دسته بندی | پاورپوینت |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 333 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 16 |
پورتفولیو در لغت به معنی مقام و سهام و درعلوم بازرگانی به معنی موجودى اوراق بهادار،اسناد بهادار جمع آورى شده می باشد.مدیریت پورتفولیورا میتوان به عباراتی چون مدیریت سبد کاری پروژه٫مدیریت بسته های کاری پروژه و ...تعییر کرد.اگر قبول کنیم که کیفیت مهم است بنابراین کنترل پروژه ضروری به نظر می رسد و کنترل پروژهبدون مدیریت پورتفولیو غیر ممکن است. پس رابطه بین دو موضوع روشن است:مدیریت
پرتفولیوی پروژه برای اطمینان یافتن از کیفیت پروژه است.
دسته بندی | فنی و مهندسی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 94812 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 3985 |
این مجموعه با آخرین ویرایش کتاب ها مورد استفاده برای متقاضیان دوره نظام مهندسی و کلیه رشته های فنی و مهندسی می باشد.
دسته بندی | پاورپوینت |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 111 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 21 |
خشم احساسی است که به صورت جسمانی و هیجانی ابراز میشود. خشم واکنش طبیعی ارگانیسم نسبت به شرایطی است که فرد دچار ناکامی میشود. این احساس میتواند از یک احساس خفیف ناخوشایند شروع شده و تا یک احساس شدید عصبانیت را در برگیرد. •با اینکه خشم احساسی طبیعی و لازم است، ولی وقتی شدت آن خیلی زیاد باشد، در موارد زیادی اتفاق بیفتد، و نحوه ابراز خشم توسط فرد مناسب نباشد، میتواند مشکلساز شود.اهداف این مقاله عبارتند از:1.آشنا کردن و توانمندسازی دانشجویان در زمینهی مدیریت خشم2.آشنا کردن دانشجویان با مفاهیم پایه در مدیریت خشم3.توانمندسازی دانشجویان در زمینه مهارتهای مدیریت خشم
دسته بندی | پاورپوینت |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 351 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 29 |
جهان در سالهای اخیر شاهد انقلاب اطلاعات وارتباطات بوده و تحولات اجتماعی عظیمی در آن به وجود آمده است، به طوری که در اثر این تحولات، قرن جاری به نام فناوری اطلاعات و ارتباطات به ثبت رسیده است. در عصر اطلاعات و ارتباطات سطح بینش و آگاهی مردم افزایش یافته وکلیة فعالیتهای جمعیت رو به انفجار دنیا با مزیتهای این عصر، در قالب شبکههای ارتباطی به تعادل رسیده و کنترل شده است.در این عصر دنیا دهکدهای متصل است که افراد آن در هر لحظه که بخواهند به هر گوشه آن میتوانند مسافرت کنند، از اخبار آن مطلع شوند و یا بدان جا پیغام بفرستند.اینترنت، تلفنهمراه، محاسبات بیسیم، نرمافزار و سختافزار، هوش مصنوعی و … پدیدههای این عصر هستند.فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کلیه فعالیتهای اجتماعی از جمله کارآفرینی اثرگذاشته و در بسیاری از آنها تحولات اساسی بوجود آورده است. امروزه کارآفرینی به شدت به بسترهای فناوری اطلاعات وابسته است و از آن بهره زیادی میگیرد. شاید اغراق نباشد اگر کارآفرینی مدرن بدون فناوری اطلاعات را امری غیرممکن بدانیم . از سوی دیگر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات خود مرهون کارآفرینی است.
دسته بندی | پاورپوینت |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 357 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 13 |
در یک دهه اخیر با رشد روز افزون کسب و کار شرکت های برتر در عصر دیجیتال نظیر google,facebook مدلهای کسب و کار نوینی پدید آمده اند. بر این اساس ضروری است دانش صاحبان کسب و کارها و مدیران بخش های مختلف در سازمان ها به روز رسانی شود. یکی از مهم ترین حوزه های مورد بحث در عصر دیجیتال بازاریابی می باشد که متخصصان این حوزه می بایست با دانش نوین بازاریابی آشنا شوند.امروزه در عصر دیجیتال مکانیزم بازاریابی در کسب و کارها به دلیل وجود ارتباطات گسترده و ظهور تکنولوژی های پیشرفته به طور کامل متحول شده است.بر این اساس پارادایم جدیدی در کسب و کار به نام بازاریابی دیجیتال مطرح شده است.در سال های اخیر مشتریان از طریق ارتباط با شبکه ی جهانی اینترنت و فضای مجازی اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات مختلف دارند.سازمان ها نیز برای ارتباط با مشتریان به کانال های ارتباطی نظیر وبسایت های اینترنتی،شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل دسترسی دارند.لذا در عصر دیجیتال می بایست مکانیزم بازاریابی بر اساس مفاهیم،ابزارها و تکنیک های نوین دیجیتالی پایه گذاری شود.