دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 457 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 15 |
در اواخر قرن بیستم و با افزایش رقابت و ورود تکنولوژی های برتر خصوصا در حوزه ارتباطات، سازمان ها به این نتیجه رسیدند که تنها راه بقا، ارتباط با مشتری و جلب رضایت اوست. رضایت مشتری، به سه عامل کارکنان، فرایندها و انتظارات مشتری بستگی دارد. درتحقیق پیش رو به بررسی تاثیر کارکنان (اولین عامل) بر رضایت مشتری در شرکت سایپا با بهره گیری از الگوی فرایند برند داخلی پرداخته شده است. برند داخلی عبارت است از فرایندی که طی آن تصویر برند مطلوب سازمان توسط کارکنان، به مشتریان ارائه گردیده و مزایای زیادی از جمله رضایت و وفاداری مشتری، افزایش سودآوری، کسب مزیت رقابتی و... را برای سازمان به ارمغان می آورد. اجرای موفقیت آمیز این فرایند، به سه عامل کلیدی زیر بستگی دارد :
(1) آگاهی کارکنان از تصویر برند مطلوب
(2) درک کارکنان از تصویر برند مطلوب
(3) انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب
اطلاعات تحقیق مذکور براساس مطالعات میدانی و به روش توزیع پرسشنامه بین دو گروه کارکنان و مشتریان شرکت سایپا به دست آمده است. یافته های تحقیق، وجود تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری را تایید می نماید. همچنین مولفه های اول و دوم(آگاهی و درک کارکنان نسبت به تصویر برند مطلوب سازمان) رد شده و مولفه سوم(انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان)،مورد تایید قرار گرفته است. به عبارت دیگر برند داخلی بر رضایت مشتری تاثیر دارد و این تاثیر از انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان برای مشتری نشات می گیرد. در اواخر قرن بیستم و با افزایش رقابت و ورود تکنولوژی های برتر خصوصا در حوزه ارتباطات، سازمان ها به این نتیجه رسیدند که تنها راه بقا، ارتباط با مشتری و جلب رضایت اوست. رضایت مشتری، به سه عامل کارکنان، فرایندها و انتظارات مشتری بستگی دارد. درتحقیق پیش رو به بررسی تاثیر کارکنان (اولین عامل) بر رضایت مشتری در شرکت سایپا با بهره گیری از الگوی فرایند برند داخلی پرداخته شده است. برند داخلی عبارت است از فرایندی که طی آن تصویر برند مطلوب سازمان توسط کارکنان، به مشتریان ارائه گردیده و مزایای زیادی از جمله رضایت و وفاداری مشتری، افزایش سودآوری، کسب مزیت رقابتی و... را برای سازمان به ارمغان می آورد. اجرای موفقیت آمیز این فرایند، به سه عامل کلیدی زیر بستگی دارد :
(1) آگاهی کارکنان از تصویر برند مطلوب
(2) درک کارکنان از تصویر برند مطلوب
(3) انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب
اطلاعات تحقیق مذکور براساس مطالعات میدانی و به روش توزیع پرسشنامه بین دو گروه کارکنان و مشتریان شرکت سایپا به دست آمده است. یافته های تحقیق، وجود تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری را تایید می نماید. همچنین مولفه های اول و دوم(آگاهی و درک کارکنان نسبت به تصویر برند مطلوب سازمان) رد شده و مولفه سوم(انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان)،مورد تایید قرار گرفته است. به عبارت دیگر برند داخلی بر رضایت مشتری تاثیر دارد و این تاثیر از انگیزه کارکنان برای ارائه تصویر برند مطلوب سازمان برای مشتری نشات می گیرد.
دسته بندی | سایر گروه های علوم پزشکی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 4509 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
دسته بندی | کامپیوتر و IT |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 493 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 5 |
جلوگیری از هک ADSl مودم و تغییر اسم
حتما برای شما هم پیش امده تا کسی از اینترنت شما استفاده کند و شما ندانید تا چه کاری انجام دهید.
با استفاده از این فایل pdf شما میتوانید از اینترنت خود محافظت کنید تا کسی از آن استفاده نکند.
دسته بندی | بورس و کالا |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 1940 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 60 |
آموزش با تصاویر رنگی
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1057 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 26 |
عنوان: پاورپوینت روش شناسی حسابرسی
دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی در مقطع کارشناسی- حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 26 اسلاید
این فایل شامل پاورپوینتی در زمینه "روش شناسی حسابرسی" می باشد که در حجم 26 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درسهای حسابرسی در مقطع کارشناسی و حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
تعریف حسابرسی
مقدمه
رویکرد علمی
ویژگی های رویکرد علمی
رویکرد حسابرسی
مسائل مورد قضاوت حسابرسان
بررسی تفاوت های نگرش حسابرسی ونگرش تفاوت نگرش حسابرسی و نگرش روش علمی
مراحل روش شناسی در علم
روش شناسی حسابرسی
تفاوت های روش شناسی علمی و روش شناسی حسابرسی
تئوری احتمالات در علم و حسابرسی
دلیل به کارگیری تئوری احتمالات در حسابرسی
روش شناسی قضاوت های ارزش گذاری
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.