانیدن می باشندو اگرتلاش دست اندرکاران تعلیم وتربیت چون نهادآموزش وپرورش، خانواده، حکومت و جامعه درقالب همین اصول باشدارائه استانداردمناسب برای هرمنطقه ازکشور اسلامی با تنوع زیست محیطی وفرهنگهاوتنوع نیازهاوتهیه ابعادکمیتی واستانداردهای کالبدیدرهرمکان کاردشواری نخواهدبود.

درپایان به برخی ازاین اصول استانداردی اشاره خواهدشد.


پاورپوینت اهداف اساسی طرح ارزشیابی توصیفی

پاورپوینت اهداف اساسی طرح ارزشیابی توصیفی
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 0
فرمت فایل ppt
حجم فایل 84 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
پاورپوینت اهداف اساسی طرح ارزشیابی توصیفی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پاورپوینت اهداف اساسی طرح ارزشیابی توصیفی

طرح ارزشیابی توصیفی در عمل در سطح ستادی مداخله ای در هیچ یک از عناصر برنامه ریزی درسی ننموده است.البته این به معنی عدم تغیییر عناصر برنامه درسی مقطع ابتدایی در سال های اجرای طرح ارزشیابی توصیفی نیست.برای نمونه در کتاب های فارسی ،قران و علوم دبستان در سال های اخیر تغییراتی صورت گرفته اما این تغییرات در ارتباط و هماهنگ با طرح ارزشیابی توصیفی نبوده است.در سطح صفی ازطریق طرح ارزشیابی توصیفی مداخله هایی در فعالیت های دو عنصر معلم و دانش آموز صورت گرفته است.اما مجریان طرح ارزشیابی توصیفی همان کتاب درسی(نماینده نظام برنامه درسی در مدرسه ) را به دانش آموزان تعلیم داده اند که غیر مجریان این طرح به سایر دانش آموزان! واقعیت این است که طرح ارزشیابی توصیفی خود را با کتاب های درسی تطبیق داده است.ادعای این مقاله آن است که با در نظر گرفتن اهداف اعلام شده برای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارک رسمی طرح ،مداخله های انجام شده در سطوح ستادی و صفی ناکافی،غیر نظامند وغیرکارکردی بوده است.


پاورپوینت اندازه گیری وسنجش در علوم تربیتی 318 اسلاید

پاورپوینت اندازه گیری وسنجش در علوم تربیتی 318 اسلاید
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل ppt
حجم فایل 319 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 318
پاورپوینت اندازه گیری وسنجش در علوم تربیتی 318 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پاورپوینت اندازه گیری وسنجش در علوم تربیتی 318 اسلاید

هدف کلی:

آشنائی با تعریف آزمون ، اندازه گیری وارزشیابی در آموزش وپرورش وروانشناسی وانواع آزمونهای روانی وپرورشی وانواع ارزشیابی پیشرفت تحصیلی.

باتوجه به این که صفات و ویژگیها دراین علوم کیفی است به جهت اندازه گیری آنهاوتبدیل به داده های کمی به ابزار اندازه گیری نیاز دارد که مهمترین آنها عبارتند از :

آزمون ، مشاهده ، مصاحبه ، پرسشنامه

بطور کلی به دو دسته آزمونهای توانایی وآزمونهای عاطفی تقسیم می شوند.

هر یک از این آزمونها دارای تقسیماتی است که به صورت نمودار نشان داده می شود.


پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش

پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 0
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3601 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 221
پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش

پاورپوینت اصول و مبانی آموزش و پرورش دارای 221 اسلاید می باشد.
هدف های کلی اصول و مبانی آموزش و پرورش:
آشنایی با مبانی آموزش و پرورش به ویژه مبانی فلسفی آموزش و پرورش و راهگشایی و راهنمایی به کاربرد این اطلاعات در برنامه ریزی های درسی، طراحی آموزشی، مدیریت و اداره کلاس است
فهرست:
قسمت اول:
آموزش و پرورش (تحلیل مفاهیم موضوعها و هدفها)
فصل اول:
آموزش و پرورش ( مفاهیم و تعاریف)
فصل دوم:
آموزش و پرورش به عنوان دانش پایه یا کاربردی
فصل سوم:
آموزش و پرورش و روانشناسی
فصل چهارم:
هدفهای آموزش و پرورش
قسمت دوم :
موضوع آموزش و پرورش
فصل پنجم:
آموزش و پرورش در دوره طفولیت و اول کودکی
فصل ششم:
آموزش و پرورش در دوره کودکی و نوجوانی
قسمت سوم :
معلم به عنوان یکی از عناصر اصلی آموزش و پرورش
فصل هفتم:
معلم ( ویژگیهای شخصی، حرفه ای و فنی)
قسمت چهارم :
معلم به عنوان یکی از عناصر اصلی آموزش و پرورش
فصل هشتم :
تدریس و انضباط (تحلیل مفاهیم)
فصل نهم :
انضباط
عنوان: اصول و مبانی آموزش و پرورش
فرمت پاورپوینت
صفحات: 221 اسلاید