دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1291 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 23 |
تغییرات با سرعت رخ می دهند و دستاوردهای پژوهشی در شرکتهای دانش بنیان نقش به سزای خویش را در جهت ارتقای کیفیت زندگی بشر و توسعه سطح رفاه جامعه و تحولات اقتصادی ایفا میکنند. مهمترین بحث در فرآیند تجاری سازی دستاوردهای این گونه موسسات توان حضور در بازارهای گوناگون کسب و کار و تمرکز بر بهبود کارایی و اثربخشی تلاشهای بازاریابی است
بازاریابی چریکی هر تماس کوچکی است که شرکت شما با هرکسی در جهان بیرونی دارد. هر تماس کوچک، یعنی فرصت های زیاد بازاریابی و این به مفهوم سرمایه گذاری مقادیر زیادی پول نیست
فهرست مطالب
بازاریابی چریکی را اینگونه معرفی میکنند
چه موقع به بازاریابی چریکی نیاز داریم ؟
اصول بازاریابی پارتیزانی
تاکتیک های بازاریابی پارتیزانی
نتیجه گیری
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 4591 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
•در جنگ جهانی دوم فرماندهی نظامی در انگلستان از گروهی از
دانشمندان دعوتی بعمل آورد تا در مسائل سوق الجیشی و تدابیر
جنگی مربوط به دفاع زمینی و هوایی این کشور مطالعه نمایند.
•هدف آنها تعیین موثرترین روش استفاده از منابع محدود نظامی بود.
•از جمله مسائلی که مورد بررسی قرار گرفت مطالعه کارایی بمب افکنهای نوع جدید و روش استفاده از راداری بود که به تازگی اختراع شده بود.
•تشکیل این گروه علمی به عنوان اولین فعالیت رسمی تحقیق در عملیات به شمار آمده است.
•نام تحقیق در عملیات ظاهراْ بدین مناسبت داده شده بود که این گروه به پژوهش در عملیات (نظامی) پرداخته بود.
•این رشته جدید تصمیم گیری از آغاز به عنوان رشته ای شناخته شده است که اطلاعات علمی را از طریق تلاش گروهی متخصص در نظامهای مختلف به منظور تعیین بهترین نحوه استفاده از منابع محدود به کار می گیرد.
•نتایج امیدبخشی که توسط گروههای تحقیق در عملیات در بریتانیا به دست آمده بود فرماندهی نظامی ایالات متحده را بر آن داشت تا فعالیتهای مشابهی را شروع نماید.
•از فعالیتهای موفقیت آمیز گروههای آمریکایی می توان مطالعه مسائل پیچیده تدارکات نظامی، ابداع الگوهای جدید پرواز، طرح مین گذاری دریا و استفاده موثر از وسائل الکترونیکی را نام برد.
•پس از جنگ موفقیت گروههای نظامی توجه مدیران صنعتی را به خود
جلب کرد.
•اینان در جستجوی راه حلهایی برای مسائل خود بودند که بر اثر وارد
شدن تخصص شغلی در تشکیلات تجاری روز به روز حادتر می شدند.
•زیرا با وجود این واقعیت که اصولا مشاغل تخصصی برای خدمت به
هدف کلی یک سازمان به وجود می آیند، اهداف فردی این مشاغل
ممکن است همواره با مقاصد آن سازمان سازگار نباشند.
•این وضع منجر به مسائل تصمیم گیری پیچیده ای شده است که نهایتا سازمان تجاری را مجبور نموده تا درصدد استفاده از موثرترین روشهای تحقیق در عملیات برآیند.
•اگرچه پیشگامی تحقیق در عملیات به عنوان یک نظام جدید با بریتانیای کبیر بود چیزی نگذشت که رهبری این رشته به سرعت در حال رشد را ایالات متحده به دست گرفت.
•اولین تکنیک ریاضی در این رشته که مورد قبول همه قرار گرفت و روش سیمپلکس برنامه ریزی خطی نامیده شد در سال ۱۹۴۷ توسط ریاضیدان آمریکایی جورج. ب. دانتسیک به وجود آمد.
•از آن به بعد با تلاشها و همکاریهای علاقه مندان در موسسات علمی و صنعتی تکنیکها و کاربردهای جدیدی پدید آمده اند.
دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2701 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 33 |
فهرست مطالب:
عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه
پیامهای اطلاعاتی
پیامهای آزار دهنده
تبلیغات بدون اجازه
اعتبار
محرکهای پیام
پیامهای سرگرم کننده
شخصی سازی
جلب اعتماد
تحقیق در ایران
بازار یابی ویروسی
بازار یابی ویروسی و عصبی
بور
تئوری فیشباین
تئوری دیویس
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2554 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 16 |
مقدمه ای بر برنامه ریزی الکترونیکی
•برنامه ریزی بازاریابی باید منطبق بر اهداف کلان سازمانی باشد و برنامه های بازاریابی الکترونیکی باید با برنامه های بازاریابی آفلاین و سنتی یکپارچه شوند.
• در یک کسب و کار سنتی ، یک برنامه کلان سازمانی یا کسب و کار ، سیستم ها ،رویه ها، منابع و ساختار را تحت پوشش قرار میدهد در حالی که برنامه بازاریابی ، فروش ، توزیع، ارتباطات و تحویل محصول یا خدمت را پوشش می دهد.
•برنامه ریزی ها کوتاه مدت و بلند مدت هستند
•برنامه ریزی بلندمدت بر سه ناحیه تاکید دارد:
•شناسایی زود هنگام تغییرات قابل توجه در محیط کلان
•توسعه و پیشنهادهای ارزش ارتباطی برای مشتریان خدمات آنلاین
•تعریف زیر ساخت های فناوری و معماری های پایگاه داده
فهرست مطالب:
مقدمه ای بر برنامه ریزی الکترونیکی
مدل برنامه ریزی SOSTAC
تحلیل موقعیت
تحلیل داخلی (درون سازمانی)
تحلیل خارجی (برون سازمانی)
اهداف
استراتژی
تاکتیک
اقدامات
کنترل
منابع
دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2699 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
vدنیای کسب و کار وسیع تر از همیشه در حال تغییر است و روش ها و مدل های قدیمی در معرض سرنگونی هستند و مدل های کسب و کار، مدل های درآمد، مدل های ارتباطی جای آنها را گرفته اند. کسب و کارهایی چالاک و انعطاف پذیر می باشند که به مدل های جدید توانمند شده باشند و به فناوری خوش آمد گفته باشند
فهرست مطالب:
مقدمه
معانی ضمنی پیرامون تغییر در انواع مدل ها
بینش بازاریابی الکترونیکی
تجاری سازی محرک بسیاری از مدل های جدید
انواع مدل ها الکترونیکی
مدل های بازار الکترونیکی
مدل های ارتباطات دیجیتال
مدل های بازار یابی
تفاوت بین ارتباطات سنتی و رسانه اینترنتی
مدل هایی برای ارزیابی اثر بخشی ارتباطات آنلاین
وب 2.0 و مدل شبکه اجتماعی
عناصر وب 3.0
تحقیقات شبکه های اجتماعی
کسب ارزش از شبکه های اجتماعی
مدل های خرید مشتری
مدل های پایبندی
IDICمدل پایبندی