دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پاورپوینت اقتصاد خرد

پاورپوینت بسیار جامع در 214 اسلاید و قابل ویرایش در ارتباط با موضوع اقتصاد خرد
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3472 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 214
پاورپوینت اقتصاد خرد

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

فهرست مطالب:

lفصل اول : تعریف علم اقتصاد و کاربرد آن

lفصل دوم : سیستم‌های اقتصادی

فصل سوم: تقاضا و عرضه

فصل چهارم: رفتار مصرف کننده

فصل پنجم : بنگاه تولید l

فصل ششم : کشش

فصل هفتم : هزینه

فصل هشتم : تعیین قیمت و مقدار در بازار رقا بتی

فصل نهم : تعیین قیمت و مقدار در بازار انحصاری

فصل دهم: تعیین قیمت و مقدار در بازار رقابت انحصاری


پاورپوینت طرح درس و اهداف درس مدیریت استراتژیک در رشته مدیریت بازرگانی

پاورپوینت طرح درس و اهداف درس مدیریت استراتژیک در رشته مدیریت بازرگانی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 79 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 278
پاورپوینت طرح درس و اهداف درس مدیریت استراتژیک در رشته مدیریت بازرگانی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت طرح درس و اهداف درس مدیریت استراتژیک در رشته مدیریت بازرگانی

طرح درس و اهداف درس مدیریت استراتژیک در رشته مدیریت بازرگانی :

استراتژی تصویر جامعی از هدفهای بلند مدت، مقاصد و هدفهای کوتاه مدت و سیاستها و برنامه های عمده برای تحقق هدفهایی است که در آن رسالت موجود یا آتی سازمان و شخصیت موجود یا آتی سازمان تبیین شده است.

درتعریف مزبور مفاهیم زیر جلب نظر می کند:


داشتن تصویر جامع از محیط اطراف سازمان و تعیین جایگاه سازمان در آن ،در این مسیر سازمان میتواند تهدید ها و فرصت ناشی از عناصر محیطی را شناخته و با توجه به توانمندی و استعدادهای درونی موقعیت خود را تعریف کند.


پاورپوینت صادرات خاویار

پاورپوینت صادرات خاویار
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 105 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
پاورپوینت صادرات خاویار

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت صادرات خاویار

پاورپوینت صادرات خاویار دارای31 اسلاید می باشد .

مقدمه :

براساس بررسیهای دیرین شناسی،اجداد ماهیان خاویاری بیش از یکصد میلیون سال پیش درروی زمین ظاهر گشتند

وبه علت سازش با محیط توانسته اند از دوره مزوزوئیک تا امروز به زندگی خود ادامه دهند ماهیان خاویاری در حوزه های دریای خزر ،

دریای ازوف ، دریای سیاه ، دریاچه ارال ، دریای بالتیک ودرابهای شوروشیرین بخشهایی از شمال وخاوردورمانند سرزمین پهناورروسیه ،

سیبری وچین وهمچنین درقاره امریکای شمالی نیززندگی میکنند


پاورپوینت تکنیک های مدل سازی

پاورپوینت تکنیک های مدل سازی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 128 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
پاورپوینت تکنیک های مدل سازی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت تکنیک های مدل سازی

تکنیک های مدل سازی

متدلوژی ها

مدل ها Models

مدل سازی چیست ؟

سه قسمت مدل سازی عبارتند از :

- مدل سازی فرایندی (DFD / Activity diagrams) .

- مدل سازی داده ای (ERD / Class diagrams) .

- مدل سازی رفتاری

نگرش شی گرا

شی گرا چیست ؟

اجزای DFD

فرایند Process

جریان داده ها Data flow

گروه های داده ای Data store

موجودیت Entity

قواعد DFD ها

- صفت ها Attributes

- ارتباط Relationship


پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 204 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی دارای 29 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

تعریف تحقیقات بازار یابی

« فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،‌تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله یا فرصتها در بازار انجام می گیرد.

نقش و کاربرد تحقیقات بازاریابی


فعالیتهای اصلی در بازار یابی

آمیخته بازاریابی

جزء مدل سیستم بازار یابی می باشد و خرجی از متغیرهای مستقل ، که متغیرهای قابل کنترل اجرای آمیخته بازار یابی شامل محصول ، قیمت ، توزیع و ترفیع و فروش هستند .

این متغیرها در برنامه ها یا سایر عملیاتی جانشین می تواند با هم ترکیب شود .

وظیفه ی تحقیق در بازار

آماده کردن مدیریت برای تصمیم گیری ، با در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط ، دقیق ، معتبر و به روز است .

مدل تصمیم گیری (Decide)

تعریف مسئله

تعیین عوامل قابل کنترل غیر قابل کنترل

جمع آوری اطلاعات مربوطه

مشخص کردن بهترین گزینه

توسعه و اجرای طرح بازار یابی

ارزیابی و فرایند تصمیم گیری

طبقه بندی تحقیق در بازار

1- تحقیقات منجر به حل مسأله

2- تحقیقات منجر به شناسایی مسأله

ppt: نوع فایل

سایز:212 KB

تعداد اسلاید:29