" />
X
تبلیغات
رایتل

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پروژه کارآفرینی تولید خیار شور

پروژه کارآفرینی تولید خیار شور در 34 صفحه ورد قابل ویرایش(جداول pdf)
دسته بندی صنایع غذایی
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 388 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
پروژه کارآفرینی تولید خیار شور

فروشنده فایل

کد کاربری 6017
کاربر

پروژه کارآفرینی تولید خیار شور در 34 صفحه ورد قابل ویرایش


تاریخی مفهوم کارآفرینی

به طور کلی و با عنایت به موارد اشاره شده در فوق ، سیر تاریخی مفهوم کارآفرینی را می‌توان به پنج دوره تقسیم نمود:

دوره اول:قرون 15 و 16 میلادی: در این دوره به صاحبان پروژه‌های بزرگ که مسئولیت اجرایی این پروژه‌ها همانند ساخت کلیسا، قلعه ها، ‌تأسیسات نظامی و .... از سوی دولتهای محلی به آنها واگذار گردید. کارآفرین اطلاق می‌شد، در تعاریف این دوره پذیرش مخاطره، لحاظ نشده است.دوره دوم: قرن 17 میلادی: این دوره همزمان با شروع انقلاب صنعتی در اروپا بوده و بعد مخاطره پذیری به کارآفرینی اضافه شد کارآفرین در این دوره شامل افرادی همانند بازرگانان ، صنعتگران و دیگر مالکان خصوصی می‌باشد.

دوره سوم: قرون 18و 19 میلادی: در این دوره کارآفرین فردی است که مخاطره می‌کند و سرمایه مورد نیاز خود را از طریق وام تأمین می‌کند، بین کارآفرین و تأمین کننده سرمایه (سرمایه‌گذار) و مدیر کسب و کار در تعاریف این دوره تمایز وجود دارد.

دوره چهارم: دهه‌های میانی قرن بیستم میلادی: در این دوره مفهوم نوآوری شامل خلق محصولی جدید، ایجاد نظام توزیع جدید یا ایجاد ساختار سازمانی جدید به عنوان یک جزء اصلی به تعاریف کارآفرینی اضافه شده است.

دوره پنجم: دوران معاصر( از اواخر دهه 1970 تاکنون ): در این دوره همزمان با موج ایجاد کسب و روند کارهای کوچک و رشد اقتصادی و نیز مشخص شدن نقش کارآفرینی به عنوان تسریع کننده این سازوکار، جلب توجه زیادی به این مفهوم شد و رویکرد چند جانبه به این موضوع صورت گرفت. تا قبل از این دوره اغلب توجه اقتصاددانان به کارآفرینی معطوف بود، اما در این دوره به تدریج روانشناسان، جامعه ‌شناسان و دانشمندان و محققین علوم مدیریت نیز به ابعاد مختلف کارآفرینی و کارآفرینان توجه نموده‌اند. تا دهه 1980 سه موج وسیع ، موضوع کارآفرینی را به جلو رانده است:

موج اول: انفجار عمومی مطالعه و تحقیق در قالب انتشار کتابهای زندگی کارآفرینان و تاریخچه شرکتهای آنها، چگونگی ایجاد کسب و کار شخصی و شیوه‌های سریع پولدار شدن می‌باشد. این موج از اواسط دهه 1950 شروع می‌شود.موج دوم: این موج که شروع آن ازدهه 1960 بوده شامل ارائه رشته‌های آموزش کارآفرینی در حوزه‌های مهندسی و بازرگانی است که در حال حاضر این حوزه‌ها به سایر رشته‌ها نیز تسری یافته است.موج سوم: این موج شامل افزایش علاقمندی دولتها به تحقیقات در زمینه کارآفرینی و بنگاههای کوچک، تشویق رشد شرکت‌های کوچک و انجام تحقیقات در خصوص نوآوری‌های صنعتی می‌شود که از اواخر دهه 1970 آغاز شده است.

سابقه کارآفرینی در ایران:

علی‌رغم اینکه در کشورهای پیشرفته دنیا از اواخر دهه 1970 به بعد به موضوع کارآفرینی توجه جدی شده و حتی در بسیاری از کشورهای درحال توسعه هم از اواخر دهه 1980 این موضوع را مورد توجه قرار داده‌اند، در کشور ما تا شروع اجرای برنامه سوم توسعه، توجه چندانی به کارآفرینی نشده بود . حتی در محافل علمی و دانشگاهی نیز به جز موارد بسیار نادر، فعا لیتی در این زمینه صورت نگرفته بود. مشکل بیکاری و پیش‌بینی حادتر شدن آن در دهه 1380 موجب شد که در زمان تدوین برنامه سوم توسعه، موضوع توسعه کارآفرینی مورد توجه قرار گیرد. در برنامه اخیر، توسعه کارآفرینی در سطح وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ‌جهاد کشاورزی، صنایع و معادن و فلزات و همچنین مؤسسه جهاد دانشگاهی به دلیل ارتباط با فعالیت‌های آنها، مطرح شده است. متأسفانه واژه کارآفرینی که ترجمه‌ای از کلمه Enterpreneurship است، موجب گردیده است که معنی ایجاد کار و یا اشتغال‌زایی از این واژه برداشت می‌شود. در حالیکه کارآفرینی دارای مفهومی وسیعتر و با ارزشتر از اشتغال‌زایی است . این برداشت نا صحیح از این مفهوم و همچنین تورم نیروی انسانی بیکار در جامعه ( بویژه در بین دانش‌آموختگان دانشگاهی)، موجب شده بسیاری از سیاستهایی که برای توسعة آن اتخاذ شده و نیز در بخشنامه‌ها و سخنرانی‌های مسؤولات در این خصوص ، صرفاً جنبة اشتغال‌زایی برای آن در نظر گرفته شود . در حالیکه کارآفرینی دارای پیامدهای مثبت و مهم دیگری همانند : بارورشدن خلاقیت‌ها ، ترغیب به نوآوری و توسعة آن ، افزایش اعتماد به نفس ، ایجاد و توسعة تکنولوژی ، تولید ثروت در جامعه و افزایش رفاه عمومی است و در صورتیکه فقط به جنبة اشتغال‌زایی آن توجعه شود ، از سایر پیامدهای آن بی بهره خواهیم ماند.











الف : با در نظر گرفتن تجربیات فرهنگی و دوران کودکی ، خود را برای کارآفرینی چگونه ارزیابی می کنید ؟

از آنجا که دوران کودکی دورانی است که کودک همیشه دارای تصورات خیالی و رؤیائی میباشد و اکثرا در مورد شغلهای آینده خود به خیال پردازی می پردازند من نیز در دوران کودکی با وجود دختر بودن همیشه در فکر کار و کسب مناسبی برای آینده خویش بوده ام . همیشه در فکر این بودم که بعد از اتمام تحصیلات با کمک والدینم دست به کاری بزنم و برای خویش کسب و کاری مناسب فراهم کنم و تمامی دوستان دوران کودکیم را استخدام کنم و هر کدام را با توجه به تخصصی که دارند به کاری بگمارم .















ب : نقاط قوت و ضعف خود را برای کارآفرینی بنویسید ، چگونه می توانید نقاط ضعف را بر طرف نمائید ؟

بنده با بررسی و ارزیابی خویش دریافتم که تفکرات ذهنی و خصوصیات اخلاقی اینجانب برای ایجاد کارآفرینی مناسب و ایده آل می باشد و از آنجا که انسانی منظبط و فعال می باشم می توانم در این امر موفق باشم ولی از آنجا که انسانی کمرو و خجالتی می باشم فکر می کنم که در امر مدیریت دارای نقاط ضعف باشم و همین امر می تواند تاثیر نامطلوبی در روند پیشرفت اینجانب در امر کارآفرینی داشته باشد ولی میتوان اعتماد به نفس و اجتماعی گشتن شروع کرد و با وارد شدن به بازار کسب و کار و به اصطلاح بازاری شدن و کسب تجربیات لازم در امر مدیریت این نقص را که خیلی مهم می باشد را برطرف کرد .

معرفی شرکت

شرکت مواد غذایی لیموندیس در سال 1369تاسیس گردید که در استان فارس منطقه شیراز شهرستان بیضاء قرار گرفته است که در حدود 12 نفر پرسنل دارد ومحصولات این شرکت تشکیل شده است از تولید خیارشور ، تریشجات ومربا

4- هدف از اجرای طرح :

نام واحد : شرکت تولیدی مواد غذایی لیموندیس

محل اجراء : استان فارس ، منطقه شیراز ، شهرستان بیضاء



..........................................................................................................................................



5- شرایط و تعداد نوبت کاری :



* این شرکت در تمام روزهای سال به جز ایام تعطیلی رسمی مشغول به فعالیت می باشد . به علت حساسیت کار و برای جلوگیری از ضرر و زیان فعالیت به صورت شبانه روز می باشد و در این مقدار حداکثر بهره بری از کار می شود .

..........................................................................................................................................

6- معرفی محصولات طرح :

* محصول این شرکت تولیدی تولید خیارشور ، ترشی و مربا می باشد

* جامعه مراجعه کننده داخلی هستند . به علت استقبال از این فعالیت و نیز احتیاج جامعه به این بخش جواب خوبی را میدهد

تبلیغات وبازاریابی :

روش تبلیغاتی شما چیست ؟

ما با بررسی به نیاز مردم نسبت به تولیدی که انجام می شود . با پخش تراکت وکار تهای تبلیغاتی وپوستر های طراحی شده ازمحصولات وبا پیام های کوتاه از طریق مخابرات ورسانه های گروهی برای پیشرفت در کار و فروش محصولات کمک گرفته . در مورد بازاریابی از طریق روزنامه و با درج آگهی مبنی بر اینکه به چند بازاریاب نیاز داریم واشخاصی که از طریق آگهی برای بازاریابی به شرکت تولیدی ما حضور پیدا میکنند . از آنان امتحان به عمل آمده که این امتحان به خاطر مطمئن بودن انتخاب اشخاص شایسته صورت گرفته ودر مرحله آخر پس از کسب نتیجه آنها به کار مشغول می کنیم . و با قیمت مناسب محصول خریداران را افزایش می دهیم .

پروژه کارآفرینی تولید خیار شور در 34 صفحه ورد قابل ویرایش


پیشگفتار

کارآفرین‌ فردی‌ است‌ که‌ ابزار تولید را به‌ منظور ادغام‌ آنها برای‌ تولید محصولات‌ قابل‌ عرضه‌ به‌ بازار، ارائه‌می‌کند (ریچارد کانتیلون‌ R. Cantillon در حدود سال‌ 1730).

ـ کارآفرین‌ عاملی‌ است‌ که‌ تمامی‌ ابزار تولید را ترکیب‌ می‌کند و مسوولیت‌ ارزش‌ تولیدات‌، بازیافت‌ کل‌سرمایه‌ای‌ را که‌ بکار می‌گیرد، ارزش‌ دستمزدها، بهره‌ و اجاره‌ای‌ که‌ می‌پردازد و همچنین‌ سود حاصل‌ را برعهده‌ می‌گیرد (جان‌ باتیست‌ سی‌ ( Jean Baptiste Say ) ، اقتصاددان‌ فرانسوی‌ در سال‌ 1803 میلادی‌).

ـ کارآفرینی‌ پلی‌ است‌ بین‌ جامعه‌ به‌ عنوان‌ یک‌ کل‌، به‌ ویژه‌ جنبه‌های‌ غیراقتصادی‌ جامعه‌ و موسسات‌انتفاعی‌ تاسیس‌ شده‌ برای‌ تمتع‌ از مزیت‌های‌ اقتصادی‌ و ارضاء آرزوهای‌ اقتصادی‌ (آرتور کول‌ ( A. Cole )،1946).

ـ کارآفرین‌ فردی‌ است‌ که‌ تخصص‌ وی‌ تصمیم‌گیری‌ عقلائی‌ و منطقی‌ درخصوص‌ ایجاد هماهنگی‌ در منابع‌کمیاب‌ می‌باشد (کاسون‌، 1982).ـ کارآفرینی‌ به‌ عنوان‌ یک‌ تسریع‌کننده‌، جرقة‌ رشد و توسعة‌ اقتصادی‌ را فراهم‌ می‌آورد (ویلکن‌( Wilken )، 1980)

ـ کارآفرین‌ فردی‌ است‌ که‌ شرکتهای‌ جدیدی‌ را که‌ سبب‌ ایجاد و رونق‌ شغل‌های‌ جدید می‌شوند، شکل‌می‌دهند (که‌ چموف‌ ( B - Kirchhoff )، 1994).

ـ رابرات‌ لمب‌ ( R.K .Lamb ) (1902) معتقد بود که‌ «کارآفرینی‌ یک‌ نوع‌ تصمیم‌گیری‌ اجتماعی‌ است‌ که‌توسط‌ نوآوران‌ اقتصادی‌ انجام‌ می‌شود و نقش‌ عمدة‌ کارآفرینان‌ را اجرای‌ فرآیند گستردة‌ ایجاد جوامع‌ محلی‌،ملی‌ و بین‌المللی‌ و یا دگرگون‌ ساختن‌ نمادهای‌ اجتماعی‌ و اقتصادی‌ می‌دانست‌.

ـ هربرتون‌ ایوانز ( Herberton G.Evans ) (1957) معتقد بود که‌ کارآفرین‌ وظیفه‌ تعیین‌ نوع‌ کسب‌ و کارموردنظر را بر عهده‌ داشته‌ و یا آن‌ را می‌پذیرد.

ـ ردلیچ‌ ( F.Redlich ) (1958) معتقد است‌ که‌ کارآفرین‌ در حالی‌ که‌ مدیر، سرپرست‌ و هماهنگ‌کننده‌فعالیت‌های‌ تولید است‌، برنامه‌ریز، نوآور و تصمیم‌گیرنده‌ نهایی‌ در یک‌ شرکت‌ تولیدی‌ نیز می‌باشد.

ـ مک‌ کله‌لند ( D.M,clelland ) (1961) معتقد بود که‌ کارآفرین‌ کسی‌ است‌ که‌ «یک‌ شرکت‌ (یا واحداقتصادی‌) را سازماندهی‌ می‌کند و ظرفیت‌ تولیدی‌ آن‌ را افزایش‌ می‌دهد.»

ـ پنروز ( E.Penrose ) (1968) جنبة‌ اصلی‌ کارآفرینی‌ را همانا شناسایی‌ و بهره‌برداری‌ از کرهای‌فرصت‌طلبانه‌ برای‌ گسترش‌ شرکتهای‌ کوچکتر می‌داند.

ـ کارلند ( J.c.carland ) (1984) معتقد است‌ که‌ کارآفرین‌ فردی‌ است‌ که‌ جهت‌ دستیابی‌ به‌ سود و رشد،شغلی‌ را به‌ وجود می‌آورد و مدیریت‌ می‌کند.

ـ چل‌ ( E.chell ) و هاروث‌ ( J.Haworth ) (1988) در تحقیقات‌ خود به‌ این‌ نتیجه‌ رسیده‌اند که‌کارآفرینان‌ افرادی‌ هستند که‌ قابلیت‌ مشاهده‌ و ارزیابی‌ فرصتهای‌ تجاری‌، گردآوری‌ منابع‌ مورد نیاز و دستیابی‌به‌ ارزیابی‌ حاصل‌ از آن‌ را داشته‌ و می‌توانند اقدامات‌ صحیحی‌ را برای‌ رسیدن‌ به‌ موفقیت‌ انجام‌ دهند. ـ پیتردراکر ( P.draker ) (1985) معتقد است‌، کارآفرین‌ کسی‌ است‌ که‌ فعالیت‌ اقتصادی‌ کوچک‌ وجدیدی‌ را با سرمایه‌ خود شروع‌ می‌نماید.

ـ ادی‌ ( G.Eddy ) و الم‌ ( k.olm ) (1985) معتقدند که‌ کارآفرین‌ فردی‌ است‌ که‌ مایل‌ و قادر به‌مخاطره‌پذیری‌ است‌ و در عین‌ حال‌ ابزار تولیدی‌ و اعتباری‌ را در هم‌ می‌آمیزد تا به‌ سود یا اهداف‌ دیگری‌همچون‌ قدرت‌ و احترام‌ اجتماعی‌ دست‌ یابد. ـ تراپ‌مان‌ ( J. Torpman ) و مورنینگ‌ استار ( G.Morningstar ) (1989) در کتاب‌ «نظام‌های‌کارآفرینانه‌» در دهة‌ 1990 می‌نویس ن د: کارآفرین‌ یعنی‌ ترکیب‌ متفکر با مجری‌، کارآفرین‌ فردی‌ است‌ که‌ فرصت‌ارائه‌ یک‌ محصول‌، خدمات‌، روش‌ و سیاست‌ جدید یا راه‌ تفکری‌ جدید برای‌ یک‌ مشکل‌ قدیمی‌ را می‌یابد.کارآفرین‌ فردی‌ است‌ که‌ می‌خواهد تاثیر اندیشه‌ محصول‌ یا خدمات‌ خود را بر نظام‌ مشاهده‌ کند. ـ جفری‌ تیمونز ( Jeffry Timmons ) (1990) درخصوص‌ کارآفرینی‌ می‌نویسد: «کارآفرینی‌ خلق‌ و ایجاد بینشی‌ ارزشمند از هیچ‌ است‌. کارآفرینی‌ فرایند ایجاد و دستیابی‌ به‌ فرصتها و دنبال‌ کردن‌ آنها بدون‌ توجه‌ به‌منابعی‌ است‌ که‌ در حال‌ حاضر موجود است‌. کارآفرینی‌ شامل‌، خلق‌ و توزیع‌ ارزش‌ و منافع‌ بین‌ افراد، گروهها،سازمانها و جامعه‌ می‌باشد. ـ دیوید مک‌ کران‌ ( D. Mckeran ) و اریک‌ فلانیگان‌ ( E.Flannigan ) (1996) کارآفرینان‌ را افرادی‌نوآور، بافکری‌ متمرکز، و به‌ دنبال‌ کسب‌ توفیق‌ و مایل‌ به‌ استفاده‌ از میانبرها می‌دانند که‌ کمتر مطابق‌ کتاب‌ کارمی‌کنند و در نظام‌ اقتصادی‌، شرکتهایی‌ نوآور، سودآور و با رشدی‌ سریع‌ را ایجاد می‌نمایند.

در واقع‌، هنوز هم‌ تعریف‌ کامل‌، جامع‌، مانع‌ و مورد پذیرش‌ همة‌ صاحبنظران‌ ارائه‌ نشده‌ است‌، لیکن‌ دراین‌ بین‌ تئوری‌ و تعاریف‌ اقتصاددان‌ مشهور اتریشی‌ به‌ نام‌ «جوزف‌ شومپیتر ( Joseph schumpeter ) ازکارآفرینی‌ و نقش‌ کارآفرینان‌ در فرآیند توسعه‌ مورد توافق‌ و ارجاع‌ اکثر محققین‌ در این‌ زمینه‌ است‌: بر طبق‌ نظر وی‌ کارآفرین‌ نیروی‌ محرکة‌ اصلی‌ در توسعة‌ اقتصادی‌ و موتور توسعه‌ می‌باشد و نقش‌ وی‌عبارت‌ است‌ از نوآوری‌ یا ایجاد ترکیب‌های‌ تازه‌ از مواد. شومپیتر مشخصة‌ اصلی‌ کارآفرین‌ را «نوآوری‌»می‌دانست‌ و کار یک‌ کارآفرین‌ را «تخریب‌ خلاق‌» تعریف‌ کرد. وی‌ در کتاب‌ «نظریة‌ اقتصاد پویا» اشاره‌ می‌کندکه‌ تعادل‌ پویا از طریق‌ نوآوری‌ و کارآفرینی‌ ایجاد می‌گردد و اینها مشخصة‌ یک‌ اقتصاد سالم‌ هستند.



سابقه کارآفر ینی در دنیا:

در اوایل سده شانزدهم میلادی کسانی را که درکار مأموریت نظامی بودند کارآفرینی خواندند و پس از آن نیز برای مخاطرات دیگر نیز همین واژه با محدودیتهایی مورد استفاده قرار گرفت. از حدود سال 1700 میلادی به بعد درباره پیمانکاران دولت که دست اندرکار امور عمرانی بودند، از لفظ کارآفرین زیاد استفاده شده است.

کارآفرینی و کارآفرین اولین بار مورد توجه اقتصاددانان قرار گرفت و همه مکاتب اقتصادی از قرن شانزدهم میلادی تاکنون به نحوی کارآفرینی را در نظریه‌های خود تشریح کرده‌اند. ژوزف شوپیتر با ارائه نظریه توسعه اقتصادی خود در سال 1934 که همزمان با داوران رکود بزرگ اقتصادی بود، موجب شد تا نظر او در خصوص نقش محوری کارآفرینان در ایجاد سود، مورد توجه قرار گیرد و به همین دلیل وی را «پدر کارآفرینی»لقب داده‌اند. از نظر وی «کارآفرین نیروی محرکه اصلی درتوسعه اقتصادی است » و نقش کارآفرینی عبارت است از «نوآوری یا ایجاد ترکیب های تازه از مواد»
کارآفرینی از سوی روانشناسان و جامعه‌شناسان با درک نقش کارآفرینان در اقتصاد و به منظور شناسایی ویژگیها و الگوهای رفتاری آنها با بررسی و تحقیق در خصوص آنان مورد توجه قرار گرفته است.

جامعه شناسان کارآفرینی را به عنوان یک پدیده اجتماعی در نظر گرفته و به بررسی رابطه متقابل بین کارآفرینان و سایر قسمتها و گروههای جامعه پرداخته‌اند .

دانشمندان مدیریت به تشریح مدیریت کارآفرینی و ایجاد جو و محیط کارآفرینانه در سازمانها پرداخته‌اند.

سیر تاریخی مفهوم کارآفرینی

به طور کلی و با عنایت به موارد اشاره شده در فوق ، سیر تاریخی مفهوم کارآفرینی را می‌توان به پنج دوره تقسیم نمود:

دوره اول:قرون 15 و 16 میلادی: در این دوره به صاحبان پروژه‌های بزرگ که مسئولیت اجرایی این پروژه‌ها همانند ساخت کلیسا، قلعه ها، ‌تأسیسات نظامی و .... از سوی دولتهای محلی به آنها واگذار گردید. کارآفرین اطلاق می‌شد، در تعاریف این دوره پذیرش مخاطره، لحاظ نشده است.دوره دوم: قرن 17 میلادی: این دوره همزمان با شروع انقلاب صنعتی در اروپا بوده و بعد مخاطره پذیری به کارآفرینی اضافه شد کارآفرین در این دوره شامل افرادی همانند بازرگانان ، صنعتگران و دیگر مالکان خصوصی می‌باشد.

- هدف از اجرای طرح :

نام واحد : شرکت تولیدی مواد غذایی لیموندیس

محل اجراء : استان فارس ، منطقه شیراز ، شهرستان بیضاء



..........................................................................................................................................


5- شرایط و تعداد نوبت کاری :


* این شرکت در تمام روزهای سال به جز ایام تعطیلی رسمی مشغول به فعالیت می باشد . به علت حساسیت کار و برای جلوگیری از ضرر و زیان فعالیت به صورت شبانه روز می باشد و در این مقدار حداکثر بهره بری از کار می شود .

..........................................................................................................................................

6- معرفی محصولات طرح :

* محصول این شرکت تولیدی تولید خیارشور ، ترشی و مربا می باشد

* جامعه مراجعه کننده داخلی هستند . به علت استقبال از این فعالیت و نیز احتیاج جامعه به این بخش جواب خوبی را میدهد .


تاریخ ارسال: پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 15:33 | نویسنده: saeed | چاپ مطلب 0 نظر

پروژه کارآفرینی پرورش ماهی

پروژه کارآفرینی پرورش ماهی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی شیلات
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
پروژه کارآفرینی پرورش ماهی

فروشنده فایل

کد کاربری 6017
کاربر

پروژه کارآفرینی پرورش ماهی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش


سرمایه گذاری

الف)ساختمان –زمین –تاسیسات

1-زمین 000/100 متر مربع برابر 10 هکتار در منطقه مجاز کشاورزی قیمت هر متر مربع 000/25 ریال جمعا به مبلغ 000/000/500/2 ریال (دو میلیارد و پانصدمیلیون ریال)

2-زیر بنا به میزان 1200 متر مربع هر متر مربع 000/500/1 ریال جمعا 000/000/800/1 ریال

3- تاسیسات برق-گاز-تلفن در وسعت 10 هکتار 000/000/600 ریال

4-محوطه سازی 000/10 متر مربع هر متر مربع 000/7 ریال 000/000/750 ریال

5-دیوارکشی دور زمین به اندازه 400 متر مربع هر متر مربع 000/250 ریال جمعا 000/000/100 ریال

6-متفرقه و پیش بینی نشده 000/000/200 ریال

جمعا 000/000/950/5 ریال



توضیح:

زیربنای مذکور شامل: الف انباری برای نگهداری مواد غذایی و غذای ماهیان قزل آلا در شرایط مطلوب که عاری از گرما و رطوبت باشد که استفاده از وسائل و دستگاههای گرمایی و سرمایی وخشک کن که باعث از بین رفتن رطوبت محیط ی باشد نیاز است.ساختمان اداری برای کارهای اداری و دفتری اعم از خرید و فروش وحسابرسی و غیره ج-سوله برای انبار کردن مواد غذایی کپور که شامل یونجه، شبدر و اقلام مختلف می باشد د-ساختمان کوچک برای کارکنان استخر منحصرا که شخصی است تا نکات بهداشتی رعایت شود 5-آزمایشگاه یا کلی نیک کوچک برای ماهیان بیمار که حالت قرنطینه وحوضچه های لازم را شامل می شود 6- اتاق یا ساختمان مختص برای آماده سازی ماهی برای بازار

وسایل و تجهیزات مورد نیاز:

1-پمپ آب یک دستگاه برای چاه عمیق 2-پمپ کفکش 3-هواده بولر 2 دستگاه 4-هواده اسپلش 3دستگاه 5-غذاده الکتریکی 5 دستگاه 6-دستگاه رقم بندی مورد هیوم 3 دستگاه 7-دماسنج 3 دستگاه 8-ترازو 2 دستگاه

9-کیتهای مخصوص برای اندازه گیری کشیدن 200عدد 11-ساچوک وماسک 8عدد 12-کپسول اکسیژن با حجم بالا 2دستگاه 13-دستگاه انکوباسیون 3دستگاه جمعا 000/000/200 دو میلیارد ریال

توضیح:مهمترین عوامل رشد و تغذیه خوب ماهی اکسیژن زیاد و آب سرد است که میزان اکسیژن محلول در آب بستگی به ارتفاع و درجه آب دارد هر چه آب گرم باشد اکسیژن محلول در آب کم است برای قزل آلا 8 میلی گرم در لیتر اکسیژن نیاز است که دراستخر خروجی آب نباید کمتر از6 میلی گرم باشد به همین علت علاوه برترفندهای مختلف برای اکسیژن به طور طبیعی ارتفاع استخر به آب استخر از دستگاههای هواده نیز حتما باید استفاده شود تا بتوان شاهد رشد و تغذیه خوب ماهیان بود.



وسایل دیگر هم هر کدام در جای خود و نیاز لازم برای پرورش ماهی می باشد.

ماشین آلات:

1-تانکر آب .10تن با وسائل جانبی یک دستگاه 000/000/800 ریال

2-وانت نیسان 2 دستگاه 000/000/300 ریال

3-تراکتور و تیلر با وسائل جانبی 1 دستگاه 000/000/400 ریال

جمعا 000/000/500/1 یک میلیارد و پنج میلیون تومان

توضیح:

1-تانکر آب جهت حمل ماهی به بازار: هر چند می توان با کرایه از این هزینه صرف نظر کرد اما آنچه که بسیار مهم است چنانچه مزرعه دار خود تانکر داشته باشد اولا در زمان مناسب می تواند ماهی را به بازار انتقال دهد واز کرایه های آن مبرا باشد

دوما :هزینه های جانبی وکرایه ماشین که همیشه ثابت می باشد و به مرور افزایش می کند با داشتن تانکر این نیاز برطرف می شود وهمچنین در بعضی موارد با در دست نبودن چنین تانکرهای آب

ب-وانت نیسان برای حل بچه ماهی ها می باشد که با تغییرات اندک می توان فضا و شرایط مطلوبی برای حمل ونقل بچه ماهیها اتخاذ کرد

3-تراکتور و تیلر برای استخر گرمایی می باشد که نیاز اساسی برای حمل ونقل مواد غذایی مثل یونجه برای ماهیان می باشد.



فروش در بازار مناسب با قیمت تقریبا ظرفیت

1- روش خوشبینانه: در هر دوره بعد از سال دوم 80 تنی

در یکسال ظرفیت 160 تن با کسر هزینه ها از قبیل غذای ماهی و تلفات ماهی

سرویس و خدمات و هزینه های متفرقه، 50% سود را محاسبه می کنیم.

سود ناخالص از فروش کل کیلویی 20000 ریال تنی 000/000/20 ریال

سود ناخالص 000/000/200/3=20000×160تن

در یک سال سود خالص kg)000/60/1)=50% هزینه×000/000/200/3

2-روش بدبینانه: در دو دوره 6 ماهه بعد از سال دوم در تولید 80 تن با کسر هزینه ها از قبیل غذای ماهی وتلفات ماهی،سرویس وخدمات وهزینه متفرقه سود 30%-25% سوده خالص از فروش کل کیلویی عمده 000/16 ریال تنی 000/000/16 سودناخالص حاصله 000/000/560/2=kg000/160×160 تن

ریال سود خالص 000/000/640= سود خالص25%×000/000/560/2

3-روش واقع بینانه : در دو دوره 6 ماهه بعد از سال دوم ظرفیت دوم در تولید 80 تن با کسر هزینه ها از قبیل غذادهی ،تلفات ماهی سرویس و خدمات وهزینههای متفرقه 45% سوده خالص از فروش کل با قیمت کیلویی 000/18 ریال 000/880/2=000/18 ×kg000/16 تن

000/000/152/1=40%سود حاصل از تولید×000/000/880/2 ریال سود خالص از فروش کل با کسر هزینه در یکسال



احداث وساخت استخر پرورش ماهی گرمایی(کپور، اکور)

چنانچه قبلا در ماهی قزل آلا و در حالت کلی ماهیان مردابی ذکر شد آب مصرفی برای این نوع ماهی در حالت سیستم باز یک بار مصرف بوده و پساب آن می تواند مصارف دیگری داشته باشد یکی از مصارف ایجاد و احداث استخرهایی برای پرورش ماهیانی مثل کپور وآکور و در حالت کلی ماهیان گرمابی می باشد با توجه به اینکه درجه دمای آب برای پرورش قزل آلا بین 18-12 ورنج تغذیه آن 16می باشد این دما مناسب برای کپور و آکور نمی باشد زیرا دمای 24-18برای آن مناسب ورنج تغذیه حدود 20 درجه است برای این مشکل اولا بدلیل وجود آمونیاک در پساب قزل آلا باعث گرم شدن آب استخر برای گرمابی می باشد 2-در فصول گرم سال را می توان استخر را ماهیدار کرد به این دو علت ما را از ایجاد استخر همزمان با استخر قزل آلا باز نمی دارد و با تدابیر و راهکارهای مناسب میتوان چنین امری را عملی نبود


تاریخ ارسال: پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 15:33 | نویسنده: saeed | چاپ مطلب 0 نظر

چکیده متون رشته تربیت بدنی مختص شرکت در ازمون های استخدامی

چکیده متون رشته تربیت بدنی مختص شرکت در ازمون های استخدامی
دسته بندی تربیت بدنی
بازدید ها 2
فرمت فایل pdf
حجم فایل 30669 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 836
چکیده متون رشته تربیت بدنی مختص شرکت در ازمون های استخدامی

فروشنده فایل

کد کاربری 7486
کاربر

مجموعه چکیده مطالب لازم برای شرکت در ازمون های استخدامی مربوط به رشته تربیت بدنی از جمله :

روانشناسی رشد

کلیات روش ها و فنون تدریس

سنجش وارزشیابی و غیره....


تاریخ ارسال: پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 15:31 | نویسنده: saeed | چاپ مطلب 0 نظر

اندازه گیری داروهای دوپامینرژیک با روش های الکترو شیمیایی

اندازه گیری داروهای دوپامینرژیک با روش های الکترو شیمیایی
دسته بندی شیمی
بازدید ها 0
فرمت فایل zip
حجم فایل 2194 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
اندازه گیری داروهای دوپامینرژیک با روش های الکترو شیمیایی

فروشنده فایل

کد کاربری 7486
کاربر

مقالات کاربردی برای ارایه پروژه در کلاسهای شیمی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

تعداد سه مقاله با زبان اصلی و انگلیسی می باشد.


تاریخ ارسال: پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 15:31 | نویسنده: saeed | چاپ مطلب 0 نظر

مجموعه آموزشی کسب درآمد از اینترنت

بسته آموزش کسب درامد عالی در اینترنت از مهندس محمد هادی طلوعی
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 1
فرمت فایل zip
حجم فایل 39671 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 154
مجموعه آموزشی کسب درآمد از اینترنت

فروشنده فایل

کد کاربری 7490
کاربر

کتابی که به شما معرف می شود راه وروش درآمد زایی دائم وپایدار را از طریق کار با اینترنت و در منزل با کمترین وقت و حتی هزینه در اختیار شما عزیزان قرا ر می گیرد . که از این طریق میتوانید به درامد وپورسانت عالی برسید.نویسنده این آموزش جناب طلوعی همانطور که در برنامه شبکه سوم هم به این نکته اشاره کردند به شما تضمین دادن که با تلاش و پشتکار بعد از 2 الی 3 هفته به درآمد با لای 200000 هز ار تومان در روز خواهید رسید.


تاریخ ارسال: پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 15:31 | نویسنده: saeed | چاپ مطلب 0 نظر
( تعداد کل: 93 )
<<   1     2     3      4      5      ...      19   >>
صفحات