دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود تحقیق- مقاله-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

کتاب خوشنویسی

کتاب خوشنویسی
دسته بندی هنر و گرافیک
بازدید ها 1
فرمت فایل zip
حجم فایل 5733 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 112
کتاب خوشنویسی

فروشنده فایل

کد کاربری 4766
کاربر

کتاب خوشنویسی/رشته های گرافیک/صنایع دستی/چاپ دستی/گروه تحصیلی هنر/ زمینه خدمات/شاخه اموزش فنی و حرفه ای/شماره درس 3434/(112 صفحه)/با سلام و احترام از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات خود انتخاب کرده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"


پرسشنامه سبک‌های دلبستگی سیمپسون (AAI)

پرسشنامه سبک‌های دلبستگی سیمپسون (AAI)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 7 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
پرسشنامه سبک‌های دلبستگی سیمپسون (AAI)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه سبک‌های دلبستگی سیمپسون (AAI)

این پرسشنامه توسط سیمپسون (1990) ساخته شده است. این آزمون شامل 13 جمله در مقیاس لیکرتی است که آزمودنی در پاسخ به هر سوال باید یکی از گزینه های طیف 5 درجه‌ای (از کاملاً موافق تا کاملاً مخالف) را انتخاب کند. از این 13 جمله، 5 جمله برای ارزیابی سبک دلبستگی ایمن، 4 جمله برای ارزیابی سبک دلبستگی اجتنابی و 4 جمله برای ارزیابی سبک دلبستگی دوسوگرای اضطرابی می‌باشد. سیمپسون به منظور بررسی روایی این پرسشنامه از مقیاس عشق رابین (1970؛ به نقل از سیمپسون، 1990) و مقیاس وابستگی برشید و فی (1997) استفاده کرد. همبستگی بین مقیاس عشق رابین با سبک دلبستگی ایمن، اجتنابی و دوسوگرای اضطرابی به ترتیب 22/0، 22/0- و 12/0- بود. همبستگی بین مقیاس وابستگی برشید و فی با سبک دلبستگی ایمن، اجتنابی و دوسوگرای اضطرابی به ترتیب 26/0، 28/0 و 12/0- به دست آمد. عطاری، عباسی سرچشمه و مهرابی زاده (1385) برای بررسی روایی این آزمون از سه سوال محقق ساخته استفاده نمودند که همبستگی برای این سه سوال با سبک دلبتسگی ایمن، اجتنابی و دوسوگرای اضطرابی به ترتیب 59/0، 54/0 و 24/0- به دست آمد. پایایی این پرسشنامه برحسب آلفای کرونباخ و اجرای مجدد در فاصله‌های زمانی یک هفته تا دو سال حدودا 70/0 برآورد شده است. سیمپسون (1992). عطاری و همکاران (1385)، آلفای کرونباخ و ضریب تنصیف این پرسشنامه را به ترتیب 70/0 و 62/0 به دست آوردند . در پژوهش حاضر پایایی این پرسشنامه با روش آلفای کرونباخ برابر با 87/0 محاسبه شد.


پرسشنامه سازگاری نوجوانان دبیرستانی

پرسشنامه سازگاری نوجوانان دبیرستانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 11 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
پرسشنامه سازگاری نوجوانان دبیرستانی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه سازگاری نوجوانان دبیرستانی

این پرسشنامه در دانشگاه شانکار توسط سین هاوسینک درسال 1993ساخته و هنجاریابی شده است (به نقل از فولادی، 1383). این آزمون با این هدف ساخته شد تا نوجوانان 14 تا 18ساله را از جهت سازگاری مطلوب و نامطلوب در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی از یکدیگر تشخیص دهد. این پرسشنامه شامل 60 گویه (در هر حوزه 20 گویه) است و به صورت بلی – خیر پاسخ داده می شود. در نمره گذاری به پاسخ های بلی نمره صفر تعلق می گیرد که بیانگر سازگاری بالاست و به پاسخ های خیر نمره یک داده می شود که بیانگر سازگاری خیلی ضعیف است.


پرسشنامه عملکرد خانواده (FAD)

پرسشنامه عملکرد خانواده(FAD)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
پرسشنامه عملکرد خانواده (FAD)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه عملکرد خانواده(FAD)

این مقیاس توسط اپشتاین، لارنس، بالدوین و بیشاب در سال 1980 تهیه شده است و هدف آن سنجیدن عملکرد خانواده بر اساس الگوی مک مستر است. این الگو خصوصیا ت ساختاری، شغلی و تعاملی خانواده را معین می سازد و شش بعد از عملکرد خانواده را مشخص می کند. همچنین توانایی خانواده در سازش با حوزه ی وظایف خانوادگی را بر روی یک مقیاس چهار درجه ای کیلرت به صورت کاملاً موافقم(1)، موافقم(2)، مخالفم (3) و کاملاً مخالفم(4) مشخص می نماید.



پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS)

پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS)

این پرسشنامه در صدد است تا دانش آموزان دبیرستانی (گروه سنی 14 تا 18 ساله) با سازگاری خوب را از دانش آموزانی با سازگاری ضعیف در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی جدا سازد. فرم نهایی این پرسشنامه 60 سوال می باشد (برای هر حوزه 20 سوال).