دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

لغتنامه شهرسازی

لغتنامه شهرسازی
دسته بندی شهرسازی
بازدید ها 8
فرمت فایل pdf
حجم فایل 709 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
لغتنامه شهرسازی

فروشنده فایل

کد کاربری 4513
کاربر

لغتنامه شهرسازی

لغت های تخصصی شهرسازی انگلیسی به فارسی


مقیاس هوش اخلاقی

مقیاس هوش اخلاقی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 5
فرمت فایل docx
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
مقیاس هوش اخلاقی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

مقیاس هوش اخلاقی

این پرسشنامه توسط لنیک و کیل ساخته شده و مشتمل بر 40 سوال است که به بررسی وضعیت ابعاد زیرمجموعه‌‌ی (شایستگی‌های) هوش اخلاقی اختصاص دارند (پیوست 2). این سوالات به صورت مساوی بین 10 بعد یا زیرمجموعه‌ی هوش اخلاقی شامل انسجام، صداقت، شجاعت، رازداری، انجام تعهدات فردی/ مسئولیت‌پذیری (پاسخ‌گویی) در برابر تصمیمات شخصی، خودکنترلی و خود ‌محدود‌سازی،کمک به دیگران (قبول مسئولیت برای خدمت به دیگران)، مراقبت از دیگران (مهربانی)، درک احساسات دیگران (بشردوستی و رفتار شهروندی)، و درک نیازهای روحی خود (ایمان، اعتقاد و تواضع) تقسیم شده و هر شایستگی دارای 4 سوال است. همچنین، این 10 شایستگی به 4 دسته کلی تحت عنوان ابعاد کلی هوش اخلاقی شامل درستکاری (دارای 4بعد زیر مجموعه)، مسئولیت‌پذیری (دارای 3 بعد زیر مجموعه)، بخشش (دارای 2 بعد زیرمجموعه) و دلسوزی (دارای 1بعد زیرمجموعه) تقسیم می‌شوند.

پاسخ‌دهندگان به هر پرسش بر روی طیف 5 گزینه‌ای هرگز تا همیشه پاسخ می‌دهند، که به ترتیب به این گزینه‌ها امتیاز ۱ تا ۵ تعلق می‌گیرد.

پایایی این پرسشنامه در تحقیقی که توسط بهرامی، اصمی، فاتح پناه و تفت‌ارفه (1391) به روش آلفای کرونباخ انجام شده به میزان 89/0 گزارش شده است. همچنین در پژوهش محمدی، نخعی، برهانی و روشن‌زاده (1392) میزان پایایی به روش آلفای کرونباخ 87/0 گزارش شده است.


پرسشنامه هوش عاطفی

پرسشنامه هوش عاطفی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 3
فرمت فایل docx
حجم فایل 11 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه هوش عاطفی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه هوش عاطفی

این پرسشنامه توسط پترایدز و فارنهام در سال 2001 و بر اساس الگوی ترکیبی هوش عاطفی ساخته شد. فرم اولیه این مقیاس دارای 114 سوال و 15 مقیاس است. این پرسشنامه یک فرم 30 گویه‌ای نیز دارد (احمدی ازغندی و همکاران، 1385) که در این پژوهش از آن استفاده شد (پیوست 1). به هر گویه نمره 1 (کاملا مخالفم) تا 5 (کاملا موافقم) داده می‌شود و با جمع نمره‌های بدست آمده از هر بعد، نمره کل پرسشنامه بدست می‌آید. این پرسشنامه چهار بعد خوش‌بینی (3، 5، 12، 13، 20، 24، 27)، درک عواطف خود و دیگران (6، 9، 11، 15، 17، 19، 21، 23، 29، 30)، کنترل عواطف (4، 7، 10، 14، 18، 23، 25) و مهارت‌های اجتماعی (1، 2، 8، 16، 26، 28) را می‌سنجد و سوالات 2، 4، 5، 7، 8، 10، 12، 13، 14، 16، 18، 22، 25، 26، 28) به صورت معکوس نمره‌ گذاری می‌شوند (یارمحمدیان و کمالی، 1386).

پترایدز و فارنهام (2001)، همسانی درونی این پرسشنامه را برابر با 86/0 گزارش کرده‌اند. همچنین وجود همبستگی مثبت و معنادار بین نمرات این پرسشنامه و نمرات پرسشنامه نیمرخ شخصیتی آیزنگ گویای روایی همزمان مطلوب این پرسشنامه است (دلاور‌پور، سلطانی و حسین‌چاری، 1387). مارانی (1382)، یوسفی و صفری (1388)، احمدی ازغندی و همکاران (1385) و دلاور‌پور و همکاران (1387)، صبری (1390)، پایایی این پرسشنامه را با استفاده از روش الفای کرونباخ در دامنه‌ای از 76/0 تا 88/0گزارش نموده‌اند. در پژوهش حاضر جهت تعیین پایایی این آزمون از روش ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد و ضریب 89/0 برای کل پرسشنامه و برای ابعاد خوش‌بینی، درک عواطف خود و دیگران، کنترل عواطف و مهارت‌های اجتماعی، به ترتیب برابر با 81/0، 76/0، 68/0، 67/0 به دست آمد


-Petrides & Furnham


کنترل توان راکتیو در خطوط انتقال

کنترل توان راکتیو در خطوط انتقال
دسته بندی برق
بازدید ها 10
فرمت فایل doc
حجم فایل 1049 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
کنترل توان راکتیو در خطوط انتقال

فروشنده فایل

کد کاربری 4513
کاربر

کنترل توان راکتیو در خطوط انتقال

توان راکتیو یک از مهمترین عوامل حائز اهمیت در طراحی و بهره برداری سیستمهای قدرت الکتریکی جریان متناوب از دیر باز مورد توجه بوده است .در یک بیان ساده و بسیار کلی میتوان گفت از آنجاییکه امپدانسهای اجزاء سیستم قدرت بطور غالب راکتیو می باشند،انتقال توان اکتیو مستلزم وجود اختلاف زاویه فاز بین ولتاژهای ابتداو انتهای خط است.درحالیکه برای انتقال توان راکتیولازم است که اندازه این ولتاژهامتفاوت باشد.بنابراین باید توان راکتیو در بعضی از نقاط سیستم تولید و سپس به محلهای مورد نیاز منتقل شود.اما به چه دلیل میخواهیم توان راکتیو را انتقال دهیم؟ جواب این است که نه تنها اغلب اجزاءسیستم توان راکتیو مصرف می کنندبلکه اکثر بارهای الکتریکی نیز توان راکتیو مصرف می کنند.بنابراین توان راکتیو مصرفی بایستی از محلی تامین گردد.اگر قادر نباشیم آن را به سهولت انتقال دهیم آنگاه بایستی در محلی که مورد نیاز است آن را تولید نماییم. یک رابطه بنیادی مهمی بین انتقال توان راکتیو و اکتیو وجود دارد.همانطوریکه گقتیم انتقال توان اکتیو مستلزم جابجایی فاز وولتاژها می باشد.لیکن مقدار ولتاژهانیز به همین منوال حائز اهمیت است.مقدار آنها نه تنها بایستی بقدر کافی بالا باشد که بتواند بارها را حمایت نماید،بلکه بقدر کافی پایین باشدکه بتواند که منجر به شکست عایقی تجهیزات عایق نگردد.بایستی،بنابراین-در صورت لزوم ولتاژها را در نقاط کلیدی کنترل کرده و یا حمایت یا محدودیتی را به آن اعمال کنیم.این عمل کنترل می تواند در سطح وسعی بوسیله تولیدیا مصرف توان راکتیودر نقاط کلیدی صورت گیرد.در عمل تمام تجهیزات یک سیستم قدرت برای ولتاژ مشخصی،ولتاژنامی، طراحی می شوند.اگر ولتاژازمقدار نامی خودمنحرف شود ممکن است باعث صدمه رساندن به تجهیزات سیستم ویا کاهش عمر آنهاگردد.برای مثال گشتاوریک موتور القایی با توان دوم ولتاژترمینالهای آن متناسب است.بنابراین تثبیت ولتاژنقاط یک سیستم قدرت کاملاً ضروری است.بدیهی است که کنترل ولتاژتمام نقاط سیستم از لحاظ اقتصادی عملی نمی باشد.از طرف دیگر کنترل ولتاژدر حد کنترل فرکانس ضرورت نداشته ودر بسیاری از سیستمهای خطای ولتاژ در محدوده تنظیم می شود.توان راکتیو مصرفی بارها در ساعات مختلف در حال تغییر است،لذا ولتاژ وتوان راکتیوبایددائماًکنترل شوند.در ساعات پربار بارهاقدرت راکتیوبیشتری مصرف می کنندو نیاز به تولید قدرت راکتیوزیادی در شبکه می باشد.اگر قدرت راکتیو مورد نیاز تامین نشوداجباراًولتاژ نقاطمختلف شبکه کاهش یافته و ممکن است از محدوده مجاز خارج شود.


پرسش‌نامه خود پنداره راجرز

پرسش‌نامۀ خود پندارۀ راجرز
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسش‌نامه خود پنداره راجرز

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسش‌نامۀ خود پندارۀ راجرز

مشخصات « پرسشنامه مقیاس خودپنداره راجرز +نمره گذاری و روایی و پایایی »

روایی و پایایی: دارد

خرده مقیاس ها: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

تعداد سوال: 50 سوالی

نوع فایل:ورد

برای سنجش خودپنداره از پرسش‌نامۀ خود پندارۀ راجـرز) 1951، به نقل از رقیبی و میناخانی، (1390که دو فرم الف و ب دارد استفاده شد. فرم الف شامل 41 جفت صفت است که در اختیار پاسخگو قرار داده می‌شود و از وی خواسته می‌شود با توجه به مقیاس هفت درجه ای (1 تا 7) بالای پرسش‌نامه، عددی را برحسب دوری یا نزدیکی هر صفت با صفاتی که در خود سراغ دارد، علامت بزند. در مرحلۀ بعد فرم ب در اختیار فرد پاسخگو قرار می‌گیرد و از وی سؤال می‌شود که دوست دارید چگونه شخصی باشید و یا فرد ایده‌آل شما کیست؟ پس از این سؤال، از فرد پاسخگو خواسته می‌شود تا دوباره در یک مقیاس هفت درجه ای (انتخاب 1 تا 7 برای هر دو صفت) عدد مورد نظر خود را انتخاب کند. در این مرحله، عدد انتخابی فرم الف را در ردیف x و عدد انتخابی در فرم ب را در ردیف Y ثبت می کنیم. سپس تفاضل این دو را به توان 4 رسانده و مجذور مجموع تفاوت ها را محاسبه می کنیم. اگر مجذور به دست آمده بین 0تا 7 باشد، نشان‌دهندۀ خود پنداره طبیعی (مثبت، اگر بین7/01 تا 10 باشد، نشان‌دهنده خود پنداره ضعیف (منفی) و اگر 01/10 باشد، نشان‌دهنده خود پنداره روان رنجور است. روایی و پایایی این پرسش‌نامه به دفعات در ایران بررسی شده است (نوربخش و حسن پور، 1383؛ صنم نژاد، 1386). نوربخش و حسن پور (1383) روایی همگرای پرسش‌نامۀ خود پندارۀ راجرز را بر مبنای همبستگی با پرسش‌نامۀ خود پندارۀ بک گرارش نموده و رقیبی و میناخانی (1390) آلفای کرونباخ فرم الف و ب را به ترتیب 69/0 و 60/0 گزارش کرده‌اند.